Hoi allemaal,
De assistente van die huisarts belde om 16.00 op. Ik mag over 2 weken aan het eind van de middag op kennismakingsgesprek. Dan ben ik denk ik de laatste patient en zal hij wel de tijd nemen. Op mijn verzoek of het niet eerder kon was het antwoord nee, het was heel druk omdat ze met vakantie waren geweest (nota bene al 2 weken terug) en volgende week is de praktijk een aantal dagen dicht.
Vanmiddag heb ik een tijd op internet gezocht maar ik vind het razend duur. Zal nog eens verder speuren. Ik zou het liefst morgen al beginnen bij wijze van spreken en dan heb ik jullie gelukkig als ervaringsdeskundigen.
In ieder geval bedankt voor het duimen, er staat nu wel een afspraak. Dus hij wijst het niet zonder meer af.
TramaDolletje, jullie mogen zeker blij zijn met je hulpverleners. Je psycholoog is ook goed bezig zeg! Neem je de 5 mg voor het slapen gaan?
Huisartsen of andere artsen die het wel voorschrijven zijn in mijn ogen helden, zij nemen toch een risico omdat het middel officieel (nog) niet geregistreerd is als verslavingsremmer.
En gebruikers zoals jullie zijn ware pioniers,
Lollypop, waar had jij die pillen alweer vandaan? Toch ook van internet of heb ik het helemaal mis? Wel heel vervelend zeg, heb je dat van die allergie in de bijsluiter gelezen?
Sterkte met de oxazepam.
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni