Voor de kinders.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:14 schreef Maanvis het volgende:
TS begint met dit vraagstuk.
rhubarbje
quote:
quote:
goed gezien, bedankt jongens ik heb het meteen gefikst!quote:
Ik neem mensen met elmo icons altijd serieus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik twijfel of ik mijn elmo icoon weer ga instellen, dan nemen jullie mij tenminste weer serieus
Dacht dat die meer van de vrouwen was?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:18 schreef Garisson72 het volgende:
haha maanvis probeert rhubarbje te hosselen..
Ik heb niet geďnsinueerd dat Maanvis niet van de vrouwen was, toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat die meer van de vrouwen was?
WTF HIJ KNIPOOGT!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
vet cool!
ik wil graag mijn ouders bedanken, en mijn kat
en natuurlijk Litpho van wie ik mijn pony heb
Ja! Hij houdt je in de gaten!quote:
ik werd ook wakker met een odolquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, daarna wordt je wakker net een odol
Jammer genoeg blijft het bij dromenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik werd ook wakker met een odol
en m'n droom herinner ik nog; dat ik met een veel te jong meisje (wel net 18) had geneukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |