Het kost je dan wel inderdaad 26 euro per maand. Maarre, ik vond het wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:44 schreef pl4kkie het volgende:
Haha gaat het goed? xD. Dat valt wel mee, maar om dan ook nog is elke maand 13 euro x 2 te dokken.. Ik speel al 5 jaar wow waaronder met meerdere accounts gespeeld, tientallen keren faction change/server change. Dus heb al genoeg betaald aan hun.
Volgens mij geldt die RAF-bonus nu t/m level 80. En dan krijg je dus triple experience... wel lekker hoor...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb tijdje dualbox gedaan, puur voor het levellen.
WoW + TBC gekocht en in die drie maanden dat je RAF-bonus hebt een mage, warlock en druid naar 60 gedaan.
Op level 80 heb je nog RAF als je eenmaal 81 bent niet meer. 2 weken geleden gedaan binnen 2 dagen lv 85.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:49 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Volgens mij geldt die RAF-bonus nu t/m level 80. En dan krijg je dus triple experience... wel lekker hoor...
quote:For those who haven't yet had a chance to try it out, the Real ID Party system allows players to invite Real ID friends of the same faction to a 5-player normal or Heroic dungeon, regardless of what realm their friends are on. This new feature makes it easier than ever for real-life friends to play together, and it's available to all World of Warcraft players at no additional charge -- all you need to do is have Real ID enabled.
Max 980 valors per week ,490 heroics/ 490 zandalari en/of raids (en BH )quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:52 schreef Hathor het volgende:
Ik dacht dat je tegenwoordig gewoon random cata heroics kon lopen en zo de weekly valorcap kan halen, was dan ook lichtelijk verbaast toen ik pas na de derde heroic van vandaag in de gaten had dat ik alleen maar justicepoints kreeg.![]()
En nee, ik had de cap nog niet bereikt, had nog zo'n 165 vp te gaan of zo.
yo gangsterboiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:13 schreef Athlon64x het volgende:
Yo hommies waar kan je op die klote site van Wow timecard online kopen ???
Ik denk dat het een pvp'er isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Metonae het volgende:
Auwtomatiesje inkasso jwz braddah
...Waarom die negerpraat?
Klopt inderdaad. Kwam ik ook pas achter. Best ideaal. Kunnen we dus als FOK!kers party makenquote:
Geen idee of het uberhaupt per stad verschilt. Enigste verschil wat ik ken is die van Dalaran (voor wotlk gems) en uit SW voor cata gems. Ik doe gewoon iedere dag netjes m'n JC daily in stormwind, en kom ondertussen om in de tokensquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe zit het trouwens met JC..? Op level 490 ofzo krijg je dailies. Daar krijg je een soort tokens voor. Verschillen die tokens per stad en dus ook wat je er van kan kopen..?
- Omen (laat threat zien in een grafiekje)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
Voor de tanks onder ons.. Hebben jullie nog must-have addon-suggesties..?
Wij hebben toch in BoT wel het meest gewiped. En dan vooral op Ascendant Council of hoe die gasten heten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:37 schreef Pino0 het volgende:
Gister weer 5/6 gecleared in bwd, verbaasd me wel hoe easy t eigenlijk is. Maarja als mage kost t niet erg veel inspanning behalve dan de adds aoen en snel ook. Alleen is nefarian een killer nog nooit gedownedis bot raid even makkelijk als bwd?
Sorry voor dit typen zit op telefoon
Mja als je zorgt dat je een nameplates addon hebt waar je veel van in kan stellen, kun je ze zo minimaal mogelijk maken, hele grote platen die 2 keer zo groot zijn als de tegenstander zijn alles behalve handig natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:02 schreef Silmarwen het volgende:
Die nameplates add ons word ik echt gek van als tank... Ik zou zeggen Omen (maar die moet iedereen hebben) en iets waardoor je je beeld zo vrij mogelijk maakt. Bartender, sexy maps etc, je wil zoveel mogelijk kunnen ZIEN als tank, en vaak zijn bosses heul groot en zie je geen ene reet.
En dat is precies de reden dat het doorgevoerd is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:39 schreef Metonae het volgende:
Ben zelf wel blij met de aanpassing. Heb een week of 2 geleden mijn bear tank weer opgepakt, die toen 347 ilevel had ofzo, en dan kom je in een random ZG/ZA met DPS die ver boven de 360 uitkomen. Het is in zo'n geval gewoon onmogelijk om aggro te houden op alle mobs. Met deze aanpassing hebben nieuwe tanks iig geen probleem meer met tanken en krijgen ze geen gejank van DPS.
quote:Patch 4.3 - Deathwing, Transmogrifier, Void Storage
Tom Chilton (Kalgan) answered a couple of questions from Gamona.de on Patch 4.3, and we got a bunch of very interesting news out of it. Patch 4.3 will feature:
• New Raid - The Deathwing raid, making it very likely to be the last patch before the next expansion.
• 3 new 5-man instances - Including one in the Caverns of Time. (War of the Ancients was mentioned as a cataclysm instance a few years ago, but a lot of things have changed since then, who knows!)
• The Transmogrifier NPC, which will let you change the appearance of any armor piece on you, while retaining the stats of your current gear. (= T12 stats, but with the Tier 2 look!)
Players won't be able to change the appearance of their armor into another armor type or class armor set, and you might have to own the armor before you can use it to swap the appearance of your existing armor.
• The Void Storage is a new type of bank where players will be able to store their old armors in order to free up space in their regular bank.
• The Abyssal Maw dungeon is gone for the moment, the storyline wasn't convincing enough/fitting.
D3 is geen WOW vervanger hoor. Het zal veel 'ernaast' gespeeld gaan worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef pl4kkie het volgende:
Denk dat ze dit doen omdat D3 vlak erna uitkomt. Ze willen de mensen nog ff houden voor dw voordat ze overstappen.
Maar in de eerste paar maanden zullen een hoop mensen D3 spelen ipv WoW, ik in ieder geval wel. Gelukkig kan ik wel met mn wow mensen in contact blijven dmv real-idquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef GI het volgende:
[..]
D3 is geen WOW vervanger hoor. Het zal veel 'ernaast' gespeeld gaan worden.
Onzin. 3.3 had de Lich King en die kwam in November 2009 uit. Precies een jaar na de release dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Korte expansion word het dan Ö, misschien maar beter ook.
Die kans is heel erg groot, N'Zoth hebben we nog te verslaan, de old God die verantwoordelijk is voor de staat van Deathwing tegenwoordig. In 2010 heeft Chris Metzen nog gezegd dat N'Zoth in Cataclysm komt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja, misschien word het weer een TBC-achtig gebeuren. Dat er na Deathwing toch nog een of andere boss blijkt te bestaan voor de laatste tier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |