Ik zag vanmorgen een filmpje van een box van de Belgische hunt, ook van 50 euro dacht ik en daar zaten idd wat interessante dingen in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:51 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb wat van die Ibood unboxing filmpjes gezien maar die 25 euro boxen zit wel troep in eigenlijk.
Die 50 euro boxen zijn een stuk beter imo.
30 MP3spelers en 30 geurtjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:47 schreef computerprobleem het volgende:
Ben benieuwd wat er in mijn box zit.
Ik denk dat er een Hot Water geurtje in zit. xP
Denk sowieso wel een mediaplayer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:47 schreef computerprobleem het volgende:
Ben benieuwd wat er in mijn box zit.
Ik denk dat er een Hot Water geurtje in zit. xP
Beter!quote:
Okequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:54 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die serieus geloven dat er NU AL bekend is wanneer de volgende hunt komt![]()
![]()
Die komt zodra het magazijn te vol raakt, en geen dag eerder
Warmquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef Plastic_zak het volgende:
De volgende hunt is op 22 december 2012
Jij weet dat niet ga weg.quote:
Nou, ik zocht eigenlijk naar eén ding en na twee uurtjes hunten kwam het al voorbij. Gekocht en fijn naar bed, niets mis mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik snap sowieso niet wat mensen geweldig vinden aan de hunt.
Het grootste gedeelte van de tijd komt er een product wat bijna niemand koopt
Ik vind het eigenlijk alleen handig als je naar een bepaald iets opzoek bent en dan maar hopen dat het langskomt... maarja dan moet je misschien teveel uren achter je pc doorbrengen.
iBood hunt was morgen en eergister krijg je je box.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef computerprobleem het volgende:
Ik weet het niet, maar een vraag:
Op welke dag was de iBood hunt ook alweer en wanneer krijg ik mijn box binnen?
Wat is daarmee? Is wel lekker ja, maar niet te laat drinken anders slaap je niet meer.quote:
Echt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
iBood hunt was morgen en eergister krijg je je box.
Wat heeft iedereen opeens met drankjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |