abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:24:21 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100626169

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100626183
-weg + note-

[ Bericht 87% gewijzigd door Daniel1976 op 12-08-2011 00:56:28 ]
pi_100626244
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Na ja vind het een beetje raar om gewoon te gaan vragen, je merkt het vanzelf wel.
Tsja hij vraagt het zich af, dus dan kan je het het beste aan de persoon zelf vragen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik betaal niks voor haar. Ik stuur haar wel een smsje, wanneer gaan we daten? :P Dat het als een soort ''grap'' overkomt. :)
Ik ging er al niet vanuit dat je alles voor haar ging betalen hoor, maar dat moet je sowieso zelf weten. Maar wil je met haar daten dan?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:28:26 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100626284
Ik ga maar slapen en dromen van het prachtige Deense vrouwvolk wat ik de afgelopen dagen heb gezien.

Tschuss!
C'est la vie
pi_100626916
Je kan toch ook gewoon vragen bedoel je gewone vriendschappelijke date ???
pi_100627052
ahhh nu is het stil :'(
pi_100627140
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Tsja hij vraagt het zich af, dus dan kan je het het beste aan de persoon zelf vragen.

[..]

Ik ging er al niet vanuit dat je alles voor haar ging betalen hoor, maar dat moet je sowieso zelf weten. Maar wil je met haar daten dan?
Ik vind haar wel mooi om te zien, zeker wel mijn type qua uiterlijk, maar ik hoef niet persé te daten zegmaar. Het is wel mooi meegenomen.

Maar ik ga niks meer smsen, Firefly zegt ook dat het wanhopig overkomt. Ik laat haar wel haar gang gaan, ik zie wel wat ze stuurt en ik merk wel wat haar intenties zijn.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:01:28 #8
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100627286
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik vind haar wel mooi om te zien, zeker wel mijn type qua uiterlijk, maar ik hoef niet persé te daten zegmaar. Het is wel mooi meegenomen.

Maar ik ga niks meer smsen, Firefly zegt ook dat het wanhopig overkomt. Ik laat haar wel haar gang gaan, ik zie wel wat ze stuurt en ik merk wel wat haar intenties zijn.
zegt firefly dat ? klinkt niet alsof je dat altijd moet doen namelijk, en hij is hier helemaal niet meer.(intopic dan)
pi_100627690
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh nu is het stil :'(
Hey, je bent terug! Nog ontwikkelingen? :W

Gedate moet trouwens gedatet zijn :D
pi_100627796
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:17 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

uch... uch.. TAALNAZI uche...
Maar om het ontopic te houden (mijn reactie waarin ik heloef weltrusten wenste is verwijderd, ik doe het lekker alsnog, beetje raar als je wel mag melden dat je naar bed gaat maar geen welterusten terug mag wensen :6) zaterdag heb ikeen verjaardag van een jongen die ik van de middelbare school ken maar die nu ook op dezelfde uni zit, daar kan ik vast wel wat mensen van de uni beter leren kennen.
Finally, someone let me out of my cage
pi_100627817
Nee, het is rustig momenteel doe ook rustig aan . Wel gewoon uitgaan en haar weer toegetakeld en ook wenkbrauwen toegetakeld , betekent denk ik een nieuwe fase .
pi_100627846
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, het is rustig momenteel doe ook rustig aan . Wel gewoon uitgaan en haar weer toegetakeld en ook wenkbrauwen toegetakeld , betekent denk ik een nieuwe fase .
Jij bent (relatief gezien) wat ouder toch? Wat doe je dan eigenlijk als je uitgaat :)?
Ik ga vaak naar van die disco's of danscafés, maar daar komen hier (utrecht) eigenlijk vooral studenten.
pi_100627969
Gewoon meer de kroegen en daar is het in het dorp ook wat gevarieerder van allerlei leeftijden eigenlijk. Sommige gaan nog uit met hun ouders dat zou me zo raar lijken , als je dan iemand wil versieren en je ma staat er bij.
pi_100628765
quote:

[..]

Firefly heeft een ban en toch komen hier elke dag nog berichtjes van hem via via.

Kan hij het niet loslaten of kunnen anderen hem niet loslaten?
pi_100628849
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon meer de kroegen en daar is het in het dorp ook wat gevarieerder van allerlei leeftijden eigenlijk. Sommige gaan nog uit met hun ouders dat zou me zo raar lijken , als je dan iemand wil versieren en je ma staat er bij.
Hehehe, dat is wel apart ja :P
Kroegen is altijd wel leuk :)
pi_100628942
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Firefly heeft een ban en toch komen hier elke dag nog berichtjes van hem via via.

Kan hij het niet loslaten of kunnen anderen hem niet loslaten?
Tja, waarom hebben zoveel mensen een ban hier?

Heeft niets met loslaten te maken, was een tip van hem. Alleen dan in een prive bericht. ;)

quote:
Ik heb echt nog nooit iemand gezien die met zijn pa of ma uitgaat. :? Wel een belemmering betreft versieren.
pi_100629244
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 02:20 schreef Mpj het volgende:

[..]

Tja, waarom hebben zoveel mensen een ban hier?

Heeft niets met loslaten te maken, was een tip van hem. Alleen dan in een prive bericht. ;)

Zoveel mensen? 2 maar.
pi_100629782
quote:
Ga je alleen naar vaste kroegen in het dorp waar je woont, of kijk je graag ook wat verder voor leuke uitgaansgelegenheden?
pi_100629810
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 03:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ga je alleen naar vaste kroegen in het dorp waar je woont, of kijk je graag ook wat verder voor leuke uitgaansgelegenheden?
Nog iemand die niet kan slapen?
pi_100629830
En nog een :')
pi_100629904
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 03:30 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nog iemand die niet kan slapen?
Ik slaap meestal van 4 tot 12; gewoon ander ritme.
pi_100630104
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zoveel mensen? 2 maar.
Ik dacht Jedimanix ofzo ook. Beetje jammer dat Firefly en Halcon alleen 'n ban hebben om al dat gezeur en jullie niet, ik heb het zo goed als allemaal (1 topic) terug gelezen. Jullie twee waren net zo hard bezig. Ironisch is ook nog dat je zelf ook nog eens weer begint over Firefly dat hij het niet los kan laten omdat hij mij een bericht stuurt met een tip, over loslaten gesproken..

Maar goed; beter voor jullie, kunnen jullie weer dag en nacht FOKken met z'n twee. Lekker veilig achter de PC. Hopelijk wordt jullie fok! repuatie nóg beter (want dat is zo belangrijk ja). :')

Ik kan helaas ook niet slapen. Ik moet er weer om 8u uit om te werken dus ik blijf gewoon de hele nacht wakker met een kop koffie en een leuke film. Morgen zie ik dat meisje ook weer dus wie weet gaat ze wel weer beginnen over drinken enzovoort, ik wacht af.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 06:29:47 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100630665
quote:

[..]

Oh god er beginnen mensen te luisteren naar firefly.
Dat dat dan de man is die vrouwen aantrekt op de manier dat vliegen stront aantrekken snap ik dan weer niet. _O-
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 06:30:29 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100630666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:17 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Dat weet ik.
Maar dat past er niet meer in. _O-
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 07:55:32 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100630945
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 06:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh god er beginnen mensen te luisteren naar firefly.
Dat dat dan de man is die vrouwen aantrekt op de manier dat vliegen stront aantrekken snap ik dan weer niet. _O-
Alleen de hele onzekere mensen trekt hij aan. Tja is maar wat je wilt ;)

Betreft de eeuwige vraag op verjaardagen over vriendin.

Zo herkenbaar! En ook_gek wanneer heb jij nou eens een vriendin? Pfff vermoeiend! Dus moet je antworden met iets waar veel mensen van schrikken in de hoop dat de vraag wdg blijft.

Dus zeg ik altijd, ik neuk me een slag in de ronte. Na een paar keer heb je die kut ook wel weer gezien. Dus tijd voor een nieuwe!

Kennelijk moet je weer snel een relatie hebben als je vorige net uit is?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')