quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef Wolve000 het volgende:
Vanavond mogen we eens gaan zoeken naar onze riding trainers voor journeyman riding.
dan zou ik maar mounts gaan farmen als je er al 2 op 1 dag krijgtquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:56 schreef Burnedgamer het volgende:
Yes, na de 3e keer mysterious egg hatchen al de green proto drake![]()
Nu nog even verder hatchen voor de proto whelp companion.
EDIT:
Ik doe altijd Utgarde Pinnacle voor de blue proto en doe ik hem vandaag krijg ik ook nog eens de mount, moet mijn geluksdag zijn vandaag. 2 mounts op 1 dag.
Daar ben ik al mee bezigquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan zou ik maar mounts gaan farmen als je er al 2 op 1 dag krijgt
Echt netjes is het ook weer niet...quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht......Vraag je netjes aan je party of je mag needen op items voor Needy achievement. Zeggen ze ja. Je vraagt het bij een 2e epic wederom netjes. Gewoon, zodat je niet iemands gear steelt! Geen probleem. Doen ze even later vote to kick!
![]()
Daar gingen me 2x 30 minuten queue times (1e was verpest doordat mijn guildie die mee ging afk was) en dan is de dungeon ook nog niet eens afgemaakt.Ben ik netjes bezig, gebeurd er dit!
![]()
![]()
Ik zou de mijne misschien voor 50k verkopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:45 schreef Peanutnootje het volgende:
Hoeveel kost een Haunted Memento trouwens bij jullie op de auction house?
Dat vraag ik me af omdat ik wil weten hoeveel het verschilt per realm
Bij mij is ie aardig duur.
Eigenlijk wil ik er ook gewoon niet van afquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:45 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Echt netjes is het ook weer niet...
Ik vind het dan niet zo netjes om dat op loot te doen die nog wat handige dingen geven, ook al zeggen ze dat het goed is het hoort gewoon nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:08 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hoesow niet netjes?
Hoesow jatten?
Volgens mij zei ik toch net dat ik het bij de twee bosses die we tot op dat moment hadden gedaan, tot twee keer toe altijd eerst had GEVRAAGD voordat ik ging rollen, waarop de hele party zei dat het GOED was? Als er dan 1 vervolgens boos wordt terwijl hij ZELF zei dat het goed was......dan is dat niet mijn schuld of probleem. Ik had het netjes gevraagd op voorhand.
Shift + Ctrl ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:21 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kan niet normaal typen in WoW op mijn vaders laptop, ik krijg allemaal van die rare tekens. Kan iemand mij helpen.
Ik need ook alles wat ik kan gebruiken, Ben namelijk zelf enchanter. Vaak onder het mom van OS, Alleen leather items dan hor. Wapens alleen alsk ze voor me fake OS kan gebruikenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:22 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ik vind het dan niet zo netjes om dat op loot te doen die nog wat handige dingen geven, ook al zeggen ze dat het goed is het hoort gewoon niet
Needyquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:08 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hoesow niet netjes?
Hoesow jatten?
Volgens mij zei ik toch net dat ik het bij de twee bosses die we tot op dat moment hadden gedaan, tot twee keer toe altijd eerst had GEVRAAGD voordat ik ging rollen, waarop de hele party zei dat het GOED was? Als er dan 1 vervolgens boos wordt terwijl hij ZELF zei dat het goed was......dan is dat niet mijn schuld of probleem. Ik had het netjes gevraagd op voorhand.
Gratzquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een plekje in de weekend raids van het guild
AAAHHHHHHH!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:26 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Daarom VROEG ik het ook eerst netjes. Als ze nee hadden gezegd dan had ik er ook niet op gerold. Zo simpel is het. Dan moeten ze maar niet allemaal ja zeggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:22 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ik vind het dan niet zo netjes om dat op loot te doen die nog wat handige dingen geven, ook al zeggen ze dat het goed is het hoort gewoon niet
Ach ja, het is maar waar je je allemaal druk om kan maken hequote:Op maandag 15 augustus 2011 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Nu ben ik bang dat ik veel te slecht ben
Godsamme, ik krijg er nú al de zenuwen van
<---- pathetic me
Ja, want ik wil graag mee blijven gaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef ConscienceNL het volgende:
Ach ja, het is maar waar je je allemaal druk om kan maken he
Wat is 'goed zijn' tegenwoordig nog in WoW? Addons + mensen die gewoon opletten en hun spells op orde hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want ik wil graag mee blijven gaanEn als ik niet enigszins met ze mee kan komen dan nemen ze me niet meer mee
En zij zijn goed
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:04 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat is 'goed zijn' tegenwoordig nog in WoW? Addons + mensen die gewoon opletten en hun spells op orde hebben.
Tot volgende week dan hequote:
nee het is nu echt klaar. Kan nog spelen tot de 1e volgende maand. En dan is het echt klaar. Niet lang daarna zal GoW 3 uitkomen dus zal dan alleen maar op me xbox te vinden zijn. Als ik dat zal ben is D3 uit en mw 3 bf 3 dus heb genoeg om te spelen :$quote:
Idemquote:
idd, heb alles nu wel gezien inmiddels. Ik raid verder toch niet want ik me avond tijd zelf kunnen bepalen. En idd er komen binnenkort betere games uit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef Blistering het volgende:
[..]
Idem. Binnen 5 minuten bored, plus studie begint weer over 2 weken en komen andere betere games uit.
Ben begonnen met multiboxen, dan wordt het weer even leuk! Check http://www.wowwiki.com/Multiboxingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
idd, heb alles nu wel gezien inmiddels. Ik raid verder toch niet want ik me avond tijd zelf kunnen bepalen. En idd er komen binnenkort betere games uit.
ja hallo ik ga geen 2 of 3 accounts onderhoudenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:19 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Ben begonnen met multiboxen, dan wordt het weer even leuk! Check http://www.wowwiki.com/Multiboxing
Valt wel mee...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:35 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ja hallo ik ga geen 2 of 3 accounts onderhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |