http://www.autozine.nl/overzicht/autoverkopen.php?mok=1658quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:55 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik weet niet wat een laag aantal is in auto land, ik heb ook geen idee hoeveel ASXen er rondrijden in NL
ik heb 3keer precies dezelfde klachten gehad en nu bij de 3e keer weten ze de link blijkbaar wel te leggen met die 2 andere gevallen. Verklaring kan zijn dat deze dealer wat beter/duidelijker de klachten kon omschrijven naar Mitsubishi toe (de vorige 2keer was immers bij een andere dealer)
ze hadden het bij die 2700 moeten houdenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
http://www.autozine.nl/overzicht/autoverkopen.php?mok=1658
2703 waarvan dus 3 stuk
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:08 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou een ruggengraat kweken en stampij gaan maken bij de leasemij. Ze zakken er maar in met die auto.
tja wat denk je dat ik probeer te doen? Zij geven me een gelijkwaardige vervanger en het kost me verder geen cent dus hoeveel druk denk je dat ik uit kan oefenen op ze?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:08 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou een ruggengraat kweken en stampij gaan maken bij de leasemij. Ze zakken er maar in met die auto.
Dat is het vooral. Onbetrouwbaarheid en constant gezeik kost je gewoon een hoop tijd. Want natuurlijk heb je een vervanger en kun je overal wel naartoe, dan nog is dit gewoon bijzonder onhandig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:08 schreef _VoiD_ het volgende:
het probleem is natuurlijk als je continu met problemen tijdens je woon/werk of werk/werk. Dat kost je gewoon tijd en verloren arbeidsuren.
Maarja, dat ding staat eigenlijk continu bij de garage
Binnen 5000 km terug.quote:
ik hoop het nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Binnen 5000 km terug.
Xenonkoplampen van zo'n auto: 1405 euroduur spul....
gekocht vanwege omzetting Halogeen > Xenon of was de originele Xenon kapot gegaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:39 schreef GizartFRL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, afgelopen week nog besteld voor een klant.
Schade aan de auto. Ofwel de oude was kaduuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:04 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
gekocht vanwege omzetting Halogeen > Xenon of was de originele Xenon kapot gegaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |