Hoi luitjes,
Geweldig Nobody en Maxim dat het zo goed met jullie gaat. Super hoor Maxim dat je niet vaak valium hoefde te gebruiken; ligt dat aan de baclofen of had je gewoon minder stress?
Fijn dat je liefje's huisarts ook niet moeilijk doet. maar voorschrijft wat ze nodig heeft.
Helaas heb ik nog niks. Ik heb zelf maar gebeld want ik had om half 2 nog niets gehoord. Hij begon terug te krabbelen en moet er nog wat over lezen en nadenken zei hij. Want baclofen was toch eigenlijk niet voor alcoholisme bedoeld. Ik zei dat ik redelijk wat verslaafden ken die allemaal enorm veel baat hebben bij het medicijn.
Toen vroeg hij weer hoeveel ik drink. Enfin, Hij denkt dus nu na, zal ongetwijfeld mijn huisarts hebben gebeld die dus geen voorstander is, en morgen zou hij zijn assistente laten bellen voor een eventuele kennismakingsafspraak.
Maxim, ik ben al minstens 3 maanden bezig. Heb hier ook psychiaters gebeld die ook niet wilden. Ben door Trimbos naar een kliniek richting Eindhoven gestuurd want daar zou baclofen wel voorgeschreven worden. Toen ik daar aankwam moest ik eerst blazen van de hulpverlener want hij dacht dat ik dronken was. Echt niet, om 2 uur 's-middags en met zo'n end autorijden. Uitslag 0,0. Toen ik begon over baclofen zei hij dat ik beter snel opgenomen moest worden voor 7 weken.
Ik ben opgestaan en weggegaan, schandalige behandeling.
En mijn huisarts was niet onder de indruk toen ik destijds zei dat ik op internet kon bestellen. Als ik het maar zou doorgeven, dan wist hij in ieder geval als er iets aan de hand met me was dat ik baclofen slikte
Deze huisarts had eigenlijk al toegezegd dat hij het me ging verstrekken, na zijn vakantie. Dus misschien heb ik ruim een maand voor niks gewacht en gehoopt. Toen Bonno begon met baclofen had ik mijn 1e gesprek met mijn eigen huisarts.
Bedankt voor het duimen Nobody, morgen nog maar een keer
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni