Dit inderdaad, het blijft echt te bizar om te lezen dit. Mitsubishi is juist altijd superbetrouwbaar en dit klinkt echt gewoon als een produktiefout.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tijd voor een motorswap, en de strakke afspraak dat je hem bij het eerste serieuze probleem daarna per direkt zelf de dichtstbijzijnde shredder in rijdt.
helaas lijkt die gehele 150pk dieselmotor een productiefout van Mitsubishi (en daarom zal die ook wel na 1 jaar al uit productie genomen zijn, ze beiden nu al een aantal jaar alleen de slomere dieselversie aan)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
dit klinkt echt gewoon als een produktiefout.
Welke van de 2?quote:
beidequote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 13:17 schreef Leipo666 het volgende:
zo even omhoog schoppen
gelukkig heb ik deze rampenbak een tijdje geleden in mogen leveren en nu vind ik het mijn morele plicht om een toekomstige eigenaar te waarschuwen:
KOOP NOOIT DE MITSUBISHI ASX MET KENTEKEN 17-NTB-7 !!!!
zo
Waar kon je hem kwijt? Bij JetCars?quote:Op woensdag 31 december 2014 13:17 schreef Leipo666 het volgende:
zo even omhoog schoppen
gelukkig heb ik deze rampenbak een tijdje geleden in mogen leveren en nu vind ik het mijn morele plicht om een toekomstige eigenaar te waarschuwen:
zo
neuh, gewoon ingeleverd bij de leasemaatschappijquote:Op woensdag 31 december 2014 13:36 schreef powerflux het volgende:
[..]
Waar kon je hem kwijt? Bij JetCars?
Volgens de RDW is de auto geexporteerd naar het buitenland.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:17 schreef Leipo666 het volgende:
zo even omhoog schoppen
zo
Wat een verhaal is ditquote:Op woensdag 31 december 2014 14:40 schreef Leipo666 het volgende:
skoda octavia combi greenline bussiness
iets minder power, lager bij de grond maar wel luxer
bevalt wel tot nu toe
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 31 december 2014 17:19 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Volgens de RDW is de auto geexporteerd naar het buitenland.
Dieselquote:Op woensdag 31 december 2014 17:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wat een verhaal is dit
Ik moest meteen denken aan de TSI's bij ons op de zaak waar altijd iets aan stuk ging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |