Ik geloof je niet.quote:
En je hebt geen iBood box, want ben jij een falert.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik kan het weten want ik werk bij iBood.
De 1e keer wel bijna, de 2e keer lag ik te slapen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En je hebt geen iBood box, want ben jij een falert.
En dan een latte macchiato makenquote:
Dan faal je wel hard, iedereen die aan iBood hunt meedoet moet zo'n box hebben. Delano had er geen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
De 1e keer wel bijna, de 2e keer lag ik te slapen.
En ook al had ik er een gehad ik denk dat ik hem toch geannuleerd had
En wat dan als er allemaal onzin inzit?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dan faal je wel hard, iedereen die aan iBood hunt meedoet moet zo'n box hebben. Delano had er geen.
Okequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En wat dan als er allemaal onzin inzit?
Okequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:19 schreef Maraca het volgende:
Zou ook geen box willen. Houd niet zo van het "betaal voor het onbekende" principe.
quote:Jeetje nu al afgelopen? Het zou Ibood sieren als het netjes gemeld werd.
Afijn mijn man blij dat ik niet teveel heb uitgegeven.
quote:Wat een waardeloos gedoe! Zit je te wachten totdat een item weer voorbijkomt, dan komt het, je klikt op ik neem er een, je moet je betaling regelen en dan sorry, anderen zijn je voor en het item het is er niet meer! Schandalig dat het op deze manier geregeld is. Voor mij de eerst en de laatste hunt!
quote:Om frustaties te vermijden verzoek ik iBood e.e.a. toch eens wat anders te organiseren. En NIET bij een leuke aanbieding gelijk de knop UITVERKOCHT. Dit overkwam mij vandaag 3x! SLECHT iBood…!
Wat een frustratie daar op het forum zegquote:Belachelijk dit. Je maakt mij niet wijs dat het mogelijk is een laptop te bemachtigen voor die prijs. Ik zat er achter toen de aanbieding verscheen, meteen doorgeklikt en meteen al het bericht dat de laptop uitverkocht was. Eerste keer hunt, laatste keer hunt. Goedkope parfum kun je ook wel ergens anders scoren. Dikke doei Ibood met de geweldige “hunt”
Dat de hunt is afgelopen ? Dat zie je toch gelijk ;') ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Neemt niet weg dat het wel frustrerend is als het nergens gemeld wordt.
Die reacties waren op de hunt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik snap die hele hunt ook niet, maar ik verneem hierboven vooral reacties op gewone aanbiedingen?
Zo ingewikkeld is het niet. In een hoog tempo komen er allerlei aanbiedingen voorbij die soms nog voordeliger zijn dan normaal bij Ibood. Wanneer iets uitverkocht is (soms duurt dat nog geen minuut) komt de volgende aanbieding. De hunt is te herkennen aan de blauwe zwaailichten, en als die weg zijn dan komt er weer gewoon 1 aanbieding per dag (0:00-0:00).quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik snap die hele hunt ook niet, maar ik verneem hierboven vooral reacties op gewone aanbiedingen?
Mijn hele huis staat vol met IKEA-spul, maar no way dat ik daar spullen ga kopen voor de keukenquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:19 schreef tralalala het volgende:
Geen idee, misschien neem ik hem wel.
Of toch maar gewoon goedkoop bestek halen bij de Ikea
Ik heb al 5 jaar Ikea borden en geen problemen met strepenquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn hele huis staat vol met IKEA-spul, maar no way dat ik daar spullen ga kopen voor de keukenBorden zien er na een tijdje niet meer uit (vol strepen) en heb nog nooit zo vaak de vlam in de pan gehad als met IKEA pannen. Geen ervaring met het bestek, maar mijn vertrouwen erin is nihil
Kun je beter voor dit setje gaan.
Serieus? Als ik bij mijn ouders ga eten en ik snij een stuk vlees dan heb ik zo een streep op dat bordquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:12 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik heb al 5 jaar Ikea borden en geen problemen met strepenOok dingen als kurkentrekkers enzo, geen problemen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |