Dat je vaker een vlam in de pan zou krijgen van IKEA pannen is natuurlijk onzin. Voor het geld zijn het prima pannen, vooral de 365 serie koken we al jaren met plezier mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn hele huis staat vol met IKEA-spul, maar no way dat ik daar spullen ga kopen voor de keukenBorden zien er na een tijdje niet meer uit (vol strepen) en heb nog nooit zo vaak de vlam in de pan gehad als met IKEA pannen. Geen ervaring met het bestek, maar mijn vertrouwen erin is nihil
Kun je beter voor dit setje gaan.
Ik heb met heel veel verschillende pannen gekookt de afgelopen 4 jaar en alleen de vlam in de pan gehad met IKEA spulquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Idd, lijkt meer aan je kookkunsten te liggen
Ja, maar die van iBOOD is 70-delig en deze is 90-deligquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:55 schreef tralalala het volgende:
http://www.outletplanet.n(...)0e57217da07d3df5926c
Ik vind deze eigenlijk een stuk mooier, maar 10 euro duurder.
dan zeker doen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:55 schreef tralalala het volgende:
http://www.outletplanet.n(...)0e57217da07d3df5926c
Ik vind deze eigenlijk een stuk mooier, maar 10 euro duurder.
Ook ik heb veel Ikea spullen in de keuken en nergens last van. Borden, bestek, knoflookpers, spatels e.d. het werkt allemaal nog prima en de borden zien er nog prima uit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn hele huis staat vol met IKEA-spul, maar no way dat ik daar spullen ga kopen voor de keukenBorden zien er na een tijdje niet meer uit (vol strepen) en heb nog nooit zo vaak de vlam in de pan gehad als met IKEA pannen. Geen ervaring met het bestek, maar mijn vertrouwen erin is nihil
Kun je beter voor dit setje gaan.
Een pan maakt echt geen flikker verschil uit, alleen het gebruik ervan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb met heel veel verschillende pannen gekookt de afgelopen 4 jaar en alleen de vlam in de pan gehad met IKEA spul
Edit: bedenk me net wel dat ik toen in een studentenflat woonde, dus misschien dat mijn huisgenoten dat ding verpest hebbenZal niet de eerste pan zijn van mij die ze hebben gesloopt.
Als de hunt binnen 1 min is afgelopen eet ik 3 pepers.quote:
Tja was t maar zon feest.quote:
Het viel behoorlijk tegen jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja was t maar zon feest.
Wat is plastic zak een falerd he
Dat niet alleen, maar het feit dat hij geen eigen stream op had gezet was echt een faal, die fokchat was 1 grote ellendequote:
Ja, was druk bezig met het wegklikken van die andere camsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar het feit dat hij geen eigen stream op had gezet was echt een faal, die fokchat was 1 grote ellende
10 euro voor 3 kabels valt toch mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:22 schreef j95 het volgende:
Ik wil die HDMI kabels wel, mijn geld, wat doe je
Ik bedoelde meer dat ik het niet hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
10 euro voor 3 kabels valt toch mee.
Beter nog, eigenlijk is het 16 euro als je de verzendkosten meerekent.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:15 schreef kipknots het volgende:
10 Euro voor 3 2m HDMI kabels is niet eens een goede aanbieding. Als je een beetje op internet rondzoekt kan je dat soort kabels ook voor minder dan 2 euro de stuk vinden.
Hopelijk is die code niet account- c.q. landgebondenquote:Beste Ibooder,
Je bent alweer een flinke tijd een trouwe iBOOD member en hiervoor willen we je graag belonen. De topdeals van augustus worden voor jou nóg aantrekkelijker met deze iBOOD kortingscoupon ter waarde van ¤ 5,-.
Ideaal! (mits de code hier dus werkt)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:59 schreef Maraca het volgende:
Had ten tijde van de Belgische hunt een Belgisch account aangemaakt om te kijken of je hem ook ergens kon laten afleveren. Krijg ik nu ineens de volgende mail:
[..]
Hopelijk is die code niet account- c.q. landgebonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |