van 9 tot 17:30quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:48 schreef Yuki het volgende:
Goedemorgen Toek
weer aan het werk vandaag?
lieverdquote:
Weet ik niet. Want ik heb weer een lange werkdag. Buiten is het pokkeweer. en ik heb weer slecht geslapen. Ik ben gewoon blijquote:
Koffie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Want ik heb weer een lange werkdag. Buiten is het pokkeweer. en ik heb weer slecht geslapen. Ik ben gewoon blij
is regelmatig wel eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:08 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen , ik zou draaien om 8 uur op onzin radio 49.
Zit de muziek bot Guppie , voor me te draaien, en kan niemand hem uit zetten geniaal.
Kan ook eens gebeuren.
Jaaaaaaaaah doe maar. Word ik lekker nog hyperderder. Collega komt straks bij mij op de kamer zitten. Gezellig want zijn kamergenoot is ook met vakantie en anders zijn wij beiden zo alleenig.quote:
Die zal zich vast aan jou irriterenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaah doe maar. Word ik lekker nog hyperderder. Collega komt straks bij mij op de kamer zitten. Gezellig want zijn kamergenoot is ook met vakantie en anders zijn wij beiden zo alleenig.
Ik ben vandaag zo vrolijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zal zich vast aan jou irriteren
Nee joh die is nog erger dan ik die is elke dag hyper.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zal zich vast aan jou irriteren
oh dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee joh die is nog erger dan ik die is elke dag hyper.
2 stuiterballen op 1 kamer en dan kan er nog werk worden gedaan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee joh die is nog erger dan ik die is elke dag hyper.
hmmm okeee vreemdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Want ik heb weer een lange werkdag. Buiten is het pokkeweer. en ik heb weer slecht geslapen. Ik ben gewoon blij
Inderdaad.quote:
Dat dat ik vrolijk benquote:
nee vreemd vrolijk ondanks die dingen die je zegtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat dat ik vrolijk ben. Ik ben niet altijd in een slecht humeur hoor
![]()
![]()
![]()
Ha Martquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:27 schreef DaMart het volgende:
Richting Woerden werd het alweer drukker op de weg....
En ik heb me een keertje eens netjes aan de snelheid proberen te houden... zo weet ik nu dat haasten goed is voor een tijdwinst van wel 3 tot 4 minuten.
Oh dat bedoel je *HUG* tja inderdaad vreemd hihi.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee vreemd vrolijk ondanks die dingen die je zegt
jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je *HUG* tja inderdaad vreemd hihi.
Jaaaaaaaaaaahquote:
quote:
wat denk je worden we kampioen?quote:
helleuwquote:
Ajax wordt kampioen met AZ als 2equote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat denk je worden we kampioen?
[..]
helleuw
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen met AZ als 2e
quote:
wat zit er bij jullie door de koffie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:45 schreef Panda72 het volgende:
Collega komt net de kamer in en zingt.
Ik ben een Flikker, Flikker, ik ben geweldig
ik ben dol fijn om trots op te zijn
Ik ben een Flikker, Flikker, ik ben geweldig ja ja een Flikker
flapper de Flikker, ik ben dol fijn
![]()
.
WTF! hij is gay dus?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:45 schreef Panda72 het volgende:
Collega komt net de kamer in en zingt.
Ik ben een Flikker, Flikker, ik ben geweldig
ik ben dol fijn om trots op te zijn
Ik ben een Flikker, Flikker, ik ben geweldig ja ja een Flikker
flapper de Flikker, ik ben dol fijn
![]()
.
Iets roze pilletjes achtig schat ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat zit er bij jullie door de koffie?
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
WTF! hij is gay dus?overduidelijk!
Jaaaaaaaah roze pilletjes hoe meer hoe beterquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
WTF! hij is gay dus?overduidelijk!
[..]
Iets roze pilletjes achtig schat ik![]()
hmm, stuur er eens een paar deze kant opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaah roze pilletjes hoe meer hoe beter
lekker trippen op kantoor, hmm heerlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaah roze pilletjes hoe meer hoe beter
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, stuur er eens een paar deze kant op
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:51 schreef cablegunmaster het volgende:
Roze pillen
ik is hyper dus post ik overal en nergens zo maar denk ik , ik heb koffie op![]()
LAlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lalalaquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
LAlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lalala
er was eens chocolade
die zat in de verpakking.
ik scheurde hem af want het was van verkade.
Zo maar uit de linkerlade.
Eerst de verpakking weg
toen scheurde de verpakking schuin,
ik wou het netjes doen dus had ik pech!
maar de chocolade was lekker bruin!
Dus stopte ik hem in mijn mond.
Zo zoet als het was ik stond versteld!
Ik kreeg waar voor mijn geld.
Helaas , was dit alles niet waar,
En wou ik maar , dat ik een reepje chocolade vond.
ik hoop het ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat falen onder Rutten en Co gaat Ruiz missen,.
Feyenoord gaat het linkerrijtje niet halen. dat is al zekerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
ik hoop het ook![]()
ik wens feijenoord iig heel veel succes met knoeiman
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:14 schreef Barretje80 het volgende:
Voetbal?
overigens eens met de tt..
/Me zit nu in de tram omdat de garage deur niet open ging...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:15 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
ik ben net in alleen mn boxertje, mn huisgenoot tegengekomennormaal slaapt ie altijd n gat in de dag, dus ik vond dat ik wel ff zo naar het toilet kon... Niet dus
stond ineens voor mn neus
moggelquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:15 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
ik ben net in alleen mn boxertje, mn huisgenoot tegengekomennormaal slaapt ie altijd n gat in de dag, dus ik vond dat ik wel ff zo naar het toilet kon... Niet dus
stond ineens voor mn neus
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:14 schreef Barretje80 het volgende:
Voetbal?
overigens eens met de tt..
/Me zit nu in de tram omdat de garage deur niet open ging...
Damesquote:
Hij wordt grootquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs was bij mij op bed aan het spelen, en toen ging hij ineens naar de computerkamer. Toen ik vroeg wat hij aan het doen was, was zijn antwoord: de computer aanzetten!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs was bij mij op bed aan het spelen, en toen ging hij ineens naar de computerkamer. Toen ik vroeg wat hij aan het doen was, was zijn antwoord: de computer aanzetten!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
Awh Thijsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaaaahquote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goedemorgen , Hans Zimmer thema op radio 49
wie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sorry geen tijd om te luisterenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:25 schreef littledrummergirl het volgende:
bij gebrek aan ontbijt eet ik scholiertjes( de koekjes he, tis behelpen omdat de scholen nog niet zijn begonnen
)
quote:
Kom op dan, regenponcho aan en we gaaaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennnn, van een restje poefwol, heb ik een laptopsleeve gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:21 schreef Muck het volgende:
Zoals beloofd, betere foto's van de poef:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennnn, van een restje poefwol, heb ik een laptopsleeve gemaaktwat lekker retroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ik ben benieuwd hoe hij staat bij barretje thuisquote:
je zal weten dat hij terug isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:29 schreef Toekito het volgende:
die stomme kat moet echt op elke foto.......
nieuwsgierig dingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:29 schreef Toekito het volgende:
maak er een laptop sleeve vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:29 schreef Toekito het volgende:
hoe heette die fokker ook weer.. tinkerbell ofzo.. die dingen maakte van dode beestenquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:21 schreef Muck het volgende:
Zoals beloofd, betere foto's van de poef:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennnn, van een restje poefwol, heb ik een laptopsleeve gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
ja dat was vet gedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe heette die fokker ook weer.. tinkerbell ofzo.. die dingen maakte van dode beesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |