Hoi Maxum (en overige lezers),
Jij kan wel een winkeltje beginnen

. Dat zou super zijn als je daar zo'n apotheek vindt. De Lioresal uit Spanje is ook van Novartis. Zijn ze in die landen ook zo makkelijk met het verkopen van valium/slaaptabletten?
Nee, Bram Bakker hoeft niet op zijn vinger te gaan zitten. Die is psychiater, runt mede een privé-kliniek en schrijft boeken. Hij denkt commercieel en is niet degene die tegenstander is van baclofen. Baclofen is in Nederland niet geregistreerd als zijnde alcoholremmer en dat vormt voor de meeste (huis)artsen een probleem. Ze schrijven een medicijn voor dat niet erkend is en als er ernstige bijwerkingen zijn krijgen zij de schuld. Zo heb ik het inmiddels begrepen. Ze zijn gewoon bang het voor te schrijven. Daarom steeds maar de verwijzingen naar een afkickkliniek.
Dinsdag is die begeleidster terug van vakantie, ik moet haar toch bellen want zij weet niks van mijn baclofengebruik en van die huisarts die haar gaat bellen.
Oeps, ik lees nu je link, Maxum. Dat is niet zo fijn. Het is wel 6 jaar geleden maar zoiets blijft toch plakken.
Welterusten.
[ Bericht 5% gewijzigd door Donia op 18-09-2011 22:12:57 ]
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni