abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:34:49 #226
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_102685361
Hay Martijn, gefeliciteerd, ik denk dat velen jaloers op je zijn (en terecht) met zo'n psych.
Echt te gek man !
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:37:09 #227
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_102685449
Saine....... _O_
pi_102685941
Ik heb vanmorgen o.a. met een psychiater gesproken maar die was aan het afbouwen en gaat met pensioen :')

Heb de huisarts gesproken die het wel voorschrijft maar zijn praktijk zit bomvol. Ik kan bij hem een afschrift halen uit het blad Medisch Contact (is hèt blad voor de huisartsen) waarin dit jaar een artikel heeft gestaan over baclofen. Dit heeft hem geloof ik ook over de streep gehaald. Hij zegt dat ik daarmee naar mijn eigen huisarts moet en ook nog kan zeggen dat ik een verklaring wil ondertekenen dat ik zelf verantwoordelijk ben voor het gebruik van baclofen. (Mijn huisarts was nogal huiverig voor eventuele consequenties). De huisarts waar ik meer dan 6 weken op moest wachten voordat ik op kennismakingsgesprek kon, heeft geen contact opgenomen met de hulpverleenster, zij belde mij vanochtend.
Morgenmiddag word ik gebeld door een psych. verpleegkundige van de ggz die mij kan vertellen welke psychiater baclofen voorschrijft.

Nog niks concreets dus maar wel sudderpotjes op het vuur.
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:00:56 #229
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_102686311
Hay Nobody, heb je Leidens Ontzet overleeft of met een vreselijke kater wakker geworden ?
Ik had na twee biertjes s'avonds, s'morgens een kop als een zoutje 8)7
Wist echt niet meer wat een kater was maar toen wel.
Ik geloof niet dat je van baclofen dikker wordt maar als je niet drinkt ga je op den duur toch meer/weer eten, oftewel een gezonde aankomer !
Succes verder, je gaat goed ^O^
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:16:31 #230
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_102686875
Hallo Anshu,
rot voor je en je hondje zo'n ervaring, word je niet vrolijk van. Gelukkig heeft je hondje het overleeft.
Hopelijk geen herhaling meer maar anders de bijter flink in z'n oor kwatten, gaatie met z'n kop schudden en laat automatisch los.
Jij succes verder en beterschap voor je hondje.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:21:43 #231
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_102687064
Donia klinkt weer hoopvol, je sudderlapjes ook :Y
pi_102702645
Ik zal ook maar weer eens wat tikken. Zit nog steeds op 135mg per dag en het gaat wel aardig. Ik word alleen wat vergeetachtig maar voor zover ik weet gaat uiteindelijk elke dosis nog wel goed, ben er tot nu toe eentje vergeten en dat merk je op een gekke manier wel. Je wordt wat vluchtiger, zoekerig, geen rust, nou ja niet prettig. Niet direct zin in drank oid maar 'anders'.

Waar ik wel enorm tegenaan loop (letterlijk) is mijn slaaptekort. Het is gewoon net niet genoeg om normaal te functioneren. Het is ook doodzonde want een aantal uur per dag ben ik wel wakker maar ben ik alsnog kwijt. 8)7 Komt niet door de baclofen oid maar het begint nu wel schrikbarende vormen aan te nemen, ik word er dus ook niet rustig en ontspannen van.
Morgen voor iets anders naar de huisarts en maar eens aankaarten, dit gaat me teveel kosten om nog zo vol te kunnen houden. Ik vind het bijna jammer dat de dagen zo lang duren en ja het wordt steeds eerder donker maar dat maakt dus geen zak uit. _O-

Andere punt is het bewustzijns veranderende aspect. Of beter gezegd, het helpt je persoonlijkheid redelijk om zeep. Nou vond ik het in het begin best prettig hoor, geen angst, geen twijfel, gewoon doen en zien waar het schip strandt. Nou is dat ook fantastisch hoor, hou me ten goede. Op alle vlakken gaat dat goed, mensen zijn daar niet aan gewend dus je zin krijgen is een eitje. Ergens mee wegkomen ook, mensen vinden je doorgaans aardig omdat je behoorlijk assertief en altijd vrolijk bent etc. maar toch... Ik ben al eens een gladde jongen genoemd en dat klopt ook wel, zat er blijkbaar al in maar het is toch raar om te horen.
Het voelt niet goed, wel zoals ik ben maar dan een uitvergrote vorm. Het is niet dat ik denk van goh kon je maar eens naar binnen kijken want wat je ziet is niet anders dan wie ik ben maar het topt een beetje op mijn kunnen. Daar zal de constante vermoeidheid ook niet bij meehelpen of misschien ook wel mee te maken hebben.

Nou ja, ik heb het maar even opgeschreven zoals ik het bedacht en teruglezende denk ik van tsja. Geen zin om het te veranderen. :+
Tot nu toe vind ik dat baclofen op mij vrij veel invloed heeft gehad, ik had een vrij eenvoudige enkelzijdige verslaving (alcohol en geen echt uitzonderlijke hoeveelheden), een redelijk georganiseerd leven, werk, vrienden, familie, wat huisdieren etc. Niks bijzonders dus. Redelijk burgerlijk te noemen zelfs alleen zoop ik me 's avonds klem zodat ik kon slapen.
Kan natuurlijk zijn dat het voor polygebruikers anders voelt, vaak heb je door dat soort gebruik al minder structuur en regelmaat in je leven en valt dat misschien niet zo snel op. Misschien maak ik ook wel een probleem van iets wat er niet is. Ben ik gewoon misschien niet zo leuk als dat ik zelf denk. _O-

Het heeft me heel simpel van 1 probleem afgeholpen, nu de rest nog maar geen idee waar ik moet zoeken. |:(
pi_102713362
Hoi 2772011,

Ik zit nu 2 dagen op 125 mg. Het vergeetachtigheid heb ik ook wel. Wat ik ook vaak heb is dat ik even moet nadenken over wat ik aan het doen ben. Tijdens het werk loop ik dan even vast zeg maar. Ik voel me wel erg "vrij". Als ik werk dan is een dag zo voorbij, neem ook weinig pauze. Ik merk wel goed als ik aan de volgende dosis toe ben, dan komt de onrust weer iets terug. Ik heb alleen trek als ik aan standaardsituaties denk, film kijken, wijntje na het sporten enz.

Ik kan wel goed in slaap komen, ik slik al 7 jaar seroquel om in slaap te komen. Dit is een antipsychotica. Wel heb ik elke nacht nachtmerries. Daardoor ben ik erg vroeg wakken, 5 uur. Ik zie er nu erg tegenop om naar bed te gaan en 's morgens zit ik vol met emoties over de vreemde dromen.

Je verhaal over je persoonlijkheid is interessant. Ik merk ook dat ik veel makkelijker contact maak met mensen. Ik ga hier nog verder over nadenken en het eventueel bespreken. Ik kom hier op terug!

Het drinken om te kunnen slapen is heel herkenbaar.

Mijn dank voor je verhaal.

Gr. Martijn
pi_102716919
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef MartijnCS het volgende:
Je verhaal over je persoonlijkheid is interessant. Ik merk ook dat ik veel makkelijker contact maak met mensen. Ik ga hier nog verder over nadenken en het eventueel bespreken. Ik kom hier op terug!
Hey Martijn, ik ben al even bezig hoor alleen niet zo actief hier. Ik zit nu ruim een maand op 135mg denk ik?

Ik heb het vooral over de persoonlijkheid omdat ik daar niemand over hoor eigenlijk? Wat na de euforie? Dat initiële gevoel kennen we allemaal wel en dat is leuk maar het gaat niet helemaal weg. Wat je in Addiction (HBO docu) ziet op de scan is ook wel wat ik zelf een beetje voel, bepaalde delen van de hersenen worden gewoon minder geprikkeld. Je wordt rustiger maar je gedrag veranderd er dus ook door.
Bij mij althans wel. Mijn vrouw vind het verschrikkelijk maar iedereen om me heen vind het leuk en ik ben ook 'leuker'. Ik ga veel handiger en makkelijker met mensen om, omdat ik minder nadenk kan ik me beter in anderen verplaatsen en ik zie ineens waarom men zich gedraagt zoals ze zich gedragen. (veel mensen zijn zoveel met zichzelf bezig dat ze niet door hebben wat er om hen heen gebeurt ;) )

Goed dat klinkt leuk en ik zou bijna iedereen die onzeker of twijfelachtig in het leven staat een baclofen kuurtje aanraden maar... It's not all fun.
Ik voel me ook veel kwetsbaarder, de reserve die ik had naar mensen ben ik kwijt. Ik heb het gevoel dat mensen sneller bij mijn emoties kunnen komen en dat gebeurt ook. Er zijn zoveel hekken en muurtjes weggevallen dat ik daar soms door overrompelt wordt. Die grote mond en zelfverzekerdheid zou heel leuk zijn vanuit de positie die ik eerst had. Het is dat ik vaak mensen kan overbluffen dat ik me 'veilig' waan.
Misschien went het hoor maar ik ben heel erg benieuwd naar andere verhalen. Het doet namelijk weldegelijk iets met je alleen lees en hoor ik daar nooit iets over? :{
pi_102721899
Hallo allemaal,

Tís lekker ff rustig zo om 3 uur. Het is hier een roetsjbaan door het drama met me'n kabouter....dank voor jullie lieve medeleven hierin.
Moet even vertellen dat de eigenaren van dat beest geen tokkies zijn en heel lief en aardig met de situatie om gaan. De rekening van de arts is meteen betaald en ik mag altijd bellen etc.
Toch zit ik er heel dubbel in.
Er klopt iets niet maar kan (nog) niet zeggen wat. Heb het vermoeden dat er eerder iets gebeurd is in hun leven m.b.t. een gevaarlijke hond.
Wil eigenlijk niets met die lui te maken hebben maar zolang me'n hondje niet stabiel is wil ik dat ze hun verantwoordelijkheid blijven nemen. Dit gebeuren heeft nogal wat impact.
Al dank ik alle Goden voor het feit dat kabouter het overleefd heeft, het zwaarste werk komt nog.
De tijd van onbevangenheid is voorbij. Ik ben nu therapeut van een getraumatiseerd wezentje die zich in zijn pijnkrampen van me afkeert.
Moeilijk voor me maar heb de hoop dat de tijd me zal leren wanneer ik wat moet/kan doen.
Ben bij tijd en wijle boos. Waarom moest dit nou weer gebeuren?!
Ging het te goed?
Ben me bewust dat ik daar geen antwoord op krijg...er zijn boeken geschreven over dit soort zaken. Dat er klote dingen gebeuren met goeie/onschuldige mensen.
Nou ja.
2772011, ik herken de gevoelens die je momenteel hebt.
Het is ook niet niks om in relatief korte tijd zo anders in het leven te staan!
Die gevoelens mogen er ook zijn. Wij mensen blijven gewoontedieren dus elke verandering is een beetje eng.
Ook ik heb last van te weinig slaap dus ben bijna elke nacht rond deze tijd klaarwakker en ready to go. Dat er weinig to go is in het holst van de nacht, schiet niet echt op.
Gelukkig heb ik vergelijkingsmateriaal. Voor de bac. was ik ook te vaak vroeg wakker maar dan in een wolk van somberheid en dreigende paniekaanvallen. No place to go maar dan in een hel dus na afleiding zoeken door t.v. kijken, een boek gaan lezen, maar weer eens klaverjassen tegen de computer- vluchtend voor de malende angstgedachten- ging ik toch uiteindelijk maar aan de wijn.
Mezelf een loser voelend, een zwakkeling met weinig recht tot bestaan.
Gekoppeld aan een rijk voorstellingvermogen heb ik ook nog eens een (te) zeer hoge moraal en dat is geen pretje.
W.b. persoonlijkheidsveranderingen; is het niet meer dat je in feite jezelf aan het worden ben?
Vrijer van sociale angsten en de daaruit voortvloeiende beperkingen b.v.b.
Blijft ff wennen natuurlijk.
Voor mij ook...'ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest' is zo'n beetje de vlag waaronder ik vaar de afgelopen maand. Van overleven naar leven gegaan.
Mogelijk niet te vergelijken met jouw situatie, Bijna Jarig (de naam die je gekozen hebt bestaat uit de cijfers van 1 dag voor mijn laatste verhaardag en ben zo vrij om je even zo te noemen.)
Je schreef o.a. dat met name je vrouw niet zo blij is met je huidige zijn.
En dat kan een probleem zijn cq worden, besef ik, maar mogelijk ook een proces van wennen?.
Edoch...voordat dit een boek gaat worden, ik wil het er graag nog over hebben en er zijn hier, zo blijkt, wel meer mensen die zich in jouw schrijven herkennen.
Je bent niet alleen, we zijn met ze'n allen op weg over onbegaande paden.
Moedig toch....

Heb goed nieuws trouwens!
De vriendin en lotgenote die in strijd was om de bac. voorgeschreven te krijgen gaat vandaag beginnen, tadaaaaa.
Samen op reis, meis. Gaat lukken en zo niet dan toch, yes.
Voor nu, ik wens alle medepioniers een heel goeie dag met kracht en vertrouwen waar nodig en tot later.
Doei doei......Anshu.
P.S. De smilys weigeren dienst dus die moeten er even bij gedacht worden pfffff.
pi_102743738
Hoi luitjes,

Martijn, er zijn wel meer baclofengebruikers (geweest) die last hadden van enge dromen. Ik weet niet of het bij jou aan de b. ligt of aan de seroquel? Kun je niet wat anders krijgen om te slapen of heb je dit middel ook voor wat anders nodig?

2772011, dat slapen blijft dus een probleem voor je. Als je minder moe bent door het slaapgebrek kijk je misschien ook wat anders tegen dingen aan. Goed dat je het nu met je arts gaat bespreken.

Ik gebruik nog steeds zolpidem voor het slapen, dat gaat goed met de baclofen. Ik slaap wel minder goed in en pas na de 2e ronde slaapmedicatie (meestal rond 4 uur/4.30) slaap ik vaster.
Nou ja, ik noem mezelf maar insomnia patient want ik weet niet beter meer.

Anshu, het gebeuren met je kabouter heeft er wel op in gehakt hè. Zoiets meemaken is ook niet niks, ik moet er niet aan denken. Ik had niet geweten wat ik moest doen als een van mijn hondjes zo gegrepen zou worden. Een dikke tak gezocht en er op los geslagen denk ik, of met de riemen gemept. Het was ook niet voor niks dat die eigenaren in een losloopgebied die hond aan de lijn hadden.

Geluk bij een ongeluk is dat ze niet voor de onkosten weglopen, dat had ook nog anders gekund.

Mijn border terrier is een tijdje terug uit een diepe vijver (zandwinkuil) gered door een man die daar zat te vissen. De hond had zich klem gezwommen tussen waterlelies en verzoop eigenlijk. Ik heb diepwatervrees en riep die visser om hulp. Hij trok zijn kleren uit en dook in het water. Mijn reddende engel ^O^ . Bleek dat hij een dagje vrij had uit de verslavingskliniek :o
Snipperdag voor goed gedrag. Zat al járen aan de heroine en vertelde in het kort zijn levensverhaal. Pfffff, hij was al tig keer opgenomen geweest en iedere keer teruggevallen. Nu voelde hij zich goed. Ik heb hem verteld over mijn probleem en over baclofen.

Dit was ook een bijzondere ervaring voor me. Ik ken helemaal geen verslaafden (ook niet aan de alcohol) en dan wordt je hondje gered door iemand die in een kliniek probeert af te kicken van heroïne.

Fijn voor je vriendin, Anshu, dat zij ook baclofen voorgeschreven heeft gekregen *O*

Ik kreeg een belletje van de GGZ dat de psychiaters het daar niet doen. Ik werd verwezen naar een eerstelijns vrij gevestigde psychiater. Heb wat namen gekregen die ik kan bellen. De psych. verpleegkundige vertelde mij dat er vaak een behandeling tegen wat dan ook aan vast zit. Niet alleen dat je een alco bent die een recept wil voor baclo.

Vrijdag heb ik een afspraak met mijn huisarts die het niet wil verstrekken. Van een andere huisarts krijg ik een artikel over baclofen dat ik mee kan nemen om hem te overtuigen.
Voorlopig verhoog ik niet meer totdat ik een arts heb die wil voorschrijven.

Ik kan ook naar een psychiater die wil voorschrijven buiten Breda. Wie weet er een of heeft er een niet te ver weg. Ik weet van VNN maar Groningen is echt te ver. Zo'n psychiater gaat vast niet via de telefoon een recept uitschrijven.

Uiteraard kun je me een pb sturen.

Nu ga ik :Y)
pi_102769131
Hoi allemaal,

Zit nu een week op 100 tot 120 mg baclo pd. Heb besloten om het toch maar weer iets te verlagen naar 80 mg want ik kom zowat mijn nest niet meer uit. Ik kan wel blijven slapen.. Verder geen bijwerkingen, voel me wel lekker. Alleen had ik niet verwacht dat ik er zo moe / slaperig van zou worden.

Maar ik weet dat het een beetje spelen met de dosis is totdat je de 'stabiele' hebt.

@ Bonno,

Tof dat het zo lekker loopt met je bedrijfje! En dat je van je trillende handen af bent!
Way to go man! De combi van werk en vakantie is super, daar weet ik ook alles van.

Ciao Maxum
Coldplay | David Bowie | The Police | Keane | Bob Marley | Prince
pi_102786592
Hoi MartijnCS, ik heb het boek Zucht vandaag opgehaald bij de bieb. Volgens mij is het een goede aanrader van jou :)

Ha Maxum, gek is dat toch dat sommigen slaperig worden en anderen wakker blijven. Misschien speelt bij jou ook nog de toestand met je vader een rol? Vermoeidheid kan lang nawerken.

Morgenmiddag ga ik weer naar mijn huisarts, nu met een artikel over baclo uit het huisartsenblad. Tot laterrrrr :W
pi_102815169
Hoi allemaal,
Mijn huisarts heeft weer geweigerd een recept uit te schrijven. Hij gaat geen meds voorschrijven waarover hij niets weet. Toen ik zei dat hij zich in die maanden tussentijd wel had kunnen inlezen zei hij dat een patient van hem niet bepaalt wat voor studie hij moet doen :o
Ik had die uitdraai van de andere arts meegenomen, heel duidelijk stuk, en mijn opbouw-schema tot op heden. Hij was behoorlijk pissig dat ik aan de baclofen begonnen ben zonder zijn medeweten (ik heb het wel in mijn dossier laten zetten toen ik begon...). Enfin, hij voelde zich nogal onder druk gezet door mij en mijn schema (wat niet mijn bedoeling was).

Ik heb mijn vertrouwen in hem opgezegd en ga wel op de wachtlijst bij die andere huisarts staan. Die gaat hij bellen voor info over baclo en dan belt hij mij weer.

Hij zei ook nog dat er recentelijk een kliniek in Den Haag was geopend met het Minnesota stappenplan en dat dat zo goed hielp bij alco's. Enfin, er ontstond een tamelijk heftige discussie. Zo'n huisarts gun je niemand :(

Ik ga afbouwen met de baclo en ga opnieuw beginnen als ik een arts gevonden heb die me wil helpen. Ik kan een verwijsbrief van hem krijgen voor een psychiater, kan ik in het hele land op zoek gaan. Kom ik straks toch uit bij Bram Bakker _O-
(Dat boek "Zucht" van hem en een ander is trouwens een heel leuk en interessant boek).

De traantjes zijn eruit nu, ik ben blij dat ik mijn verhaal hier kwijt kan.

Hoop dat het met jullie goed gaat.
pi_102820985
niet doen

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 08-10-2011 11:06:25 ]
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:55:04 #241
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_102825016
Hay Donia, wat een pech zeg.
Maar waarom afbouwen ? Je hebt toch een lading van Maxum en Trammadolletje gekregen, of heb ik het verkeerd begrepen ?
pi_102828896
Hoi, ik heb nog 3 1/5 strip, dus moet gaan afbouwen. Ik wil niet verder afhankelijk zijn, dat geeft geen rust. Ik zit nu op 65 mg en het kan zo niet verder. Maxim en liefje hebben me geholpen in de hoop op een arts/recept en dat is mij niet gelukt. Het enige waarvoor ik bij de huisarts ben geweest in een jaar tijd is mijn alcoholprobleem (2x) en de vraag om baclofen. Je moet blijkbaar een "verleden" hebben om meer serieus genomen te worden.

[ Bericht 34% gewijzigd door Re op 09-10-2011 11:57:24 ]
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:21:16 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102832237
jongens aub niet handelen/ruilen met medicijnen, dat is verboden op FOK!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102836572
Medicijnen verhandelen is verboden bij wet. Niet doen dus Bonno.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 10:56:26 #245
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102837632
Wat Scorpie zegt, dat is niet de bedoeling en geeft FOK! Een slechte naam.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102842546
Hi there,

Ik wil het hier toch even opnemen voor Bonno. Al ken ik hem niet persoonlijk, we hebben elkaar wel eens een pb gestuurd. Een goeie gast. Heeft dankzij de Baclofen zijn leven weer op de rit. Ik kan me slechts voorstellen dat hij in zijn enthousiasme over het medicijn, een ander die het niet krijgt voorgeschreven te willen helpen. Gratis, en absoluut niet om er financieel iets mee te bereiken. Puur uit medeleven en het willen helpen van een lotgenoot. Bonno verhandeld geen medicijnen. Wat een onzin. Verder kan ik me uberhoubt niet voorstellen dat er een 'handel' bestaat in Baclofen, aangezien dit middel nou toch niet echt tot de zogenaamde 'genotsmiddelen' behoort, en de meeste mensen het zonder probleem krijgen voorgeschreven op een paar pechvogels na. Verder is Baclofen, net als aspirine, in de meeste zuid Europese landen gewoon zonder recept verkrijgbaar bij iedere apotheek. Voor maar een paar euro per doosje.

Overigens vreemd dat we in deze fantastische EU toch nog steeds overal andere regels hanteren..

Oftewel, ben je echt desperaat, pak gewoon zo'n willekeurige cheap flight naar Barcelona ofzo en koop voor een paar tientjes een jaarvoorraad in, stuur het met DHL naar jezelf en klaar. Einde gezeik.

Ciao Maxum
Coldplay | David Bowie | The Police | Keane | Bob Marley | Prince
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:25:10 #247
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102849444
In Nederland dus niet en is het dus strafbaar, kan er weinig anders van maken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102868886
Mijn welgemeende excuses. Durfde na mijn post gewoon niet te kijken en ben blij dat dit is weggehaald.

Ik viel over het feit dat ik echt iemand wilde helpen, dat werd niet gewaardeerd door die gene. Dat vond ik echt heel erg kut. Ook om zomaar geblokkeerd en genegeerd te worden vond ik heel erg vervelend.
Ik had absoluut niet de intentie om op wat voor manier iets te verdienen aan dit verhaal. "Verhandelen" is absoluut verkeerd beschreven.

Maar wat ik allemaal meegemaakt heb is echt zo kut. En ik weet dat er heel veel mensen zijn die hiermee geholpen kunnen worden. Ik wil het van de daken schreeuwen! Ik bel in mijn vrije tijd verslavingszorg, deskundigen en wie dan ook om mensen te helpen. Om men te overtuigen van de werking van dit medicijn. Ik heb heel veel slechte dingen in mijn leven gedaan en wil zo graag iets terug doen voor de wereld. Dit was absoluut de verkeerde manier.

Nogmaals mijn excuses voor mijn post, baal er zelf ook echt van, dom, dom, dom.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bonno op 09-10-2011 12:31:45 ]
pi_102873451
He Bonno even een hart onder de riem!!! Niet iedereen kan tegen de manier waarop je postte, maar jij bent wel altijd open en eerlijk. Ik vermoed dat er anderen zijn waar ik dat niet kan zeggen. Ik weeet ook zeker dat alles wat je doet vanuit hulpvaardigheid en positieve motieven is. dat heb ik zelf ervaren. Ik weet nog dat jij het geen goed idee vond om voor mij uit spanje mee te brengen toen jij zelf nog niet wist hoe het zou werken. Positief!!! Gelukkig was het voor mij ook niet nodig.
Dat anderen geholpen worden vind ik oke, maar wanneer alleen de mensen die er open over zijn erop worden aangesproken klopt er iets niet. Zeker niet wanneer er dan ook niet op jou ondersteunend wordt gereageerd.
Jij bent hartstikke goed bezig en waar zijn nu al die mede-verslaafden om jou te ondersteunen?
Valt me slechts op en dat zint me niet.
Keep it up Bonno je doet het fantastisch!!!
pi_102877069
Maxum en saine, bedankt, lieve woorden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')