Dank voor de tip en het meedenken. Ben inmiddels aardig op dreef met de 'most checked movies'. Ben op pag 233 en zit inmiddels op bijna 1900quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:30 schreef Orbis het volgende:
[..]
Met tabs werken is al een stuk sneller. Dus in plaats van op de links klikken, ctrl+klik gebruiken. En dan met ctrl+w de tabs één voor één sluiten terwijl je steeds met een klik afvinkt. Je hoeft je muis dan ook niet te verplaatsen.
Wohoooooooooooooo top man! Thanks Gorro voor het organiseren & de zitzak!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:04 schreef Gorro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De zitzak aangeboden door zitzakkenshop.nl is gewonnen door SnuggLe.
Gefeliciteerd!
Dat maakt hem ook nummer 1. Iedereen vind het een degelijke film en komt in vele lijsten voor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:22 schreef Orbis het volgende:
Ik snap alleen nog altijd niet waarom The Shawshank Redemption zo ontzettend hoog gewaardeerd wordt. Een degelijke film, ontegenzeggelijk. Maar voor mij persoonlijk is er niets aan de film dat 'm 'de beste film' maakt.
Doe dan juist wel mee en maak het verschil! Huilie...quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:21 schreef Frollo het volgende:
Teleurstellend om TSR weer op #1 te hebben en het is tevens de reden waarom ik eigenlijk niet meer echt serieus meedoe aan dit soort tournaments. Maar qua organisatie was het weer uitmuntend!
Gorro
Ik snap niet wat daar teleurstellend aan is. TSR is een topfilm en blijkbaar heeft-ie indruk gemaakt op veel mensen, zowel op FOK! als wereldwijd (#1 bij IMDB).quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:21 schreef Frollo het volgende:
Teleurstellend om TSR weer op #1 te hebben en het is tevens de reden waarom ik eigenlijk niet meer echt serieus meedoe aan dit soort tournaments.
Eens. Geweldige film, ik zie hem veel liever op 1 dan Pulp Fiction.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar teleurstellend aan is. TSR is een topfilm en blijkbaar heeft-ie indruk gemaakt op veel mensen, zowel op FOK! als wereldwijd (#1 bij IMDB).
Welnee joh, hij is net onderhoudend genoeg om niet af te zetten, maar hij hoort niet eens in de buurt van een top 100 te komen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar teleurstellend aan is. TSR is een topfilm en blijkbaar heeft-ie indruk gemaakt op veel mensen, zowel op FOK! als wereldwijd (#1 bij IMDB).
Het is een van m'n favoriete films en ik vraag me af of je 'm ooit wel eens een serieuze kans gegeven hebt als je wel een film als Pocahontas in je top 10 hebt staan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welnee joh, hij is net onderhoudend genoeg om niet af te zetten, maar hij hoort niet eens in de buurt van een top 100 te komen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welnee joh, hij is net onderhoudend genoeg om niet af te zetten, maar hij hoort niet eens in de buurt van een top 100 te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |