abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:09:31 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100635902
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100635932
Over versleten :D oma-barbie:

vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:11:04 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100635938
TT-plaatje maar ff in spoiler :') Tikje NSFW :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100635940
Dat plaatje in de OP :D :'( :D
pi_100635976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:11 schreef Razztwizzle het volgende:
:') haha _O-
~ Bonito La Risa ~
pi_100635985
Moesten we die maten ook doorgeven :? :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100636099
Valt me nu pas op dat mijn bewbs omtrek net zo groot is als mijn buik :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100636393
Je bent wel afgevallen sinds januari aurum :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100636458
Oke computer uit, boek aan oO<
pi_100636490
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Oke computer uit, boek aan oO<
ik las 'broek aan' :')
Ja doei.
pi_100636500
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:27 schreef V1z0R het volgende:
Je bent wel afgevallen sinds januari aurum :Y
Mijn figuur is vooral veranderd, qua gewicht ben ik volgens mij een kg kwijt ofzo :X

Maar ik merk echt wel dat mijn buik een stuk platter is en er is een paar cm af bij mijn kont :D

oh en ik merk dat ik sterker word met trainen, het gaat makkelijker lijkt het wel :Y *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100636554
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mijn figuur is vooral veranderd, qua gewicht ben ik volgens mij een kg kwijt ofzo :X

Maar ik merk echt wel dat mijn buik een stuk platter is en er is een paar cm af bij mijn kont :D

oh en ik merk dat ik sterker word met trainen, het gaat makkelijker lijkt het wel :Y *O*
Heupen 1cm, taille 3cm, borst 8cm :)
pi_100636567
aah, jouw search skills zijn beter dan de mijne :D :Y)
pi_100636589
8-)
pi_100636918
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, dat. Goed dat ie in een spoiler staat.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_100636983
Één van mn beste vriendinnetjes gaat trouwen *O*
Ik ben maar een ietsie pietsie jaloers :@
Be someone that makes you happy
pi_100637030
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik las 'broek aan' :')
:')
pi_100637084
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:47 schreef Nallie het volgende:
Één van mn beste vriendinnetjes gaat trouwen *O*
Ik ben maar een ietsie pietsie jaloers :@
*O* jeeeeeej. Jarloers is begrijpelijk he *)
leuk zeg! met een leuke vent ook nog eens?
~ Bonito La Risa ~
pi_100637137
Pff, ik doe week 2 van het push-up-dinges wel nog een keer. No way dat ik er 10 achter elkaar kan doen, bij 8 val ik neer in een miserabel hoopje :+ . En dan doe ik ze op m'n knieën.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 12:53:20 ]
pi_100637239
Boh, erg hè? En ik doe ze ook vanaf de knieën. 10 lukte gisteren nét! Dus ik ga week 3 proberen, maar als dat niet lukt ga ik ook terug denk ik :Y

Nu hardlopen. 't is nu droog, dus eens kijken hoe lang dat zo blijft :) :W
Ja doei.
pi_100637278
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:51 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

*O* jeeeeeej. Jarloers is begrijpelijk he *)
leuk zeg! met een leuke vent ook nog eens?
Ja hij is super voor haar! En ze zijn ook al ruim 8 jaar samen dus t mag :)
pi_100637338
Dat gaat dan best lekker aurum! :Y

Ik heb even teruggezocht, mijn taille was in februari 64,5. Na de vakantie (april) was 'ie minder (maar niet gepost, ik dacht dat het 63 was) en nu dus 65,5. Slechte ontwikkeling. Dus...

heb ik zojuist ook wat grondoefeningen gedaan met behulp van een fitness app. Geen idee of ik dat vol ga houden verder, maar ik kan het altijd proberen :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100637558
Ligt het trouwens aan mij of lijkt het soms net alsof relatiebreuken een domino-effect teweeg brengen?
Zo gaat 1 stel uit elkaar, zijn het er 3 dagen later al 3 :?
pi_100637562
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, erg hè? En ik doe ze ook vanaf de knieën. 10 lukte gisteren nét! Dus ik ga week 3 proberen, maar als dat niet lukt ga ik ook terug denk ik :Y
*push-up-mietje-boks ;) *

Met de squats en sit-ups gaat het wel prima, ik ga voor week 3 naar de middelste kolom!
pi_100637578
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:05 schreef V1z0R het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijkt het soms net alsof relatiebreuken een domino-effect teweeg brengen?
Nee dat ligt niet aan jou.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100637607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:05 schreef V1z0R het volgende:
Dat idee heb ik ook vaak! Van die golven ofzo?
pi_100637634
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:06 schreef Ml-etje het volgende:

Nee dat ligt niet aan jou.
Nee, idd, dat heb ik me ook al eens afgevraagd! Alsof de één de ander aansteekt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100637786
:W ik weet mijn maten eigenlijk niet :D En daar ben ik wel blij mee :')
pi_100637790
@Phaid: :Y gaat lekker idd. De aanhouder wint :P

Qua relatieshizzle: Volgens mij als er zoiets gebeurt dan houdt iedereen bewust/onbewust zijn relatie tegen het licht en als het niet goed zit, dan wordt het makkelijker om er een eind aan te breien.
pi_100638131
Lijstje update:

O: 75 gram 30+ kaas, 2 wortels, 250 ml aardbeiensap
L: pistoletje brie/komkommer, 200 ml rare soep, balisto
T: kleine cappuccino, appel, bakje griekse yoghurt
(tot hier 1100 kcal)
D: ik denk thais ergens of iets bij de ikea :D
pi_100638266
Rare soep :D ?

En ik zou de gehaktballetjes nemen bij de IKEA :9 nom!

En sit-ups doen als er één kat op je tenen zit te bijten en de andere kat bovenop je komt zitten is niet optimaal :') .

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 13:24:58 ]
pi_100638379
Eén van de katten kwam mij ook regelmatig kopjes geven, of in mijn gezicht mauwen O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100638425
Katten. O+
pi_100638459
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:27 schreef Ewelina het volgende:
Katten. O+
Echt hoor :') de hele ochtend liggen ze voor pampus in de vensterbank, maar ik ga sit-ups doen ik ben opeens the object of their affection.
pi_100638529
De mijne hebben net een uur op elkaar zitten jagen. O+
pi_100638541
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Rare soep :D ?

En ik zou de gehaktballetjes nemen bij de IKEA :9 nom!

En sit-ups doen als er één kat op je tenen zit te bijten en de andere kat bovenop je komt zitten is niet optimaal :') .
:D katten O+

Ja rare soep, erg zout met tofu erin :? Maar ja ik had honger!

En de gehaktballetjes bij de ikea laat ik lekker liggen voor iemand anders :P
pi_100638557
Zoiets Razz?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al gok ik dat die van Razz geen megafoon had :')
pi_100638572
Ik zou wel alleen katten nemen als ik ze ook de ruimte kon bieden om een beetje te chillen. Vriendin van mij heeft katten in een appartement en hoewel dat goed gaat, zou ik dat echt nooit doen..
pi_100638789
hoe is het weer in de randstad? ik ga straks die richting op, kamperen, en ik zie er wat tegenop, geloof ik! of valt het mee? hier in het oosten regent het pijpestelen!
pi_100638807
hardgelopen!

5km in 33 minuten met stukjes van 5 (eerste stukje was 3) en daartussen elke keer 1 minuut wandelen *) *trots*
Ja doei.
pi_100638808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:30 schreef V1z0R het volgende:
Zoiets Razz?
SPOILER
Al gok ik dat die van Razz geen megafoon had :')
Bobs O+!

Nee, mijn kleine mormeltje zat op m'n tenen te knagen en ons grote bakbeest kwam vrolijk op m'n borstkas zitten om z'n staart te gaan wassen.

En hier kunnen ze elke dag naar buiten, en dat hebben ze ook wel nodig. Straks zitten ze twaalf dagen binnen, als wij op vakantie zijn, en ik ben benieuwd hoe chagrijnig ze gaan worden, of hoevaak ze uit protest ergens in huis gaan pissen :{ .
pi_100638868
oh, en ik woog vanmorgen na het ontbijt en na het poepen 81 kilo! En voorheen woog ik altijd 85, dus in een keer zijn er 4 kilo weg, zonder dat ik er iets voor gedaan heb. Nu hopen dat ze ook weg blijven!
pi_100638884
4kg poep :o boh!
Ja doei.
pi_100638968
Jagar, het is rotweer in de randstad :P
pi_100639011
Het is hier (Haarlem) grijs maar wel droog. Ook niet koud.

Ik heb een FML moment en ik heb geen chocola :r
pi_100639039
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:42 schreef Nallie het volgende:
Het is hier (Haarlem) grijs maar wel droog. Ook niet koud.

Ik heb een FML moment en ik heb geen chocola :r
Bier!
pi_100639067
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:41 schreef Perruche het volgende:
Jagar, het is rotweer in de randstad :P
-O-

zolang het maar droog blijft....of pas gaat regenen als ik toch al slaap..
pi_100639098
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:37 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Bobs O+!

Nee, mijn kleine mormeltje zat op m'n tenen te knagen en ons grote bakbeest kwam vrolijk op m'n borstkas zitten om z'n staart te gaan wassen.

En hier kunnen ze elke dag naar buiten, en dat hebben ze ook wel nodig. Straks zitten ze twaalf dagen binnen, als wij op vakantie zijn, en ik ben benieuwd hoe chagrijnig ze gaan worden, of hoevaak ze uit protest ergens in huis gaan pissen :{ .
Ze komen niet buiten bij de kennel?

Kleine mormeltje lijkt trouwens op m'n oude kat Siepel :D
pi_100639139
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bier!
Ook niet!! En ik hou niet van bier -O-
Zit op werk... uhm smeerkaas en pindakaas? en rozijnen. They don't do the trick
pi_100639196
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en ik woog vanmorgen na het ontbijt en na het poepen 81 kilo! En voorheen woog ik altijd 85, dus in een keer zijn er 4 kilo weg, zonder dat ik er iets voor gedaan heb. Nu hopen dat ze ook weg blijven!
TMI
pi_100639280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:30 schreef Perruche het volgende:
Ik zou wel alleen katten nemen als ik ze ook de ruimte kon bieden om een beetje te chillen. Vriendin van mij heeft katten in een appartement en hoewel dat goed gaat, zou ik dat echt nooit doen..
heb ik ook hoor, gaat prima O+
hoewel ze onze nieuwe leren bank, erg leuk vinden.
~ Bonito La Risa ~
pi_100639445
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:37 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Bobs O+!

kan niet iemand langskomen om ze binnen/buiten te laten?
~ Bonito La Risa ~
pi_100639603
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:53 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

kan niet iemand langskomen om ze binnen/buiten te laten?
Hebben we geprobeerd, maar ze zijn vrij schuw en komen niet binnen als iemand anders ze roept :') koppige beesten.

De buurvrouw komt ze wel eten geven, maar dan verstoppen ze zich al voor haar op zolder.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 13:58:46 ]
pi_100639670
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:57 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hebben we geprobeerd, maar ze zijn vrij schuw en komen niet binnen als iemand anders ze roept :') koppige beesten.

De buurvrouw komt ze wel eten geven, maar dan verstoppen ze zich al voor haar op zolder.
:') ja. dan doen ze het zelf :P haha
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:00:28 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100639716
http://www.nu.nl/buitenland/2588155/hongaren-levend-begraven.html

Ik zou geen boswandelingen gaan maken Phaidra :').
pi_100639797
Ik heb het idee dat de naproxen idd beter aanslaat dan de diclofenac, nog te vroeg om te juichen, maar het lijkt een klein beetje te temperen.
pi_100639834
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:03 schreef MarMar het volgende:
Ik heb het idee dat de naproxen idd beter aanslaat dan de diclofenac, nog te vroeg om te juichen, maar het lijkt een klein beetje te temperen.
een kleine *O* dus? :)
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:04:19 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100639844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:03 schreef MarMar het volgende:
Diclofenac is echt rotspul vind ik :@. Naproxen bevalt mij ook stukken beter. Niet dat ik qua pijn te vergelijken ben met jou, maar ik merk ook het verschil.
pi_100639938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Diclofenac is echt rotspul vind ik :@. Naproxen bevalt mij ook stukken beter. Niet dat ik qua pijn te vergelijken ben met jou, maar ik merk ook het verschil.
Schijnt echt per persoon anders te gaan, bij anderen is het weer andersom.
Diclofenac slik ik nu al jaren, eigenlijk best stom dat naproxen nooit eerder geprobeerd is, maar beter laat dan nooit ;) Het is overigens niet voor de pijn maar als ontstekingsremmer, voor de pijn heb ik oxycodon, nah, dat werkt wel!!! Al wor je er knetterstoned van.. >:O
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:08:10 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100639975
Naja, fijn dat het de betere kant op lijkt te gaan iig :Y.
pi_100640042
thx :*
pi_100640071
>:O Wat XM dus zei...
pi_100640075
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, fijn dat het de betere kant op lijkt te gaan iig :Y.
^^ O+
~ Bonito La Risa ~
pi_100640130
Les nummer 1;

SPOILER
pi_100640274
holy moly da's een flink stuk taart :9
pi_100640290
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:16 schreef _aurum_ het volgende:
holy moly da's een flink stuk taart :9
MET een bolletje ijs, en 2 toeven slagroom, EN vanillesaus, belachelijk.. :P
pi_100640321
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:16 schreef Siral het volgende:

[..]

MET een bolletje ijs, en 2 toeven slagroom, EN vanillesaus, belachelijk lekker :9 !!
pi_100640343
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:17 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat wel, maar opkrijgen deed ik het niet ;(
pi_100640352
Yup, Coco had gelijk... :@
pi_100640408
met wat had coco gelijk?>
pi_100640433
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:16 schreef Siral het volgende:

[..]

MET een bolletje ijs, en 2 toeven slagroom, EN vanillesaus, belachelijk.. :P
Belachelijk lekker :9
~ Bonito La Risa ~
pi_100640450
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:18 schreef V1z0R het volgende:
Wat? :P

Ik zie trouwens als ik naar huis fiets steeds een advertentie van ABN

"In het pashokje je saldo checken"
...
...
...
pi_100640483
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat? :P

Ik zie trouwens als ik naar huis fiets steeds een advertentie van ABN

"In het pashokje je saldo checken"
...
...
...
Zag 'm gisteren ook! _O-

Dit bedoelde ik trouwens:
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Aye, mooie (grote) ogen O+
pi_100640614
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Daar gaat mijn record...
pi_100640751
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Daar gaat mijn record...
:P
pi_100640833
Jersey Shore O+
Dat met chocola zou de ultieme cure zijn.
En drank... :)
  Vis een optie? vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:30:52 #79
70532 loveli
N
pi_100640834
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:18 schreef V1z0R het volgende:
^^

Mooi gezicht ook, moet zeker niet magerder worden.
crap in = crap out
pi_100640897
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:30 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

idd. Mooi meisje O+
Hee pst pst mooi meisje. Hee psst pssst. HE HOER.
hihi sorry moest ik ineens aan denken haha O-) Uiteraard niet naar siral bedoeld hoor *;
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:32:28 #81
70532 loveli
N
pi_100640911
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Daar gaat mijn record...
Weeg jij jezelf elke keer voor en na? :p
crap in = crap out
pi_100641121
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:30 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

Thanks ... :@

Moet wel zeggen dat ik inderdaad blij ben dat er weer wat spek op mijn wangen zit... want ook mijn gezicht was enorm ingevallen en dood. Nu oogt het toch net weer wat gezonder.
pi_100641127
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:32 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

idd. Mooi meisje O+
Hee pst pst mooi meisje. Hee psst pssst. HE HOER.
hihi sorry moest ik ineens aan denken haha O-) Uiteraard niet naar siral bedoeld hoor *;

Aw iedereen is zo lief haha :D
pi_100641225
Blegh, ik ben verkouden geworden sinds ik terug ben in Nederland. Lamlendig gevoel ook de hele tijd -O-

O: 2 kleine volk. boterhammetjes met een gekookt ei en wat mayo
T: bekertje cappuccino en een chocolate chip cookie gedeeld met A. in de bios
L: volkoren triangelbroodje met tonijnsalade, glas sourcy groen
T: stuk meloen
D: - reuzengarnalen met knoflook, peterselie en limoen/mayo dip
- zalmpakketje uit de oven, gegrilde aubergine, beetje zelfgemaakte aardappelgratin
- gegrilde ananas met een bolletje ijs
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:42:52 #85
70532 loveli
N
pi_100641316
quote:
Yup, schijtweer.
crap in = crap out
pi_100641563
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

beetje kwak uit zitten lachen..
O+ @ Mo
}:| :'( :7 @ Vik
Kwak
pi_100641758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef Goodbye het volgende:
Blegh, ik ben verkouden geworden sinds ik terug ben in Nederland. Lamlendig gevoel ook de hele tijd -O-

O: 2 kleine volk. boterhammetjes met een gekookt ei en wat mayo
T: bekertje cappuccino en een chocolate chip cookie gedeeld met A. in de bios
L: volkoren triangelbroodje met tonijnsalade, glas sourcy groen
T: stuk meloen
D: - reuzengarnalen met knoflook, peterselie en limoen/mayo dip
- zalmpakketje uit de oven, gegrilde aubergine, beetje zelfgemaakte aardappelgratin
- gegrilde ananas met een bolletje ijs

Jouw D klinkt very nice en very gezond! Toetje lekker :)
pi_100641832
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:54 schreef Nallie het volgende:

[..]

Jouw D klinkt very nice en very gezond! Toetje lekker :)
Thanks, we gaan koken voor mijn schoonmoeder als bedankje dat ze drie weken op onze kat heeft gepast. Ik vond dit wel een goede combinatie van gezond en lekker! :9
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_100641945
:O
moe.
pi_100642010
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:59 schreef Perruche het volgende:
moe.
me 2 :O
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_100642043
Lekker lijstje GB!

Mijn lijstje gisteren:

O: twee muesli/noten boterhammen met sojaboter, sinaasappel
T: perzik
L: 2 gekookte eieren, kop thaise soep (kokos, stukjes kip en groenten)
T: hand bosbessen
T: bekertje warme chocomelk
D: macaronischotel

Vandaag:

O: 2 volkoren boterhammen sojaboter en hagelslag, beker magere melk en kop groene thee
T: kop koffie met scheutje halfvolle melk
D: 2 borden overgebleven volkorenmacaroni schotel van gister, met spinazie, champignons en tomaat
T: stuk fruit, ik heb geloof ik nog ergens wat pruimen
T: ik moet werken dus eet pas om 10 uur, waarschijnlijk een kop groentensoep en een handje bosbessen
pi_100642086
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef progje het volgende:

[..]

me 2 :O
me 3 :O

Maar nog 2 uur en dan vakantie! /jompels
Voor het eerst sinds dec. 2009 2 weken vrij :')

SDB, op fruit en soep kun je de helft van de dag toch niet doorkomen?
pi_100642112
moet ook de hele tijd gapen door die smiley :')
pi_100642155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:59 schreef Perruche het volgende:
moe.
me 4 :z
pi_100642189
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

me 3 :O

Maar nog 2 uur en dan vakantie! /jompels
Voor het eerst sinds dec. 2009 2 weken vrij :')

SDB, op fruit en soep kun je de helft van de dag toch niet doorkomen?
Bedoel je gisteravond? Die soep was erg machtig, gewoon een gebonden soep hoor. Maar ik had 's avonds op m'n werk wel honger ja :)
pi_100642324
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:05 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Bedoel je gisteravond? Die soep was erg machtig, gewoon een gebonden soep hoor. Maar ik had 's avonds op m'n werk wel honger ja :)
Dat was mij nog niet opgevallen maar bedoelde eigenlijk vandaag...
Ging er van uit dat die D tussen de middag of net was, daarna heb je alleen pruimen, bosbessen en soep :?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:13:11 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100642514
Zo, volgende week zondag zitten we in het vliegtuig naar Rhodos,
Geboekt, betaald *O* Zin *O*

Siral, mooie meid
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_100642569
Rhodos ^O^
Waar uniek? Stad, Faliraki, Ixia, Lindos.. ?
pi_100642672
Ja die D is gewoon mijn avondeten, die heb ik omgeruild met mijn lunch zodat ik straks geen honger heb. Ik vind 1 of twee koppen soep en fruit een prima lunch (?) klinkt wat weinig, maar ik heb om 10 uur 's avonds geen zin om zoals gister nog iets heel machtigs te eten. Maar misschien doe ik er nog een kom griekse yoghurt oid bij :)
pi_100642929
Zo, 2e dvd van Grey's gaat erin :) afl 6 tm 9 van seizoen 1
pi_100643275
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, volgende week zondag zitten we in het vliegtuig naar Rhodos,
Geboekt, betaald *O* Zin *O*

Siral, mooie meid
*O*
~ Bonito La Risa ~
pi_100643281
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:22 schreef MarMar het volgende:
Zo, 2e dvd van Grey's gaat erin :) afl 6 tm 9 van seizoen 1
bevalt het? O+
~ Bonito La Risa ~
pi_100643292
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:16 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja die D is gewoon mijn avondeten, die heb ik omgeruild met mijn lunch zodat ik straks geen honger heb. Ik vind 1 of twee koppen soep en fruit een prima lunch (?) klinkt wat weinig, maar ik heb om 10 uur 's avonds geen zin om zoals gister nog iets heel machtigs te eten. Maar misschien doe ik er nog een kom griekse yoghurt oid bij :)
Vond het wat weinig :@ Maar kommetje vettige yoghurt erbij is top idee :D
pi_100643551
Ik heb net geprobeerd griekse yoghurt 0% vet te eten. Ik gooi echt nooit eten weg maar wat is dat vies zeg!
pi_100643843
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:39 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net geprobeerd griekse yoghurt 0% vet te eten. Ik gooi echt nooit eten weg maar wat is dat vies zeg!
Welke had je?
Ja doei.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:06:39 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100644628
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:
Rhodos ^O^
Waar uniek? Stad, Faliraki, Ixia, Lindos.. ?
stad :Y

We hadden de reis uitgezocht en inees ging er 450 euro van de prijs af, last-minute actie ineens, haha, dat hadden ze bij het reisburo ook nog niet meegemaakt.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_100644764
Oh! Wat heerlijk Uniek! _O_
Ja doei.
pi_100644784
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:39 schreef Perruche het volgende:
klinkt ook niet lekker :X

Grieks is toch juist altijd volvet en dat maakt het toch juist lekker....
pi_100645172
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

stad :Y

We hadden de reis uitgezocht en inees ging er 450 euro van de prijs af, last-minute actie ineens, haha, dat hadden ze bij het reisburo ook nog niet meegemaakt.
Mooi meegenomen toch? :D

Maar Rhodos is mooi, helemaal de oude stad! En het waterpark in Faliraki _O_
pi_100645216
Rhodos O+
pi_100645606
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mooi meegenomen toch? :D

Maar Rhodos is mooi, helemaal de oude stad! En het waterpark in Faliraki _O_
Maar daar hebben ze mooi niet de langste waterglijbaan ter wereld! :6
B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_100645971
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maar daar hebben ze mooi niet de langste waterglijbaan ter wereld! :6
B-)
:D
Nee dat niet...

Maar desondanks wel awesome }:| :P
pi_100645984
Leuk, uniek! Ik kan ook niet wachten tot we maandag weggaan, heb er zo'n zin in! Toch raar, ben je zeven jaar bij elkaar en een jaar getrouwd.. Maar we zijn nog nooit langer dan een week samen op vakantie geweest :')
pi_100646332
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Welke had je?
Total. Ze hadden niets anders bij de Appie to go!
pi_100646340
ik ben huizen aan het kijken :@
pi_100646351
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Is ook vies ja! Zurig en stroef. Dan liever volvette yoghurt :9
pi_100646404
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh, ja, die vond ik ook heel vies ;(

échte volle is natuurlijk 't lekkerst, maar had laatst wat van de Lidl. Weet niet of ze die in Nederland ook hebben, maar die is best lekker in vergelijking met andere low fat yoghurts :)
Ja doei.
pi_100646520
Nah ik vond het naar kwark smaken en echt zo'n blok in je maag. Ik heb liever iets dat of vloeinaar of vast is, niet iets er tussen in!
pi_100646591
*O* Uniekje, fijn extra vakantiezakgeld ;)

@mima Yep, anders was ik niet nu al bij aflevering 8 ;) GA is tof!
pi_100646638
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee dat niet...

Maar desondanks wel awesome }:| :P
[ afbeelding ]
Hehehe, zit er ook tof uit. :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Leuk, uniek! Ik kan ook niet wachten tot we maandag weggaan, heb er zo'n zin in! Toch raar, ben je zeven jaar bij elkaar en een jaar getrouwd.. Maar we zijn nog nooit langer dan een week samen op vakantie geweest :')
Spannend! Waar gaan jullie naar toe? :)
Doe wat je niet durft.
pi_100646695
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, zit er ook tof uit. :P

[..]

Spannend! Waar gaan jullie naar toe? :)
Naar het Kleinwalsertal in Oostenrijk, wandelen in de bergen O+ .
pi_100646713
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:05 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Naar het Kleinwalsertal in Oostenrijk, wandelen in de bergen O+ .
Leuk! En mooi! O+
Doe wat je niet durft.
pi_100646943
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:45 schreef Razztwizzle het volgende:
ooh, ik dacht dat ik met 4jaar al laat was.. ;') haha. Wel spannend dus! :s)
~ Bonito La Risa ~
pi_100646961
Ja, het is er schitterend en het weer wordt ook beter vanaf maandag en die frisse lucht daar... Ben echt aan het aftellen! En vooral het vooruitzicht dat manlief's telefoon thuisblijft en mijn telefoon meegaat voor noodgevallen en dat hij dus lekker NIET door z'n werk gebeld kan worden vind ik heerlijk O+ :@

Maar dat het onze eerste 'lange' vakantie samen is vind ik niet spannend hoor ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 17:14:38 ]
pi_100646995
Klinkt als een heel leuk vooruitzicht O+
Ja doei.
pi_100647266
Klinkt heerlijk Razz O+
pi_100647286
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt als een heel leuk vooruitzicht O+
Ja O+

En nu houd ik op hoor :D nu mag iemand anders blij-ei spelen, anders wordt het zo'n ge-ego-post :@
pi_100647356
Klaar met werk voor vandaag, letterlijk en figuurlijk.
Meningsverschillen zijn lastig.

Maar Het Is Weekend!
pi_100647357
Dat mag hoor O+

Oostenrijk O+ ben er maar 2 dagen geweest geloof ik? Korter zelfs, met de motor er doorheen gereden op weg naar Italië, maar _O_ wil er nog wel 's terug!
Ja doei.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:33:09 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100647456
Weekend *O*
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:35:58 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100647533
Oh die pi was per ongeluk maar wel passend :P
Niet meer actief op Fok!
pi_100647554
Ik bikkel nog een uurtje door. O+
Of misschien anderhalf. :P
Doe wat je niet durft.
pi_100647751
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik bikkel nog een uurtje door. O+
Of misschien anderhalf. :P
ik een kwartiertje, en morgen tot 5!
~ Bonito La Risa ~
pi_100647903
Vakantie!!!! W00t! Opstekende nu met een lekker flesje Grolsch :9
pi_100648034
Oh, mijn nek/schouder is/zijn overleden... nou ja, ik ben me erg bewust van hun aanwezigheid, en dat hoort niet *) :P haha.
Ja doei.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:52:39 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100648037
Jij vakantie? :o. Hoe lang?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:53:54 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100648074
Zo, dat was de fysio weer!

Lekker uniekje! Fijn naar de zon :Y.

En faizz ook vakantie!
pi_100648114
Leuk Razz!

Wij zijn bijna vier jaar bij elkaar, en nu 5 keer samen op vakantie geweest:

- In 2008 twee weken naar Italië
- In 2009 twee weken naar Egypte en een week naar Normandië
- In 2010 een week naar New York (met mijn ouders en zusje) en twee weken naar Portugal

En nu gaan we twee weken naar Spanje in september. :) En volgend jaar zomer drie maanden door de VS toeren met de auto, yay!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:57:25 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100648194
Ook al toeren in de VS? Miss komen we elkaar nog wel tegen :P. En je bedoelt vast drie weken ipv drie maanden?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:57:53 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100648207
Ik ben in de afgelopen >7,5 jaar met Duvel naar o.a. Italië, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Duitsland, België, Luxemburg, Peru en Bolivia geweest. En Engeland en Schotland (nouja, Edinburgh dan) komen daar nu bij in het rijtje :).
pi_100648327
'Where is zhe old town?'
LOL! There is none!
pi_100648417
2 hele weken Vik! Luxe ten top :D

Zag de foto's bij duuf al op z'n FB, XMert /jaloers

Perr, huisjes kijken? Koop? Met vriendje? Vragen....
pi_100648473
We zijn wel op stedentrips enzo geweest trouwens (Helsinki, Stockholm, Londen, Antwerpen, Gent) en een keer een week naar New York en Pittsburgh, en naar Limburg en Schiermonnikoog en Euro Disney. Daarom maak ik me ook geen zorgen over het samen weggaan. Lijkt me best lastig, als je niet relaxed met iemand op pad kan wat dat betreft!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:08:56 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100648531
We hebben al meermalen samen gekampeerd. Als we nu het links rijden ook overleven, zitten we wel goed :7.
pi_100648575
Als je de vakantie samen al niet doorstaat, lijkt samenwonen me helemaal een slecht plan!
Hey er zit een hema op de kop van Zuid! *nutteloze info*
pi_100648626
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je de vakantie samen al niet doorstaat, lijkt samenwonen me helemaal een slecht plan!
Hey er zit een hema op de kop van Zuid! *nutteloze info*
Ik ken een stel dat nooit samen op vakantie gaat, en toch al 10 jaar heel gelukkig is :'). Ze zijn niet vakantie-compatible zeggen ze zelf. Dus ze gaan met hun familie, met vrienden en vriendinnen weg, en hebben elkaar dan lekker veel te vertellen als ze weer thuiskomen :D.
pi_100649290
M'n lijstje is in de soep gelopen -O-
Agja misschien dat er vanavond wat extra's voorvalt, het is tenslotte vrijdag.

O: yoghurt met muesli
L: boterham kipfilet, roggebrood 30+ kaas, glas melk
T: twee kleine nectarines
S: 30 min cardio, 45 min kracht training
D: twee boterhammen met knakworstjes en sla/rauwkost, boterham appelstroop
T: bekertje activia
T: appel
pi_100649572
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Ook al toeren in de VS? Miss komen we elkaar nog wel tegen :P. En je bedoelt vast drie weken ipv drie maanden?
Nee, drie maanden. :) We gaan 'the long way round' doen - beginnen in het Noord-Westen (bij Seattle geloof ik), dan afzakken naar het zuiden: San Franciso/Los Angelos enzo, 'oversteken' naar Florida, en aan die kant weer helemaal omhoog naar het Noord-Oosten. :)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:46:29 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100649590
Even snel en grof gerekend kom ik nog niet eens aan 1000 kcals Siral. En dat met sport. Maar misschien vergis ik me, maar dan nog is het te weinig, lijkt me.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:48:16 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100649640
Lijstje:

O: volle yoghurt met aardbeien
T: twee partjes meloen
T: klein bakje worteltjes
L: vier bth chorizo :9~
T: één of twee bekertjes 'chocomelk' (doch best lekker)
T: hand noten
D: pasta met o.a. rode pesto en Italiaanse groenten :9~
T: merengues met koffiesmaak die Mark heeft gemaakt
Niet meer actief op Fok!
pi_100649717
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even snel en grof gerekend kom ik nog niet eens aan 1000 kcals Siral. En dat met sport. Maar misschien vergis ik me, maar dan nog is het te weinig, lijkt me.
Daarom dus; lijstje in de soep gelopen :P

Het zijn ong 1500 kcal. Dus er kan nog wat bij ja. Anders pak ik vanavond nog gewoon een boterham als ik honger krijg, of nootjes :) en ik doe ook wel wat extra yoghurt bij mijn activia in een schaaltje. Tis maar een bekertje van 125 ml.
pi_100650088
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Nee, drie maanden. :) We gaan 'the long way round' doen - beginnen in het Noord-Westen (bij Seattle geloof ik), dan afzakken naar het zuiden: San Franciso/Los Angelos enzo, 'oversteken' naar Florida, en aan die kant weer helemaal omhoog naar het Noord-Oosten. :)
Dan mis je O+ Chicago O+ en het Lincoln museum in Springfield,IL en Wisconsin en Minneapolis en al de O+ kneuterigheid O+ van de midwest! -O-
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:14:40 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100650438
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:06 schreef Razztwizzle het volgende:
We zijn wel op stedentrips enzo geweest trouwens (Helsinki, Stockholm, Londen, Antwerpen, Gent) en een keer een week naar New York en Pittsburgh, en naar Limburg en Schiermonnikoog en Euro Disney. Daarom maak ik me ook geen zorgen over het samen weggaan. Lijkt me best lastig, als je niet relaxed met iemand op pad kan wat dat betreft!
Hier ook stedentrips, maar nog nooit langere tijd. Maar ja, we hebben elkaar na 7,5 jaar nog steeds de hersens niet ingeslagen en ik kan best een trut zijn op vakantie (en daarbuiten :')), dus ik zie het ook wel goed komen als we langere tijd weggaan :+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:15:31 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100650469
quote:
pi_100650558
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
bwhaha :')
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:28:34 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100650837
Goed moment om binnen te vallen zie ik al :+

Mn schilderijtje is binnen en ingelijst en hangt aan de muur O+ En hij is tof! O+

En dag met zus was ook fijn, in Amstelredamme *O* Ik heb een amigurumi-octopus van haar gehad :D En van vriendje Boekoe Kita *O*

Fine day for science :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:29:06 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100650856
Je eet sushi vanavond? :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:30:18 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100650903
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je eet sushi vanavond? :P
Nein :+

O+
pi_100650922
Ik eet vanavond lekker thuis! O+
Dat is nog niet veel gebeurd deze week! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_100651000
Nog even mijn maten... ;) spuit 11

Taille: 65 cm
Borst: 86 cm
Onder borst: 73 cm
Heupen: 92 cm
Bovenbeen: 51 cm
Kuit: 36

Ik ben 1.79 en week 67 kilo, dat was vorige week. Morgen weer wegen :)
En ik heb net hele lekkere pasta op en ga zo cupcakes bakken!!
pi_100651024
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:32 schreef Nallie het volgende:
Nog even mijn maten... ;) spuit 11

Taille: 65 cm
Borst: 86 cm
Onder borst: 73 cm
Heupen: 92 cm
Bovenbeen: 51 cm
Kuit: 36

Ik ben 1.79 en week 67 kilo, dat was vorige week. Morgen weer wegen :)
En ik heb net hele lekkere pasta op en ga zo cupcakes bakken!!
Nette maten toch!!? :)

wat voor cupcakes? :D
pi_100651135
Van alles :) een vriend heeft zondag feest dus hij vroeg of ik wat wilde bakken!
- cheesecake-cupcakes
- choco/vanille cupcakes met maltesers en malteser topping
- vanille cupcakes met speculoos topping
- honingcupcakes met botercreme

En dat is t plan tot nu toe. Kan altijd veranderen ;)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:37:40 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100651141
Woh al die slankerds hiero, met die ieniemini maatjes! :o Ik zal binnenkort weer eens meten :Y Maar mijn taille is sowieso rond de 80 meestal en mn heupen en tet'n rond de 100 en 99 ofzo. En zo groot ben ik ook nie met m'n 1.68 :+
pi_100651173
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woh al die slankerds hiero, met die ieniemini maatjes! :o Ik zal binnenkort weer eens meten :Y Maar mijn taille is sowieso rond de 80 meestal en mn heupen en tet'n rond de 100 en 99 ofzo. En zo groot ben ik ook nie met m'n 1.68 :+
Dan heb je tenminste vormen O+
Ik heb bijna geen heupen en ook geen kont :{
En toen ik dikker was had ik dat ook niet!
pi_100651187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:37 schreef Nallie het volgende:
Van alles :) een vriend heeft zondag feest dus hij vroeg of ik wat wilde bakken!
- cheesecake-cupcakes
- choco/vanille cupcakes met maltesers en malteser topping
- vanille cupcakes met speculoos topping
- honingcupcakes met botercreme

En dat is t plan tot nu toe. Kan altijd veranderen ;)
Oooh allemaal lekker!!! :D
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:38:55 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100651189
quote:
Ik heb hetzelfde, maar dan met 6 cm meer qua lengte en 9 cm minder rond de bewbs.
pi_100651206
quote:
Mijn maten maar ff niet posten dan.. :')
pi_100651309
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:39 schreef Siral het volgende:

[..]

Mijn maten maar ff niet posten dan.. :')
Of juist wel, dan kunnen we het verschil straks zien!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:42:47 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100651341
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Oh maar je hebt best groot verschil tussen je taille en je borst/heupen! Zou toch denken dat je dan ook vrouwelijke vormen hebt :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde, maar dan met 6 cm meer qua lengte en 9 cm minder rond de bewbs.
6 cm is best wel een boel :Y Bij mij tellen bij de borstbreedte ook de rugspekkies mee :D
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:44:03 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100651372
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Herkenbaar, aan die bouw kan je niet zoveel doen.

De gevulde paprika's waren heerlijk, nomnom
pi_100651434
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:41 schreef Nallie het volgende:

[..]

Of juist wel, dan kunnen we het verschil straks zien!
:+

Taille: 59 cm
Borst: 82 cm (dat was ooit 92/94........)
Onder borst: 70 cm
Heupen: 81 cm
Bovenbeen: 42 cm
Kuit: 30

Met een lengte van 158 cm en 43/44 kg (weet eigenlijk niet eens wat ik nu weeg, morgen wegen)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:46:02 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100651446
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Herkenbaar, aan die bouw kan je niet zoveel doen.

De gevulde paprika's waren heerlijk, nomnom
Die ik laatst ook maakte? :P.

Mijn spaghetti met rode pesto was ook nom :9~. Morgen maar weer weekmenu maken en boodschappen doen. Probeer alle dingen die moeten op één dag te doen, dan hoef ik zondag alleen maar leuke dingen te doen O+ (waaronder hardlopen en series kijken en boeken lezen).
Niet meer actief op Fok!
pi_100651449
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh maar je hebt best groot verschil tussen je taille en je borst/heupen! Zou toch denken dat je dan ook vrouwelijke vormen hebt :Y

[..]

Meh... dat valt tegen -O-
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:46:52 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100651481
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:46 schreef Nallie het volgende:

[..]

Meh... dat valt tegen -O-
We zijn onze eigen ergste critici he :Y
pi_100651526
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

We zijn onze eigen ergste critici he :Y
I know :) acceptatie is het toverwoord :*
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:49:51 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100651576
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:48 schreef Nallie het volgende:

[..]

I know :) acceptatie is het toverwoord :*
*doneert buikspek voor additional curves* O+
pi_100651617
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Als iemand wat tiet over heeft, dan houd ik me aanbevolen :P
pi_100651622
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En als dat zou kunnen... O+
pi_100651627
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ook.. :P Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen..
Had voorheen een zeer ruime cup 70D......
pi_100651635
Mmmmm merengues en cupcakes :9
Zal zo ook eens mijn maten opmeten ;)
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:51:43 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100651646
quote:

[..]

Daar kan je vast buikspek voor gebruiken! :9

Ik kweek wel even wat extra, brb, eten! :+
pi_100651674
Btw, even alvast een voorzichtige jompel voor Mar, las dat de nieuwe pijnstillers lijken te werken. Mooi :) (en de voorzichtige jompel: *O* )

Ik heb geen idee wat mijn maten zijn overigens. Heb niet eens een meetlint. Zal er binnenkort eens een kopen :)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:52:21 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100651676
quote:

[..]

Trek een nummertje, me first }:|
pi_100651712
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Trek een nummertje, me first }:|
Oi, ik vroeg het al eerste :{w
A-cup meldt zich *O*
pi_100651817
Bizar genoeg lijkt het op veel foto's vaak een stuk meer _O-

En sommige bh's helpen een hoop. V1z0R, laat je dus nooit misleiden, wees voorbereid op hulpstukken :P

Seriously, in één bh heb ik me toch een paar tetten :D Ik zeg dat ook altijd tegen Martijn dat 'ik vanavond mn tieten weer eens aantrek' of 'Schat, heb jij mijn tieten ergens gezien?'

_O- :')
pi_100651855
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

En sommige bh's helpen een hoop. V1z0R, laat je dus nooit misleiden, wees voorbereid op hulpstukken :P

Seriously, in één bh heb ik me toch een paar tetten :D Ik zeg dat ook altijd tegen Martijn dat 'ik vanavond mn tieten weer eens aantrek' of 'Schat, heb jij mijn tieten ergens gezien?'

Dit hierboven he, da's trouwens altijd een post waarvan ik denk 'laat dit geen loveli's zoveelste-vis-post zijn :D :') )
pi_100651867
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

Mijn tetten zijn enorm gekrompen door mijn gewichtverlies, maar toch als ik nu foto's bekijk van afgelopen vakantie vind ik het op dit lijf niet eens misstaan.. Zo klein lijken ze niet eens. Toch ben ik dik 2 cupmaten minder, maargoed, ook zo'n 10 kilo minder in lichaams gewicht.
pi_100651889
Ik heb ook een el heul kleine A gok ik, nog nooit een bh gepast...
Wel de grootste borstomvang tot nu toe :D
pi_100651900
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:57 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb ook een el heul kleine A gok ik, nog nooit een bh gepast...
Wel de grootste borstomvang tot nu toe :D
Gewoon een brede rug :W :')
pi_100651902
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:57 schreef Siral het volgende:

[..]

Mijn tetten zijn enorm gekrompen door mijn gewichtverlies, maar toch als ik nu foto's bekijk van afgelopen vakantie vind ik het op dit lijf niet eens misstaan.. Zo klein lijken ze niet eens. Toch ben ik dik 2 cupmaten minder, maargoed, ook zo'n a 10 kilo minder in gewicht.
Op een heel slank lijf moet je ook geen heul grote tetten plakken. Tenminste, ik vind dat dan vaak inderdaad een beetje té.
pi_100651938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dit hierboven he, da's trouwens altijd een post waarvan ik denk 'laat dit geen loveli's zoveelste-vis-post zijn :D :') )
^O^ hahaha ik heb ook 2 van die bh's. Briljant. Kijk ook eens naar de maximizer bra's bij hunkemoller. It's magic!!
pi_100651973
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

^O^ hahaha ik heb ook 2 van die bh's. Briljant. Kijk ook eens naar de maximizer bra's bij hunkemoller. It's magic!!
Ik voel me dan wel altijd een beetje een imposter :D _O-
pi_100651976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Op een heel slank lijf moet je ook geen heul grote tetten plakken. Tenminste, ik vind dat dan vaak inderdaad een beetje té.
Klopt, ik vind ze nu opzich wel bij mijn lijf passen :) Schaamde me er eerst wel rot voor omdat ik eerst zoveel had.. maar het past er prima bij op dit moment als je het reeel bekijkt.
pi_100652021
Mijn zus is trouwens meer dan 15 kg afgevallen en die tieten zitten er nog steeds hetzelfde op }:| ..

Maarja die had ook de speling :P
pi_100652048
Kipfilets e.d. Ken ik Coco, ben wel eens wakker geworden met zo'n ding aan m'n hoofd geplakt.
Corrigerend ondergoed, sokken, tisseus...

Vrouwen :')
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:02:27 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100652077
Sorry, maar die 20 kg is ook niet van mijn tieten afgegaan :@ :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_100652078
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:01 schreef V1z0R het volgende:
Kipfilets e.d. Ken ik Coco, ben wel eens wakker geworden met zo'n ding aan m'n hoofd geplakt.

Seriously? Ik zou echt nooit aan neptieten beginnen.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:03:21 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100652106
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:02 schreef Siral het volgende:

[..]

Seriously? Ik zou echt nooit aan neptieten beginnen.
Nou ik wel, als bepaalde kleding daardoor gewoon mooier zit. Echt schijt aan.
pi_100652112
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Sorry, maar die 20 kg is ook niet van mijn tieten afgegaan :@ :P.
Bij mij zijn mn borsten op het laatste heel hard gegaan, toen pakte die alle reserves die mijn lijf nog had. De afgelopen twee weken voelen ze weer wat voller aan *O* *O*
pi_100652126
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou ik wel, als bepaalde kleding daardoor gewoon mooier zit. Echt schijt aan.
Hmm push up bh oke, maar neptieten? Dan hou ik mezelf voor de gek haha!
pi_100652130
Heb ook zo'n bh haha.. Niet dat ik het ècht nodig heb, maar voor sommige kledingstukken ziet het er allemaal wat beter uit haha
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:04:35 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100652149
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:03 schreef Siral het volgende:

[..]

Hmm push up bh oke, maar neptieten? Dan hou ik mezelf voor de gek haha!
Nah, ik heb vooral push-up, maar ook 2 kipfiletjes. Maar heb een krappe B-cup, dus tsja.
pi_100652189
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dan mis je O+ Chicago O+ en het Lincoln museum in Springfield,IL en Wisconsin en Minneapolis en al de O+ kneuterigheid O+ van de midwest! -O-
Nou, we denken er wel over om aan het eind nog van Boston/NYC naar Chicago te rijden en dan vanaf daar terug te vliegen, dus dat nemen we dan misschien nog wel mee. :)

Maar het 'middenstuk' missen we idd - er is tenslotte een grens aan wat je kunt doen in drie maanden ;). We willen meer de grote steden af gaan zeg maar. Maar als het heel erg bevalt, gaan we misschien nog wel eens terug voor de rest. :)
pi_100652202
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:01 schreef V1z0R het volgende:

:D _O-

Nee, hoogstens lekkere 'dikke' bh's, verder dan dat ga ik niet :P En ik verkondig het dan aan iedereen omdat ik het zo grappig vind :')
pi_100652203
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nah, ik heb vooral push-up, maar ook 2 kipfiletjes. Maar heb een krappe B-cup, dus tsja.
Ik ook momenteel.. krappe cup 70B (en die ook weer wat aan het vullen is de laatste weken :D)
Ik had een zeer ruime 70D. Dus kan je nagaan, eerst schaamde ik me kapot. Nu vind ik het wel prima?
pi_100652217
Ik heb één push-up BH, maar voel me er eigenlijk niet prettig in. Ik ben zo gewend aan mn kleine a-cup, dat ik me bij groter al snel ongemakkelijk voel. Alleen in bikini's vind ik het wel prettig als het iets meer lijkt.
pi_100652223
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:06 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik ook momenteel.. krappe cup 70B (en die ook weer wat aan het vullen is de laatste weken :D)
Ik had een zeer ruime 70D.. Dus kan je nagaan, eerst schaamde ik me kapot. Nu vind ik het wel prima?
Dat komt er echt wel weer bij hoor! Langzaam maar zeker!
pi_100652242
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:07 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat komt er echt wel weer bij hoor! Langzaam maar zeker!
Dan moet ik zo'n 10 kg aankomen waarschijnlijk ;) En DAT was ik niet van plan!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:07:41 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100652250
Nou, ik ben mijn volle C toch al enige jaren kwijt en heb er niks meer van teruggezien :').
pi_100652271
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:07 schreef Siral het volgende:

[..]

Dan moet ik zo'n 10 kg aankomen waarschijnlijk ;) En DAT was ik niet van plan!
Nou ja, naar een kleine C dan :Y
pi_100652295
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik wacht daar al bijna 30 jaar op ;(
pi_100652307
Ach je kijkt er even van op, daarna gewoon business as usual :P
pi_100652312
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hehe misschien!
Maar zoals ik al zei, het past nu wel bij mijn lijf, dus ik vind het niet zo heel erg :) En voorheen vond ik mn grote borsten zelfs irritant. Aangezien ik maar heel klein ben, en ik had toen ookal regelmatig maat XS voor tops nodig, maar dan pastte m'n tieten er nooit in....

Nu is maat XS vaak nog te groot, dat dan weer wel, ook annoying..
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:12:08 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100652374
De tandjes, ik verveel me :7.
pi_100652458
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
www.reddit.com

Enjoy :P
pi_100652649
Trouwens heup=breedste punt van navel tot kont en taille=smalste punt van navel tot borst? Toch? :p
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:19:54 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100652657
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
En je hebt net vakantie :').
Niet meer actief op Fok!
pi_100652664
We hebben vandaag trouwens the Dude opgehaald O+

SPOILER
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:21:42 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100652721
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
Zegt ze tussen neus en lippen door :P O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_100652798
quote:

SPOILER
Aw wat een pluis!! Mooie blauwe ogen :)
Veel plezier ervan :D!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:25:00 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100652869
Dude O+ OMG wat een beest!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:25:07 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100652878
Aww wat een lieffie Coco!
pi_100652909
quote:

SPOILER
O+ wat een scheetie!
~ Bonito La Risa ~
pi_100652983
Stoer is hij he? :D

Al is hij nu vooral heel goed in schattig slapen O+
Oh, en je hoeft 'm maar aan te raken en het knort O+ O+
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:28:29 #225
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100653033
Identiteitscrisis? Denkt 'ie dat 'ie een varkentje is? :P
pi_100653096
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

Nou ja, ik weet ook wel dat het 'spinnen' heet, maar 'knorren' klinkt veul schattiger :D O+
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:31:23 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100653151
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou ja, ik weet ook wel dat het 'spinnen' heet, maar 'knorren' klinkt veul schattiger :D O+
Zeggen wij ook altijd :Y.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:32:52 #228
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_100653210
OMG, jullie lullen met de snelheid van het licht!!! :o :D

Mijn lijstje van vandaag:

O - 2 gekookte eitjes + 1 gebakken tomaat
T - 2 plakjes ham
L - witlofsalade met avocado en gegrilde kip
T - vooruit, oke, nog een klein bakje salade :')
T - 2 roseetjes op het festivalletje in de buurt. Niet de bedoeling, maar WEL weerstand geboden aan de goddelijke poffertjes die ik voor zoonlief heb gekocht!
D - 2 kommen Thaise maaltijdsoep met pangasius, sugar snaps, champignons, selderij, kokos, rode peper, gember, tauge en courgette

Dag 2 was dit. Ik vind het nu al saai. :')

Oh, en ik heb alleen zo'n dik, ijzeren meetlint. Daar lukt het echt niet mee. Morgen maar zo'n slap ding kopen.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:34:31 #229
105888 renzell
pi_100653313
Ik heb zin in TOSTI'S!!! Zo, dat gezegd hebbende, ga ik met een kopje thee op de bank zitten.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:35:06 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100653349
Snel? Het was rustig vandaag.

Mijn lijstje is raar.

O: banaan + pillen
T: bakje franse kwark + 3 el volle kersenkwark
L: 2 bth: 1x nagelkaas, 1x kersenjam
T: ieniminiepuntje carrotcake
D: vegaburger gevuld met spinazie, potje rode kool met appel, 3 aardappelrosti's

En ik heb zin in een biertje, maar ik vind in m'n eentje drinken zo troosteloos :').
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:37:12 #231
105888 renzell
pi_100653466
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snel? Het was rustig vandaag.
Als dit rustig is, vraag ik me af wat snel is! :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:38:17 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100653522
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:37 schreef renzell het volgende:

[..]

Als dit rustig is, vraag ik me af wat snel is! :P
Dan gaan er minstens 2-3 topics op een dag door. Minstens.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:40:16 #233
105888 renzell
pi_100653634
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dan gaan er minstens 2-3 topics op een dag door. Minstens.
Da's stevig doortikken.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:43:00 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100653758

vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:44:51 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100653851
en dan vooral: see you at church tomorrow :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:46:49 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100653919
Ja psies :')

Deze is ook echt _O-

pi_100653924
The Dude lijkt op M, kijkt net zo chaggo! :P
pi_100653977
Oma, wat heeft u dikke frieten!!! :')
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:48:41 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100654013
Vooral dat

ferret
grrrrr
GOD DAMSEL
I'm done

pi_100654422
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een van de twee varkens hier heet Lebowski (de ander Notorious)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100654445
Wat een cutie, Coco :D O+

En ik heb me toch lekker gegeten net, gelijk inspiratie om meer nieuwe dingen uit te proberen in de keuken :D Alleen eten we zowel morgen als zondag bij anderen _O-
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:59:19 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100654484
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]

:').
Niet meer actief op Fok!
pi_100654535
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Hihihihihihi _O-
pi_100654582
Dat wordt een notorious speklapje ;)
pi_100654586
The Dude! Wat een held O+
Ja doei.
pi_100654596
The Dude O+ Wat een cutie.

Goed bezig renzell - je hebt wel heel gezonde lijstjes ^O^ !

Die varkensnamen _O- :D

En het BH-verhaal is herkenbaar XM en Coco... Ik heb bijv. zo'n bikini-met-vulling, en die moet altijd *honk* even met de zijkant van m'n armen uitgeknepen worden als ik uit het zwembad kom :') anders blijft het druppen. Maar kipfilets daar doe ik ook niet aan hoor. Er zal er maar één uitvallen tijdens een les ofzo. Huuuu. Zhe Horror :X .

Goed, ik ga m'n iPod volgooien met muziek voor de vakantie en eens bedenken wat we morgen allemaal nog als laatste moeten kopen. Iemand ideeën voor dingen-die-iedereen-geheid-vergeet-in-te-pakken :') ?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 21:02:34 ]
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:04:48 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100654701
Tenzij je turnles geeft, is dat risico echt nul Razz :D.

En paspoort en portemonnee zijn wel handig meestal! :') Ben ook al bezig met lijstjes!
pi_100654704
Ik ga m'n baard er af halen, ga blijkbaar stappen me m'n pa :o :D
pi_100654733
XM, kijk Jersey Shore maar even, drijvende kipfilet in de jacuzzi :P
pi_100654743
Volgens mij seizoen 1
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:06:38 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100654770
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:05 schreef V1z0R het volgende:
XM, kijk Jersey Shore maar even, drijvende kipfilet in de jacuzzi :P
Je moet ze ook niet in je badkleding doen!
pi_100654779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
The Dude O+ Wat een cutie.

Goed bezig renzell - je hebt wel heel gezonde lijstjes ^O^ !

Die varkensnamen _O- :D

En het BH-verhaal is herkenbaar XM en Coco... Ik heb bijv. zo'n bikini-met-vulling, en die moet altijd *honk* even met de zijkant van m'n armen uitgeknepen worden als ik uit het zwembad kom :') anders blijft het druppen. Maar kipfilets daar doe ik ook niet aan hoor. Er zal er maar één uitvallen tijdens een les ofzo. Huuuu. Zhe Horror :X .

Goed, ik ga m'n iPod volgooien met muziek voor de vakantie en eens bedenken wat we morgen allemaal nog als laatste moeten kopen. Iemand ideeën voor dingen-die-iedereen-geheid-vergeet-in-te-pakken :') ?
Blaarpleisters? :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:07:29 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100654800
Een plastic zak voor vies ondergoed! :')
pi_100654831
Goede tandpasta!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:09:57 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100654889
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:08 schreef V1z0R het volgende:
Goede tandpasta!
De slechte kun je idd altijd nog kopen!
pi_100654898
Ik doe niet aan paklijsten, daar word ik zenuwachtig van. Scenario ik & paklijst:

• Zet op lijst: pleisters
• Stopt pleisters in tas
• Streept door: pleisters
• Bedenkt: Ja, dat staat er nu wel doorgestreept, maar zitten ze er echt wel in of heb ik ze nou "alvast" doorgestreept omdat ik de intentie had om ze er in te stoppen?
• Checkt de tas en ziet: pleisters
• Denkt: Zijn pleisters eigenlijk wel nodig?
• Denkt: Nee.. ach.. kopen we daar wel als nodig.
• Haalt pleisters uit tas.
• Denkt een half uur later toch: Ja, nee, toch maar meenemen.
• Zet de pleisters weer op de lijst
• Herhaal vanaf punt twee.

Dus ik pak meestal op gevoel in :') . Dat is sneller.
pi_100654915

Low Carb voer kan best héél lekker zijn :9 _O_
Ja doei.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:11:12 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100654929
Puik, V1z0Rmans :D

Boeh, mijn kookboek had een beschadigde pagina, terwijl ie gesealed was toen ik hem kocht :o Meteen even teruggefietst naar de toko (koopavond hoezee) en ik krijg volgende week een nieuwe O+ De mevrouw bood zelfs aan dat ik de hare mocht lenen als ik vast wou beginnen met lezen :D Niet gedaan, maar wel erg lief O+
pi_100654942
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2588155/hongaren-levend-begraven.html

Ik zou geen boswandelingen gaan maken Phaidra :').
*noteert*
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:12:52 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100654993
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Low Carb voer kan best héél lekker zijn :9 _O_
[Coco]

Ik zie zo al de stukjes die je morgen nog een keer gaat terugzien! :7 *O*

[/Coco]
pi_100655152
mais! Dat verteert gewoon NIET ;(
Ja doei.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:17:20 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100655197
Dude O+
pi_100655246
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dude O+
Die foto die jij toen nagetekend hebt, daar was the dude echt Lenin Kitty :')
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:20:14 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100655326
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Die foto die jij toen nagetekend hebt, daar was the dude echt Lenin Kitty :')
Ja die foto is zo baas :D Er zou eigenlijk zo'n wapperende vlag achter moeten inderdaad _O- Wist niet dat je die gezien had! :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:20:20 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100655329
Veel plezier V1, geniet van je vakantie en drink er wat van mij O+
pi_100655414
Vaaiz, veel plezier! *O* 8-)
Ja doei.
pi_100655480
Nog niet weg :D Maar thx!

Had 'm al eens gespammed, maar toch!
Best Clarkson vid.... in the world!
pi_100655526
als ik m'n KH's van vandaag optel kom ik dus nèt aan de 10gram.. *twijfel* zal ik een glaasje wijn nemen? Heb er zó'n trek in :@ Dat kost me dan 6KH's, dus zou moeten kunnen
Ja doei.
pi_100655555
Als je wodka hebt, voor wodka gaan!
pi_100655560
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
als ik m'n KH's van vandaag optel kom ik dus nèt aan de 10gram.. *twijfel* zal ik een glaasje wijn nemen? Heb er zó'n trek in :@ Dat kost me dan 6KH's, dus zou moeten kunnen
Ja.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100655569
@Vaaiz: Daar heb ik dus geen zin in :')
Ja doei.
pi_100655590
Droge wijn is trouwens kh-vrij, zou dat een optie voor je zijn?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:26:02 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100655600
Wijn O+
pi_100655620
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef sigme het volgende:
Droge wijn is trouwens kh-vrij, zou dat een optie voor je zijn?
Droge wijn is zéker een optie, alleen niet voorhanden op 't moment. Alleen rode wijn van 3gr kh per 100ml :)
Maar zal maandag bij het boodschappen doen eens kijken :9
Ja doei.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:27:09 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100655647
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Droge wijn is zéker een optie, alleen niet voorhanden op 't moment. Alleen rode wijn van 3gr kh per 100ml :)
Denk dat je morgen moddervet bent als je het doet :P
pi_100655660
Zoete wijn is ook om te :r :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:27:39 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100655667
Heb je nog koolraabchips gemaakt?
pi_100655671
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Maar zal maandag bij het boodschappen doen eens kijken :9
Neem nu lekker 1 glaasje wijn en geniet ervan!
pi_100655672
:W

* V1z0R rent snel weg!
pi_100655688
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Denk dat je morgen moddervet bent als je het doet :P
:') nee, dat is de overweging niet, maar zit nu óók net lekker in m'n low carb ritme en heb al bijna 2 weken geen wijn gedronken. Alleen een glaasje vodka vorige week!
Ja doei.
pi_100655706
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:27 schreef V1z0R het volgende:
:W

* V1z0R rent snel weg!
Ik hou ook meer van bier en pils ;).

Ga je nog op pad in je vakantie?
pi_100655715
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb je nog koolraabchips gemaakt?
Waarschijnlijk zondag :Y vanavond hadden we (zie boven) :P en morgen schijnt het lekker weer te worden en gaan we barbecueën!
Ja doei.
pi_100655745
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Neem nu lekker 1 glaasje wijn en geniet ervan!
Die overtuiging had ik even nodig :9 thanks!
Ja doei.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:30:38 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100655787
Rol de vaten maar naar binnen!
pi_100655839
1 glas :') :P

ik doe morgen wel wat extra sit ups ;) :P
Ja doei.
pi_100655902
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rol de vaten maar naar binnen!
En hoe is het met oe dan?

Niet dat ik tijd heb voor het antwoord; het is bedtijd hier bijna
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:33:15 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100655906
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
1 glas :') :P

ik doe morgen wel wat extra sit ups ;) :P
Hmm hmmm!

vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:33:34 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100655926
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef sigme het volgende:

[..]

En hoe is het met oe dan?

Niet dat ik tijd heb voor het antwoord; het is bedtijd hier bijna
Ferkansie!
pi_100655927
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hmm hmmm!

[ afbeelding ]
must haz!!!
Ja doei.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:35:14 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100655988
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:35:18 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100655989
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

must haz!!!

Geniet ervan, Mootje! :7
pi_100656001
'truste :W!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:35:58 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100656022
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:35 schreef sigme het volgende:
'truste :W!
Naait naait!
pi_100656177
Mr.Mo een biertje, ik een wijntje en WoW _O_ vrijdagavond _O_
Ja doei.
pi_100656205
Truste sigme!

Uniek, rhodos klinkt goed!

Vizor, XM & Razz vakantie *O*

Dude O+ !!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100656505
Ik merk nu echt dat gezond eten mn lijf ook gezonder maakt!
Ik ben onwijs aan t bakken dus t aanrecht staat vol met suiker, chocolade, maltesers, slagroom.. en ik heb gewoon alleen 2 blokjes pure choco op *O* en ik heb gewoon genoeg ook :)
pi_100656799
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Nou, we denken er wel over om aan het eind nog van Boston/NYC naar Chicago te rijden en dan vanaf daar terug te vliegen, dus dat nemen we dan misschien nog wel mee. :)

Maar het 'middenstuk' missen we idd - er is tenslotte een grens aan wat je kunt doen in drie maanden ;). We willen meer de grote steden af gaan zeg maar. Maar als het heel erg bevalt, gaan we misschien nog wel eens terug voor de rest. :)
Dat gaat een prijzige trip worden! :o Gaan jullie een auto huren voor die periode of willen jullie wat kopen? En gaan jullie kamperen of in motels?
Het zou niet het land van mijn keuze zijn voor een reis van 3 maanden, maar dat heeft vast te maken met mijn voorkeur voor minder westerse landen. :)
Leuke boeken om zo'n trip voor te bereiden: http://shop.lonelyplanet.com/usa/usa-best-trips-1
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:58:32 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100656928
Trusten Sigme..
Wij gaan ook zo

Goedzo Nallie

Phaidra , hoe is het met moeders?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:07:53 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100657279
Mijn moeder is iig weer thuis (zoals sommigen al uit m'n foto op FB konden concluderen :P). Zus heeft met kids van d'r vriend een 'welkom thuis'-spanddoek gemaakt en dat aan het balkon gehangen O+.

En nu ben ik moe, dus ik ga slapen, geloof ik :') :W :*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:08:16 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100657296
Dat is fijn Vik! :Y Slaap lekker!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:08:28 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100657306
Fijn vik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')