SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tsja hij vraagt het zich af, dus dan kan je het het beste aan de persoon zelf vragen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Na ja vind het een beetje raar om gewoon te gaan vragen, je merkt het vanzelf wel.
Ik ging er al niet vanuit dat je alles voor haar ging betalen hoor, maar dat moet je sowieso zelf weten. Maar wil je met haar daten dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik betaal niks voor haar. Ik stuur haar wel een smsje, wanneer gaan we daten?Dat het als een soort ''grap'' overkomt.
Ik vind haar wel mooi om te zien, zeker wel mijn type qua uiterlijk, maar ik hoef niet persé te daten zegmaar. Het is wel mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja hij vraagt het zich af, dus dan kan je het het beste aan de persoon zelf vragen.
[..]
Ik ging er al niet vanuit dat je alles voor haar ging betalen hoor, maar dat moet je sowieso zelf weten. Maar wil je met haar daten dan?
zegt firefly dat ? klinkt niet alsof je dat altijd moet doen namelijk, en hij is hier helemaal niet meer.(intopic dan)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi om te zien, zeker wel mijn type qua uiterlijk, maar ik hoef niet persé te daten zegmaar. Het is wel mooi meegenomen.
Maar ik ga niks meer smsen, Firefly zegt ook dat het wanhopig overkomt. Ik laat haar wel haar gang gaan, ik zie wel wat ze stuurt en ik merk wel wat haar intenties zijn.
uch... uch.. TAALNAZI uche...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hey, je bent terug! Nog ontwikkelingen?![]()
Gedate moet trouwens gedatet zijn
Jij bent (relatief gezien) wat ouder toch? Wat doe je dan eigenlijk als je uitgaatquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, het is rustig momenteel doe ook rustig aan . Wel gewoon uitgaan en haar weer toegetakeld en ook wenkbrauwen toegetakeld , betekent denk ik een nieuwe fase .
Firefly heeft een ban en toch komen hier elke dag nog berichtjes van hem via via.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi om te zien, zeker wel mijn type qua uiterlijk, maar ik hoef niet persé te daten zegmaar. Het is wel mooi meegenomen.
Maar ik ga niks meer smsen, Firefly zegt ook dat het wanhopig overkomt. Ik laat haar wel haar gang gaan, ik zie wel wat ze stuurt en ik merk wel wat haar intenties zijn.
Hehehe, dat is wel apart jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon meer de kroegen en daar is het in het dorp ook wat gevarieerder van allerlei leeftijden eigenlijk. Sommige gaan nog uit met hun ouders dat zou me zo raar lijken , als je dan iemand wil versieren en je ma staat er bij.
Tja, waarom hebben zoveel mensen een ban hier?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Firefly heeft een ban en toch komen hier elke dag nog berichtjes van hem via via.
Kan hij het niet loslaten of kunnen anderen hem niet loslaten?
Ik heb echt nog nooit iemand gezien die met zijn pa of ma uitgaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon meer de kroegen en daar is het in het dorp ook wat gevarieerder van allerlei leeftijden eigenlijk. Sommige gaan nog uit met hun ouders dat zou me zo raar lijken , als je dan iemand wil versieren en je ma staat er bij.
Zoveel mensen? 2 maar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
Tja, waarom hebben zoveel mensen een ban hier?
Heeft niets met loslaten te maken, was een tip van hem. Alleen dan in een prive bericht.
Ga je alleen naar vaste kroegen in het dorp waar je woont, of kijk je graag ook wat verder voor leuke uitgaansgelegenheden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Nog iemand die niet kan slapen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ga je alleen naar vaste kroegen in het dorp waar je woont, of kijk je graag ook wat verder voor leuke uitgaansgelegenheden?
Ik dacht Jedimanix ofzo ook. Beetje jammer dat Firefly en Halcon alleen 'n ban hebben om al dat gezeur en jullie niet, ik heb het zo goed als allemaal (1 topic) terug gelezen. Jullie twee waren net zo hard bezig. Ironisch is ook nog dat je zelf ook nog eens weer begint over Firefly dat hij het niet los kan laten omdat hij mij een bericht stuurt met een tip, over loslaten gesproken..quote:
Oh god er beginnen mensen te luisteren naar firefly.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hey, je bent terug! Nog ontwikkelingen?![]()
Gedate moet trouwens gedatet zijn
Alleen de hele onzekere mensen trekt hij aan. Tja is maar wat je wiltquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh god er beginnen mensen te luisteren naar firefly.
Dat dat dan de man is die vrouwen aantrekt op de manier dat vliegen stront aantrekken snap ik dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |