Hoi luitjes,
Martijn, er zijn wel meer baclofengebruikers (geweest) die last hadden van enge dromen. Ik weet niet of het bij jou aan de b. ligt of aan de seroquel? Kun je niet wat anders krijgen om te slapen of heb je dit middel ook voor wat anders nodig?
2772011, dat slapen blijft dus een probleem voor je. Als je minder moe bent door het slaapgebrek kijk je misschien ook wat anders tegen dingen aan. Goed dat je het nu met je arts gaat bespreken.
Ik gebruik nog steeds zolpidem voor het slapen, dat gaat goed met de baclofen. Ik slaap wel minder goed in en pas na de 2e ronde slaapmedicatie (meestal rond 4 uur/4.30) slaap ik vaster.
Nou ja, ik noem mezelf maar insomnia patient want ik weet niet beter meer.
Anshu, het gebeuren met je kabouter heeft er wel op in gehakt hè. Zoiets meemaken is ook niet niks, ik moet er niet aan denken. Ik had niet geweten wat ik moest doen als een van mijn hondjes zo gegrepen zou worden. Een dikke tak gezocht en er op los geslagen denk ik, of met de riemen gemept. Het was ook niet voor niks dat die eigenaren in een losloopgebied die hond aan de lijn hadden.
Geluk bij een ongeluk is dat ze niet voor de onkosten weglopen, dat had ook nog anders gekund.
Mijn border terrier is een tijdje terug uit een diepe vijver (zandwinkuil) gered door een man die daar zat te vissen. De hond had zich klem gezwommen tussen waterlelies en verzoop eigenlijk. Ik heb diepwatervrees en riep die visser om hulp. Hij trok zijn kleren uit en dook in het water. Mijn reddende engel

. Bleek dat hij een dagje vrij had uit de verslavingskliniek
Snipperdag voor goed gedrag. Zat al járen aan de heroine en vertelde in het kort zijn levensverhaal. Pfffff, hij was al tig keer opgenomen geweest en iedere keer teruggevallen. Nu voelde hij zich goed. Ik heb hem verteld over mijn probleem en over baclofen.
Dit was ook een bijzondere ervaring voor me. Ik ken helemaal geen verslaafden (ook niet aan de alcohol) en dan wordt je hondje gered door iemand die in een kliniek probeert af te kicken van heroïne.
Fijn voor je vriendin, Anshu, dat zij ook baclofen voorgeschreven heeft gekregen
Ik kreeg een belletje van de GGZ dat de psychiaters het daar niet doen. Ik werd verwezen naar een eerstelijns vrij gevestigde psychiater. Heb wat namen gekregen die ik kan bellen. De psych. verpleegkundige vertelde mij dat er vaak een behandeling tegen wat dan ook aan vast zit. Niet alleen dat je een alco bent die een recept wil voor baclo.
Vrijdag heb ik een afspraak met mijn huisarts die het niet wil verstrekken. Van een andere huisarts krijg ik een artikel over baclofen dat ik mee kan nemen om hem te overtuigen.
Voorlopig verhoog ik niet meer totdat ik een arts heb die wil voorschrijven.
Ik kan ook naar een psychiater die wil voorschrijven buiten Breda. Wie weet er een of heeft er een niet te ver weg. Ik weet van VNN maar Groningen is echt te ver. Zo'n psychiater gaat vast niet via de telefoon een recept uitschrijven.
Uiteraard kun je me een pb sturen.
Nu ga ik
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni