Airforce 1 hier, ik versta u luid en duidelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:06 schreef Plastic_zak het volgende:
HALLO HALLO HIER DIE POLITIE HA HA HA DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN ?
Omdat hoofdletter?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:07 schreef Omdatappel het volgende:
Ik word de hele tijd geconfronteerd met mijn autisme door deze TT.
Zo'n vermoeden had ik ook alquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:08 schreef Dimens het volgende:
Hihi TS probeert in het broekje van Omdatappel te komen.
quote:
Ik had hem al gevonden mangquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is dit voor NB zonder tags, nu heb ik perongeluk zelf een topic gemaakt
/autisme
Geef de TS eens ongelijk, omdatappel heeft een geile krullenbolquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:08 schreef Dimens het volgende:
Hihi TS probeert in het broekje van Omdatappel te komen.
Ik kijk nu al 5 keer, maar ze doet nog steeds haar shirtje niet uit, wat is ditquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geef de TS eens ongelijk, omdatappel heeft een gouden krullenbol
Wat een bazensitequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:09 schreef Monopoly het volgende:
http://kimjongillookingatthings.tumblr.com
Fantastische site.
Telkens weer waar Kim Jong Il komt kijken bij een fabriek ofzo, posten ze dat op hun blog
quote:
Ohh vet, later boysquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Interessanten docu op discovery nu, over anders breivik
Ja halloooo ????quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:15 schreef vieze_freddie het volgende:
EEEEEEEEEEEY de fred is der weer bij
Thanks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Had je nog iets gezegd op du msn? Ik was per ongeluk offline gegaan![]()
Welkom terug trouwens.
Idd, 't is zo rustigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:16 schreef Monopoly het volgende:
Godver joh, waar is die tijd dat we nu al bij deel 2 zaten
Zo waar dit.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dit voor klote TT. Zet die tags of blijf met je tengels van het 'nieuwe topic'-knopje af.
Dankjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Thanks.
Nope, ik had niets gezegd toen ik zag dat je offline was.
Maar je bent wel lief.
Zo.
Mja, ik ga wel slapen denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dankje. Ik spreek je zo misschien wel even als je reageert
Wat is er met je naam?quote:
Zou wel geniaal zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:19 schreef Monopoly het volgende:
Zou er nog een 2e probleemwijken komen ?
Is niet voor niets gecanceld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:19 schreef Monopoly het volgende:
Zou er nog een 2e probleemwijken komen ?
"sugar free air - no calories" niet gezien?quote:
Kut SBSquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is niet voor niets gecanceld.
Haha nu pas.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"sugar free air - no calories" niet gezien?
Trusten.quote:
Daar koop ik ook altijd een paar bussen van.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"sugar free air - no calories" niet gezien?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar koop ik ook altijd een paar bussen van.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
geweldige vetverbrander is dat.
Ik heb wel oorkanker.mp3, moet je hebben?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zoveel behoefte aan nieuwe muziek dat het pijn doet. Gr gr.
Die heb je gisteren al laten horen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb wel oorkanker.mp3, moet je hebben?
Ik heb zo'n bus in de kast staan, ik ben geneigd om een tuig te nemen.quote:
Seks gehad jochie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:24 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ik ben in een bijzonder goed humeur vandaag
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zoveel behoefte aan nieuwe muziek dat het pijn doet. Gr gr.
Smerige opten in beeld!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen moet je niet naar de clip kijken.
Is dat nou fake of niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bus in de kast staan, ik ben geneigd om een tuig te nemen.![]()
Ze is er al niet meer, complimenteren om in haar broekje te komen is dus niet meer nodig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Omdat appel is een goudreinetje hihi
Nah, da's every day business voor mij.quote:
Opten? Que? En ik zeg toch: niet naar de clip kijken.quote:
Dat is helaas echt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is dat nou fake of niet?gewoon proberen joh
Die heeft gewoon vakantie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:26 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Nah, da's every day business voor mij.
Zo'n leraar die mij er telkens uitstuurde voor niks is met pensioen
Golden Delicious.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Omdat appel is een goudreinetje hihi
quote:
ik ben een meisje en ik vond hem wel leuk grapje door haar mooie houden krulletjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze is er al niet meer, complimenteren om in haar broekje te komen is dus niet meer nodig.
Ik stuur ook altijd leerlingen eruit voor niks. Lekker lachen, na laten blijven, ja toch, gr gr.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:26 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Nah, da's every day business voor mij.
Zo'n leraar die mij er telkens uitstuurde voor niks is met pensioen
Ja, dat Lion van Apple dacht dat het leuk was om autocorrectie in te bouwen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Opten? Que? En ik zeg toch: niet naar de clip kijken.
Computer duster, gewoon perslucht, zitten wel wat stofjes in. Maar is om stof tussen je toetsenbord wet te blazen enzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hm gewoon perslucht is dat? Daar heb ik ook nog wel een busje van staan.
Oh, dus alleen jongens willen in broekjes komen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik ben een meisje en ik vond hem wel leuk grapje door haar mooie houden krulletjes
QFT, ik had hem ook al niet gevondenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dit voor klote TT. Zet die tags of blijf met je tengels van het 'nieuwe topic'-knopje af.
Daar heb je toch een stofzuiger voor?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Computer duster, gewoon perslucht, zitten wel wat stofjes in. Maar is om stof tussen je toetsenbord wet te blazen enzo.
IT duster, bazig spulquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Computer duster, gewoon perslucht, zitten wel wat stofjes in. Maar is om stof tussen je toetsenbord wet te blazen enzo.
Ik ga dan lekker naar huisquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stuur ook altijd leerlingen eruit voor niks. Lekker lachen, na laten blijven, ja toch, gr gr.
Klopt, dat spul stinkt als de tering. Maar door die lucht die erin zit heb ik niet de neiging om het eens te proberen. Kan me niet voorstellen dat dat nou echt "lekker" is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Neeeeeee !!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar heb je toch een stofzuiger voor?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat Lion van Apple dacht dat het leuk was om autocorrectie in te bouwen.
En ik kon hem nog niet wegklikken, zo snel kwam dat in beeld.
Dat kan ook met aanstekergas, van zo'n hervulbus met butaan er in. Ga je leuk smurfen van zien enzo.quote:
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
QFT, ik had hem ook al niet gevonden
Sicke docu trouwens, lijkt me echt narig om daarbij zijn te geweest
Bier drinken in bed?quote:
Je zou maar meerdere vrienden verliezen daar, ik zou helemaal gek worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die live beelden maken het best wel creepy.
Waar gaat 't over dan? Mijn kijkdoos is kapotquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
QFT, ik had hem ook al niet gevonden
Sicke docu trouwens, lijkt me echt narig om daarbij zijn te geweest
De stofzuigermond van de stofzuiger is heel vaak statisch geladen. Mocht er een vonkje overslaan dan is de kans groot dat je je pc weg kan gooienquote:
Ja soms als ik me kut viel en series wil kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bier drinken in bed?Nee, serieus? Bier drinken in bed?
Anders Breivikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:32 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Waar gaat 't over dan? Mijn kijkdoos is kapot
en lesbistische vrouwluiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh, dus alleen jongens willen in broekjes komen?
Over de killingspree van anders breivik op dat eilandje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:32 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Waar gaat 't over dan? Mijn kijkdoos is kapot
bouwvakkersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
en lesbistische vrouwlui
Joh, je zou zo'n kerel maar gewoon in het wilde weg zien schieten. Wtf..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je zou maar meerdere vrienden verliezen daar, ik zou helemaal gek worden.
quote:
Huh, waarom niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:30 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
IT duster, bazig spul
Niet op de kop houden btw !!
We zullen je heel erg missen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga op tijd naar bed vanavond, gewoon omdat het kan.
xoxoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga op tijd naar bed vanavond, gewoon omdat het kan.
Ik heb er nog altijd 2, sinds de eerste dag dat ik me geregistreerd hebquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:34 schreef vieze_freddie het volgende:
Dadelijk is kijken hoeveel notes ik vandaag binnen heb gehaald
Omdat er dan alsnog vloeibaar spul uitkomt wat je pc dus als nog aan kan tasten ! Staat ook op de fles als goed is.quote:
Ik krijg er tegenwoordig 2 per dag ....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb er nog altijd 2, sinds de eerste dag dat ik me geregistreerd heb
Idd, je moet er ook niet mee gaan schudden enzo dacht ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:35 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Omdat er dan alsnog vloeibaar spul uitkomt wat je pc dus als nog aan kan tasten ! Staat ook op de fles als goed is.
Hoe presteer je dat dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:35 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik krijg er tegenwoordig 2 per dag ....
He maat.quote:
Smegmanus een beetje etterenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Idd, je moet er ook niet mee gaan schudden enzo dacht ik.
[..]
Hoe presteer je dat dan?
Oh, je bedoelt tijdens het spuiten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:35 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Omdat er dan alsnog vloeibaar spul uitkomt wat je pc dus als nog aan kan tasten ! Staat ook op de fles als goed is.
Ja :pquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt tijdens het spuiten.
De tering, hoe presteer je dat danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:39 schreef monkyyy het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 965 delano.888
[ afbeelding ]
Friendly attackquote:
Ik heb lekker een positieve note.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:42 schreef vieze_freddie het volgende:
Ludo kun je me niet een positieve note geven ??
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb lekker een positieve note.
Oh ja zo was t, het hangt van de situatie af.quote:
Komt wel gooed hoorquote:
Interessante docu op DC vriend.quote:
Makkelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:42 schreef vieze_freddie het volgende:
Ludo kun je me niet een positieve note geven ??
We wachten tot jij weg gaat.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik maak weleens topicreports van kuttopics, lemmings, trollen enzo.quote:
Oh...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik maak weleens topicreports van kuttopics, lemmings, trollen enzo.
Ik ben van alle markten thuis.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb geen positieve noten. alleen maar duistere haatnotes.
Heb je ook neutrale notes?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben van alle markten thuis.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:46 schreef Dalando het volgende:
Jongens heb je Hooidraad's sig al gelezen?
Ja, vind er niks aan, gr gr.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:46 schreef Dalando het volgende:
Heb je ook een complimenteuze note voor mij over?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
vond die dm wel grappig van jou toenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Post ff ik kan hem niet zien zit mobielquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:46 schreef Dalando het volgende:
1 graag. Hoeveel kost het?quote:
Zie niet in waarom?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je ook een complimenteuze note voor mij over?
Nee joh, gewoon een mod wat naaktpics sturen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar hebben jullie dan allemaal 4,50 betaald om je notes in te zien?
Omdat ik het waard benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij makkelijk praten als vrouwquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een mod wat naaktpics sturen.
Waarom denk je dat je dat als man niet kan doen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jij makkelijk praten als vrouw
Er zijn ook vrouwelijke mods vriend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jij makkelijk praten als vrouw
Denk je dat die dat wel kunnen waarderen dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwelijke mods vriend.
kijk morgen op het werk welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Over 191 minuten komt de 2e aflevering van seizoen 4!
Dit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pm mij maar ffquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwelijke mods vriend.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Denk je dat die dat wel kunnen waarderen dan?
Hm, bij welke maak ik het meeste kans denk je?quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie dit mij nooit voorgesteld?quote:
Myraela.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hm, bij welke maak ik het meeste kans denk je?
Ik wil je wel pics sturen van me nichtjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben jullie dit mij nooit voorgesteld?
ik wil je wel naaktpics sturen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Alsof jouw inbox nog niet genoeg uitpuilt van alle liefdesaanzoeken en naaktpics.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:53 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik wil je wel pics sturen van me nichtjes
Neh, sorry. Erg matige voorstellen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik wil je wel naaktpics sturen?![]()
![]()
Valt tegen, heus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof jouw inbox nog niet genoeg uitpuilt van alle liefdesaanzoeken en naaktpics.
Geen idee, bel 'm op. Ons interesseert het niet en wanneer hij een ban heeft mag er niet over gesproken worden.quote:
In dat geval.quote:
Typ zn naam in op google of vind een post van hem en je ziet zo of ie wel of niet gebanned is.quote:
Oh, in dat geval heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, bel 'm op. Ons interesseert het niet en wanneer hij een ban heeft mag er niet over gesproken worden.
Mja k ,morgen dan maar zit mobielquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Typ zn naam in op google of vind een post van hem en je ziet zo of ie wel of niet gebanned is.
Ik zie ze wel verschijnen.quote:
Wat heb jij mij te bieden?quote:
Wordt het wel wachten tot ik weer nieuwe notes heb hoor.quote:
Moet ik iets te bieden hebben dan?quote:
Wie niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:58 schreef vieze_freddie het volgende:
Wie heeft hier allemaal kpd toegang ???
Geef me vijf minuten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wordt het wel wachten tot ik weer nieuwe notes heb hoor.
Nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Moet ik iets te bieden hebben dan?gewoon een vriendelijk gebaar, als je toch bezig bent zeg maar.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan foto's van mijn ontblote bovenlijf sturen
Oké, even kleren uittrekken hoor.quote:
Bedankt maar nee dank je.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan foto's van mijn ontblote bovenlijf sturen
Zie je zo op de Tinychat, exacte coordinaten geef ik je nog door.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, even kleren uittrekken hoor.
Ik wacht geduldig af.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zie je zo op de Tinychat, exacte coordinaten geef ik je nog door.
Nee. Tenminste, niet die direct afkomstig van haar waren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:02 schreef monkyyy het volgende:
Ludo even serieus, heb je wel eens écht naaktofoto's van FOK!sters in je pm box gekregen?
quote:
quote:
van mij, net. ik was iets te gretigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:02 schreef monkyyy het volgende:
Ludo even serieus, heb je wel eens écht naaktofoto's van FOK!sters in je pm box gekregen?
Waarom ben je dan mod gewordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee. Tenminste, niet die direct afkomstig van haar waren.
Wat heeft die in hemelsnaam hiermee te maken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat moet je nu met je scriptie dan?
Wel topless toch ?? Of in rode lingerie ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet naakt, dat was de deal ook niet eens, of wel?
Hoefde ik geen naaktpics te sturen om mijn notes in te zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waarom ben je dan mod geworden
Je bent er met open ogen ingetuimd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet naakt, dat was de deal ook niet eens, of wel?
Dat ging over je moderaterschap op Fok en het machtaspect dat daarbij zitquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heeft die in hemelsnaam hiermee te maken?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent er met open ogen ingetuimd.
Ah zo. Scherpquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoefde ik geen naaktpics te sturen om mijn notes in te zien.
Blijkt dus dat dat niet kan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:55 schreef monkyyy het volgende:
Weet iemand hoe ik google finance instel op "reinvest dividends" in plaats van "dividend are deposited to cash"?
Dat leg ik daar allemaal haarfijn in uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat ging over je moderaterschap op Fok en het machtaspect dat daarbij zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |