abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:09:31 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100635902
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100635932
Over versleten :D oma-barbie:

vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:11:04 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100635938
TT-plaatje maar ff in spoiler :') Tikje NSFW :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100635940
Dat plaatje in de OP :D :'( :D
pi_100635976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:11 schreef Razztwizzle het volgende:
:') haha _O-
~ Bonito La Risa ~
pi_100635985
Moesten we die maten ook doorgeven :? :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100636099
Valt me nu pas op dat mijn bewbs omtrek net zo groot is als mijn buik :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100636393
Je bent wel afgevallen sinds januari aurum :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100636458
Oke computer uit, boek aan oO<
pi_100636490
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Oke computer uit, boek aan oO<
ik las 'broek aan' :')
Ja doei.
pi_100636500
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:27 schreef V1z0R het volgende:
Je bent wel afgevallen sinds januari aurum :Y
Mijn figuur is vooral veranderd, qua gewicht ben ik volgens mij een kg kwijt ofzo :X

Maar ik merk echt wel dat mijn buik een stuk platter is en er is een paar cm af bij mijn kont :D

oh en ik merk dat ik sterker word met trainen, het gaat makkelijker lijkt het wel :Y *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100636554
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mijn figuur is vooral veranderd, qua gewicht ben ik volgens mij een kg kwijt ofzo :X

Maar ik merk echt wel dat mijn buik een stuk platter is en er is een paar cm af bij mijn kont :D

oh en ik merk dat ik sterker word met trainen, het gaat makkelijker lijkt het wel :Y *O*
Heupen 1cm, taille 3cm, borst 8cm :)
pi_100636567
aah, jouw search skills zijn beter dan de mijne :D :Y)
pi_100636589
8-)
pi_100636918
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, dat. Goed dat ie in een spoiler staat.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_100636983
Één van mn beste vriendinnetjes gaat trouwen *O*
Ik ben maar een ietsie pietsie jaloers :@
Be someone that makes you happy
pi_100637030
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik las 'broek aan' :')
:')
pi_100637084
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:47 schreef Nallie het volgende:
Één van mn beste vriendinnetjes gaat trouwen *O*
Ik ben maar een ietsie pietsie jaloers :@
*O* jeeeeeej. Jarloers is begrijpelijk he *)
leuk zeg! met een leuke vent ook nog eens?
~ Bonito La Risa ~
pi_100637137
Pff, ik doe week 2 van het push-up-dinges wel nog een keer. No way dat ik er 10 achter elkaar kan doen, bij 8 val ik neer in een miserabel hoopje :+ . En dan doe ik ze op m'n knieën.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 12:53:20 ]
pi_100637239
Boh, erg hè? En ik doe ze ook vanaf de knieën. 10 lukte gisteren nét! Dus ik ga week 3 proberen, maar als dat niet lukt ga ik ook terug denk ik :Y

Nu hardlopen. 't is nu droog, dus eens kijken hoe lang dat zo blijft :) :W
Ja doei.
pi_100637278
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:51 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

*O* jeeeeeej. Jarloers is begrijpelijk he *)
leuk zeg! met een leuke vent ook nog eens?
Ja hij is super voor haar! En ze zijn ook al ruim 8 jaar samen dus t mag :)
pi_100637338
Dat gaat dan best lekker aurum! :Y

Ik heb even teruggezocht, mijn taille was in februari 64,5. Na de vakantie (april) was 'ie minder (maar niet gepost, ik dacht dat het 63 was) en nu dus 65,5. Slechte ontwikkeling. Dus...

heb ik zojuist ook wat grondoefeningen gedaan met behulp van een fitness app. Geen idee of ik dat vol ga houden verder, maar ik kan het altijd proberen :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100637558
Ligt het trouwens aan mij of lijkt het soms net alsof relatiebreuken een domino-effect teweeg brengen?
Zo gaat 1 stel uit elkaar, zijn het er 3 dagen later al 3 :?
pi_100637562
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, erg hè? En ik doe ze ook vanaf de knieën. 10 lukte gisteren nét! Dus ik ga week 3 proberen, maar als dat niet lukt ga ik ook terug denk ik :Y
*push-up-mietje-boks ;) *

Met de squats en sit-ups gaat het wel prima, ik ga voor week 3 naar de middelste kolom!
pi_100637578
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:05 schreef V1z0R het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijkt het soms net alsof relatiebreuken een domino-effect teweeg brengen?
Nee dat ligt niet aan jou.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100637607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:05 schreef V1z0R het volgende:
Dat idee heb ik ook vaak! Van die golven ofzo?
pi_100637634
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:06 schreef Ml-etje het volgende:

Nee dat ligt niet aan jou.
Nee, idd, dat heb ik me ook al eens afgevraagd! Alsof de één de ander aansteekt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100637786
:W ik weet mijn maten eigenlijk niet :D En daar ben ik wel blij mee :')
pi_100637790
@Phaid: :Y gaat lekker idd. De aanhouder wint :P

Qua relatieshizzle: Volgens mij als er zoiets gebeurt dan houdt iedereen bewust/onbewust zijn relatie tegen het licht en als het niet goed zit, dan wordt het makkelijker om er een eind aan te breien.
pi_100638131
Lijstje update:

O: 75 gram 30+ kaas, 2 wortels, 250 ml aardbeiensap
L: pistoletje brie/komkommer, 200 ml rare soep, balisto
T: kleine cappuccino, appel, bakje griekse yoghurt
(tot hier 1100 kcal)
D: ik denk thais ergens of iets bij de ikea :D
pi_100638266
Rare soep :D ?

En ik zou de gehaktballetjes nemen bij de IKEA :9 nom!

En sit-ups doen als er één kat op je tenen zit te bijten en de andere kat bovenop je komt zitten is niet optimaal :') .

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 13:24:58 ]
pi_100638379
Eén van de katten kwam mij ook regelmatig kopjes geven, of in mijn gezicht mauwen O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100638425
Katten. O+
pi_100638459
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:27 schreef Ewelina het volgende:
Katten. O+
Echt hoor :') de hele ochtend liggen ze voor pampus in de vensterbank, maar ik ga sit-ups doen ik ben opeens the object of their affection.
pi_100638529
De mijne hebben net een uur op elkaar zitten jagen. O+
pi_100638541
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Rare soep :D ?

En ik zou de gehaktballetjes nemen bij de IKEA :9 nom!

En sit-ups doen als er één kat op je tenen zit te bijten en de andere kat bovenop je komt zitten is niet optimaal :') .
:D katten O+

Ja rare soep, erg zout met tofu erin :? Maar ja ik had honger!

En de gehaktballetjes bij de ikea laat ik lekker liggen voor iemand anders :P
pi_100638557
Zoiets Razz?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al gok ik dat die van Razz geen megafoon had :')
pi_100638572
Ik zou wel alleen katten nemen als ik ze ook de ruimte kon bieden om een beetje te chillen. Vriendin van mij heeft katten in een appartement en hoewel dat goed gaat, zou ik dat echt nooit doen..
pi_100638789
hoe is het weer in de randstad? ik ga straks die richting op, kamperen, en ik zie er wat tegenop, geloof ik! of valt het mee? hier in het oosten regent het pijpestelen!
pi_100638807
hardgelopen!

5km in 33 minuten met stukjes van 5 (eerste stukje was 3) en daartussen elke keer 1 minuut wandelen *) *trots*
Ja doei.
pi_100638808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:30 schreef V1z0R het volgende:
Zoiets Razz?
SPOILER
Al gok ik dat die van Razz geen megafoon had :')
Bobs O+!

Nee, mijn kleine mormeltje zat op m'n tenen te knagen en ons grote bakbeest kwam vrolijk op m'n borstkas zitten om z'n staart te gaan wassen.

En hier kunnen ze elke dag naar buiten, en dat hebben ze ook wel nodig. Straks zitten ze twaalf dagen binnen, als wij op vakantie zijn, en ik ben benieuwd hoe chagrijnig ze gaan worden, of hoevaak ze uit protest ergens in huis gaan pissen :{ .
pi_100638868
oh, en ik woog vanmorgen na het ontbijt en na het poepen 81 kilo! En voorheen woog ik altijd 85, dus in een keer zijn er 4 kilo weg, zonder dat ik er iets voor gedaan heb. Nu hopen dat ze ook weg blijven!
pi_100638884
4kg poep :o boh!
Ja doei.
pi_100638968
Jagar, het is rotweer in de randstad :P
pi_100639011
Het is hier (Haarlem) grijs maar wel droog. Ook niet koud.

Ik heb een FML moment en ik heb geen chocola :r
pi_100639039
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:42 schreef Nallie het volgende:
Het is hier (Haarlem) grijs maar wel droog. Ook niet koud.

Ik heb een FML moment en ik heb geen chocola :r
Bier!
pi_100639067
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:41 schreef Perruche het volgende:
Jagar, het is rotweer in de randstad :P
-O-

zolang het maar droog blijft....of pas gaat regenen als ik toch al slaap..
pi_100639098
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:37 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Bobs O+!

Nee, mijn kleine mormeltje zat op m'n tenen te knagen en ons grote bakbeest kwam vrolijk op m'n borstkas zitten om z'n staart te gaan wassen.

En hier kunnen ze elke dag naar buiten, en dat hebben ze ook wel nodig. Straks zitten ze twaalf dagen binnen, als wij op vakantie zijn, en ik ben benieuwd hoe chagrijnig ze gaan worden, of hoevaak ze uit protest ergens in huis gaan pissen :{ .
Ze komen niet buiten bij de kennel?

Kleine mormeltje lijkt trouwens op m'n oude kat Siepel :D
pi_100639139
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bier!
Ook niet!! En ik hou niet van bier -O-
Zit op werk... uhm smeerkaas en pindakaas? en rozijnen. They don't do the trick
pi_100639196
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en ik woog vanmorgen na het ontbijt en na het poepen 81 kilo! En voorheen woog ik altijd 85, dus in een keer zijn er 4 kilo weg, zonder dat ik er iets voor gedaan heb. Nu hopen dat ze ook weg blijven!
TMI
pi_100639280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:30 schreef Perruche het volgende:
Ik zou wel alleen katten nemen als ik ze ook de ruimte kon bieden om een beetje te chillen. Vriendin van mij heeft katten in een appartement en hoewel dat goed gaat, zou ik dat echt nooit doen..
heb ik ook hoor, gaat prima O+
hoewel ze onze nieuwe leren bank, erg leuk vinden.
~ Bonito La Risa ~
pi_100639445
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:37 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Bobs O+!

kan niet iemand langskomen om ze binnen/buiten te laten?
~ Bonito La Risa ~
pi_100639603
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:53 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

kan niet iemand langskomen om ze binnen/buiten te laten?
Hebben we geprobeerd, maar ze zijn vrij schuw en komen niet binnen als iemand anders ze roept :') koppige beesten.

De buurvrouw komt ze wel eten geven, maar dan verstoppen ze zich al voor haar op zolder.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 13:58:46 ]
pi_100639670
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:57 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hebben we geprobeerd, maar ze zijn vrij schuw en komen niet binnen als iemand anders ze roept :') koppige beesten.

De buurvrouw komt ze wel eten geven, maar dan verstoppen ze zich al voor haar op zolder.
:') ja. dan doen ze het zelf :P haha
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:00:28 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100639716
http://www.nu.nl/buitenland/2588155/hongaren-levend-begraven.html

Ik zou geen boswandelingen gaan maken Phaidra :').
pi_100639797
Ik heb het idee dat de naproxen idd beter aanslaat dan de diclofenac, nog te vroeg om te juichen, maar het lijkt een klein beetje te temperen.
pi_100639834
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:03 schreef MarMar het volgende:
Ik heb het idee dat de naproxen idd beter aanslaat dan de diclofenac, nog te vroeg om te juichen, maar het lijkt een klein beetje te temperen.
een kleine *O* dus? :)
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:04:19 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100639844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:03 schreef MarMar het volgende:
Diclofenac is echt rotspul vind ik :@. Naproxen bevalt mij ook stukken beter. Niet dat ik qua pijn te vergelijken ben met jou, maar ik merk ook het verschil.
pi_100639938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Diclofenac is echt rotspul vind ik :@. Naproxen bevalt mij ook stukken beter. Niet dat ik qua pijn te vergelijken ben met jou, maar ik merk ook het verschil.
Schijnt echt per persoon anders te gaan, bij anderen is het weer andersom.
Diclofenac slik ik nu al jaren, eigenlijk best stom dat naproxen nooit eerder geprobeerd is, maar beter laat dan nooit ;) Het is overigens niet voor de pijn maar als ontstekingsremmer, voor de pijn heb ik oxycodon, nah, dat werkt wel!!! Al wor je er knetterstoned van.. >:O
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:08:10 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100639975
Naja, fijn dat het de betere kant op lijkt te gaan iig :Y.
pi_100640042
thx :*
pi_100640071
>:O Wat XM dus zei...
pi_100640075
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, fijn dat het de betere kant op lijkt te gaan iig :Y.
^^ O+
~ Bonito La Risa ~
pi_100640130
Les nummer 1;

SPOILER
pi_100640274
holy moly da's een flink stuk taart :9
pi_100640290
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:16 schreef _aurum_ het volgende:
holy moly da's een flink stuk taart :9
MET een bolletje ijs, en 2 toeven slagroom, EN vanillesaus, belachelijk.. :P
pi_100640321
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:16 schreef Siral het volgende:

[..]

MET een bolletje ijs, en 2 toeven slagroom, EN vanillesaus, belachelijk lekker :9 !!
pi_100640343
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:17 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat wel, maar opkrijgen deed ik het niet ;(
pi_100640352
Yup, Coco had gelijk... :@
pi_100640408
met wat had coco gelijk?>
pi_100640433
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:16 schreef Siral het volgende:

[..]

MET een bolletje ijs, en 2 toeven slagroom, EN vanillesaus, belachelijk.. :P
Belachelijk lekker :9
~ Bonito La Risa ~
pi_100640450
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:18 schreef V1z0R het volgende:
Wat? :P

Ik zie trouwens als ik naar huis fiets steeds een advertentie van ABN

"In het pashokje je saldo checken"
...
...
...
pi_100640483
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat? :P

Ik zie trouwens als ik naar huis fiets steeds een advertentie van ABN

"In het pashokje je saldo checken"
...
...
...
Zag 'm gisteren ook! _O-

Dit bedoelde ik trouwens:
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 16:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Aye, mooie (grote) ogen O+
pi_100640614
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Daar gaat mijn record...
pi_100640751
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Daar gaat mijn record...
:P
pi_100640833
Jersey Shore O+
Dat met chocola zou de ultieme cure zijn.
En drank... :)
  Vis een optie? vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:30:52 #79
70532 loveli
N
pi_100640834
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:18 schreef V1z0R het volgende:
^^

Mooi gezicht ook, moet zeker niet magerder worden.
crap in = crap out
pi_100640897
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:30 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

idd. Mooi meisje O+
Hee pst pst mooi meisje. Hee psst pssst. HE HOER.
hihi sorry moest ik ineens aan denken haha O-) Uiteraard niet naar siral bedoeld hoor *;
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:32:28 #81
70532 loveli
N
pi_100640911
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Daar gaat mijn record...
Weeg jij jezelf elke keer voor en na? :p
crap in = crap out
pi_100641121
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:30 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

Thanks ... :@

Moet wel zeggen dat ik inderdaad blij ben dat er weer wat spek op mijn wangen zit... want ook mijn gezicht was enorm ingevallen en dood. Nu oogt het toch net weer wat gezonder.
pi_100641127
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:32 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

idd. Mooi meisje O+
Hee pst pst mooi meisje. Hee psst pssst. HE HOER.
hihi sorry moest ik ineens aan denken haha O-) Uiteraard niet naar siral bedoeld hoor *;

Aw iedereen is zo lief haha :D
pi_100641225
Blegh, ik ben verkouden geworden sinds ik terug ben in Nederland. Lamlendig gevoel ook de hele tijd -O-

O: 2 kleine volk. boterhammetjes met een gekookt ei en wat mayo
T: bekertje cappuccino en een chocolate chip cookie gedeeld met A. in de bios
L: volkoren triangelbroodje met tonijnsalade, glas sourcy groen
T: stuk meloen
D: - reuzengarnalen met knoflook, peterselie en limoen/mayo dip
- zalmpakketje uit de oven, gegrilde aubergine, beetje zelfgemaakte aardappelgratin
- gegrilde ananas met een bolletje ijs
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:42:52 #85
70532 loveli
N
pi_100641316
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Yup, schijtweer.
crap in = crap out
pi_100641563
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

beetje kwak uit zitten lachen..
O+ @ Mo
}:| :'( :7 @ Vik
Kwak
pi_100641758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef Goodbye het volgende:
Blegh, ik ben verkouden geworden sinds ik terug ben in Nederland. Lamlendig gevoel ook de hele tijd -O-

O: 2 kleine volk. boterhammetjes met een gekookt ei en wat mayo
T: bekertje cappuccino en een chocolate chip cookie gedeeld met A. in de bios
L: volkoren triangelbroodje met tonijnsalade, glas sourcy groen
T: stuk meloen
D: - reuzengarnalen met knoflook, peterselie en limoen/mayo dip
- zalmpakketje uit de oven, gegrilde aubergine, beetje zelfgemaakte aardappelgratin
- gegrilde ananas met een bolletje ijs

Jouw D klinkt very nice en very gezond! Toetje lekker :)
pi_100641832
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:54 schreef Nallie het volgende:

[..]

Jouw D klinkt very nice en very gezond! Toetje lekker :)
Thanks, we gaan koken voor mijn schoonmoeder als bedankje dat ze drie weken op onze kat heeft gepast. Ik vond dit wel een goede combinatie van gezond en lekker! :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_100641945
:O
moe.
pi_100642010
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:59 schreef Perruche het volgende:
moe.
me 2 :O
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_100642043
Lekker lijstje GB!

Mijn lijstje gisteren:

O: twee muesli/noten boterhammen met sojaboter, sinaasappel
T: perzik
L: 2 gekookte eieren, kop thaise soep (kokos, stukjes kip en groenten)
T: hand bosbessen
T: bekertje warme chocomelk
D: macaronischotel

Vandaag:

O: 2 volkoren boterhammen sojaboter en hagelslag, beker magere melk en kop groene thee
T: kop koffie met scheutje halfvolle melk
D: 2 borden overgebleven volkorenmacaroni schotel van gister, met spinazie, champignons en tomaat
T: stuk fruit, ik heb geloof ik nog ergens wat pruimen
T: ik moet werken dus eet pas om 10 uur, waarschijnlijk een kop groentensoep en een handje bosbessen
pi_100642086
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef progje het volgende:

[..]

me 2 :O
me 3 :O

Maar nog 2 uur en dan vakantie! /jompels
Voor het eerst sinds dec. 2009 2 weken vrij :')

SDB, op fruit en soep kun je de helft van de dag toch niet doorkomen?
pi_100642112
moet ook de hele tijd gapen door die smiley :')
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_100642155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:59 schreef Perruche het volgende:
moe.
me 4 :z
pi_100642189
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

me 3 :O

Maar nog 2 uur en dan vakantie! /jompels
Voor het eerst sinds dec. 2009 2 weken vrij :')

SDB, op fruit en soep kun je de helft van de dag toch niet doorkomen?
Bedoel je gisteravond? Die soep was erg machtig, gewoon een gebonden soep hoor. Maar ik had 's avonds op m'n werk wel honger ja :)
pi_100642324
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:05 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Bedoel je gisteravond? Die soep was erg machtig, gewoon een gebonden soep hoor. Maar ik had 's avonds op m'n werk wel honger ja :)
Dat was mij nog niet opgevallen maar bedoelde eigenlijk vandaag...
Ging er van uit dat die D tussen de middag of net was, daarna heb je alleen pruimen, bosbessen en soep :?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:13:11 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100642514
Zo, volgende week zondag zitten we in het vliegtuig naar Rhodos,
Geboekt, betaald *O* Zin *O*

Siral, mooie meid
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_100642569
Rhodos ^O^
Waar uniek? Stad, Faliraki, Ixia, Lindos.. ?
pi_100642672
Ja die D is gewoon mijn avondeten, die heb ik omgeruild met mijn lunch zodat ik straks geen honger heb. Ik vind 1 of twee koppen soep en fruit een prima lunch (?) klinkt wat weinig, maar ik heb om 10 uur 's avonds geen zin om zoals gister nog iets heel machtigs te eten. Maar misschien doe ik er nog een kom griekse yoghurt oid bij :)
pi_100642929
Zo, 2e dvd van Grey's gaat erin :) afl 6 tm 9 van seizoen 1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')