Oud nieuws.quote:
You think you got it al worked out ,but you dont know nuuuuting nuting nuuuuuutingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent er met open ogen ingetuimd.
Steek in mijn hart dit.quote:
Ik ben hartstikke blij voor je.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Chloro je kan zeggen wat je wil maar ondertussen heb ik wel chimeids op mn msn door die foto
MsMessy?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Chloro je kan zeggen wat je wil maar ondertussen heb ik wel chimeids op mn msn door die foto
Eigenbelang.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke blij voor je.
Al die haat jegens mij terwijl ik een speciale tekst voor je geschreven hebquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke blij voor je.
quote:I said I'm sorry Chloro
I never meant to hurt you
I never meant to make you cry
But tonight I'm cleaning out my closet
Uhh, one more time
I said I'm sorry Chloro
Thought you would owe up to your word
Instead of slaying me with your sword
Now I'm lost by your behaviour
But I'll by my own saviour
I said I'm sorry Chloro
Let's leave it that though
No need in mashing this like dough
We should be friends together
together and forever
I said I'm sorry Chloro
ja drie keer radenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:11 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Waarom haat iedereen op msmessy:')
Ik haat niet op haar, ik weet niet eens wie het isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:11 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Waarom haat iedereen op msmessy:')
Wat has been seen .jpgquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik haat niet op haar, ik weet niet eens wie het is
Doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon een random pic van een bips in S&G posten om te kijken wat de reacties zijn. Lekker trololol doen.
Doen/niet doen?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon een random pic van een bips in S&G posten om te kijken wat de reacties zijn. Lekker trololol doen.
Doen/niet doen?
Niet doen ik ga dat plaatje altijd met je asocieren in gedachten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
Doen/niet doen?
Ja, maar het is het niet waard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, ik ben hier echt de enige zonder KPD access? Daarvoor moest je een mail sturen toch?
Post je eigen bips en zeg dat het 1 is die op google gevonden hebtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
Doen/niet doen?
Mooie jongen hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
Monky, wat vind jij van Josh Hartnett dan?
ik heb ook niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, ik ben hier echt de enige zonder KPD access? Daarvoor moest je een mail sturen toch?
Harsjstikke gesjellug.quote:
Heb er een gevonden zit te twijfelen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Doenwel een goeie, die niet te vinden is op tineye.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |