Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Zo gedwee ben ik ook weer niet. Oh, wel. wacht ffquote:
Ja godver. Waren we net weer vriendjes, en nu ditquote:
That's lifequote:
overal zijn knopjes voor vandaag de dagquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, gelukkig was er een knopje dat de oplossing bracht
Coolquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
overal zijn knopjes voor vandaag de dag
Nee, niet die knopjesquote:
Slaap zachtquote:
Ik heb nu Blitz aan staan, die schijnt aardig te zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Weet iemand nog een goede film ofzo?
Wat voor genre?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nu Blitz aan staan, die schijnt aardig te zijn.
En eergisteren Super 8 gekeken. Ook wel de moeite waard
alstublieftquote:
noem eens een voorbeeld wat je met actie-comedy bedoelt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat voor genre?
Ik kijk zo'n beetje alleen actie-comedy
RED, Pineapple Express, Hot Fuzz, Shaun of the dead...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
noem eens een voorbeeld wat je met actie-comedy bedoelt?
Ken je alle Jason Statham films al?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
RED, Pineapple Express, Hot Fuzz, Shaun of the dead...
Niet mijn ding denk ik, maarquote:
ehm, nee, ik ben bang dat ik er vrijwel geen heb gezienquote:
Hmm, dan maar?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet mijn ding denk ik, maar
Enfermerelquote:
quote:
Da's veel actie, met een glimlach zeg maarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehm, nee, ik ben bang dat ik er vrijwel geen heb gezien![]()
Koenquote:
dat gaat heul niet, dat overleven je oren nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
of iedereen zit stilletjes mee te luisteren
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat gaat heul niet, dat overleven je oren niet
Dat vind ik zooo raarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
of iedereen zit stilletjes mee te luisteren
lekkere timing heb je ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Bweh, energy drink is eigenlijk echt rotspul![]()
ik heb nog 6 blikken over van vannacht, wat moet ik ermee, uitdelen op straat? [vorige keer eigenlijk wel gedaan met blikjes cola en sinasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lekkere timing heb je ook
Oehoehoehoehoehoehoehquote:
het hoeft niet allemaal vandaag nog op, hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb nog 6 blikken over van vannacht, wat moet ik ermee, uitdelen op straat? [vorige keer eigenlijk wel gedaan met blikjes cola en sinas]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Norway Massacre: Inside the killers mind.
Ga ik nu even kijken
Maar het zijn blikken van 500 ml, dus zover was ik ook al welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het hoeft niet allemaal vandaag nog op, hoor
Kaboem!quote:
slaap écht zachtquote:
Koeoeoeoeoeoeoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik lig die lui niet zo, ik ben te...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
jah, ik zit ook in het Radio topic, een stuk drukker daar
<--- IMO de beste cover van dit nummer ooit gezongenquote:
Tsamme wat ben jij vermoeiend zegquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lig die lui niet zo, ik ben te...
Man. hou je bek gewoonquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsamme wat ben jij vermoeiend zeg
te watquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lig die lui niet zo, ik ben te...
Check de PIquote:
Hij snapt het wel TFMquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Check de PI
Zou jij ook wel aan mogen werken, als je het niet meent
weet ik ook wel, maar niet iedereen snapt zulke postsquote:
Prettig gestoorde mensenquote:
DANNOG HOEF JIJ JE ER NIET MEE TE BEMOEIEN JAHquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
weet ik ook wel, maar niet iedereen snapt zulke posts
HOORDE JE HAAR NIET? HOU JE KOP TOCH GEWOON MANquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DANNOG HOEF JIJ JE ER NIET MEE TE BEMOEIEN JAH![]()
Schreeuw maar wat je leuk vindt kerelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
HOORDE JE HAAR NIET? HOU JE KOP TOCH GEWOON MAN![]()
![]()
Oeh, wachtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
Nee klopt, alleen maar saaie mensen hierquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Misschien toch maar naar die radio, hier gebeurd niks
Ja,quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt, alleen maar saaie mensen hier
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Misschien toch maar naar die radio, hier gebeurd niks
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DANNOG HOEF JIJ JE ER NIET MEE TE BEMOEIEN JAH![]()
Helemaal niks hè?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
Nee, same old, same oldquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Helemaal niks hè?
ga dan weg of zo, als je het hier niks vindtquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga dan weg of zo, als je het hier niks vindt
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:32 schreef TheFamousMan het volgende:
M'n neefje is vandaag begonnen z'n nieuwe huis in te richten!
Z'n oude huis was verwoest door de aardbeving begin vorige maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |