abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100615372

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100615517
*O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_100615535
Haaaaaai Tombo en GB! :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100615963
Wij hebben een nieuwe lamp gekocht :D
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:52:13 #5
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_100616150
Oh-oh, de komende 3 weekeinden zijn volgepland bij jou toch?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_100616168
Een kattenproof lamp hoop ik :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_100616245
rewimo hoe was je laatste dag retour post?
Oognip was je huis nog heel?
Cat werd je wat vrolijker van de mini's thuis?

En ik heb een zwaantje O+
pi_100616372
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:52 schreef indaha het volgende:
Een kattenproof lamp hoop ik :P
Ja :D
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Oognip was je huis nog heel?
Cat werd je wat vrolijker van de mini's thuis?

En ik heb een zwaantje O+
Het huis was heel op wat onderdelen na _O-
Hoe was het bij je zus en neefje? O+ Heeft Ean nog meer gespuugd of gespoten?
pi_100616502
gespuugd niet maar gespoten wel. Gewoon nog even lekker doorgaan als ik aan het verschonen ben

Met zus en neefje alles goed haar katten waren bang voor de stofzuigrobot
pi_100617014
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
gespuugd niet maar gespoten wel. Gewoon nog even lekker doorgaan als ik aan het verschonen ben

Met zus en neefje alles goed haar katten waren bang voor de stofzuigrobot
Oh dat is ook fijn dat ze dan nog even door gaat bah -O-
haha ja bang voor de stofzuigerrobot zouden die van mij ook zijn _O-
pi_100617117
Die van mij zijn daar dus niet echt bang voor terwijl ze niet weten hoe snel ze voor de gewone stofzuiger weg moeten rennen
pi_100617831
w/
pi_100618111
tombo?
pi_100618408
>:O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 augustus 2011 @ 21:33:52 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100618591
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed, alleen balen dat het de laatste dag was ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100618600
'Over de streep' (challenge day) is weer begonnen O+ dat wordt weer janken :') ach ja geeft niks, ik sta de hele tijd al op punt van janken dus dit kan er wel bij :+
pi_100618887
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef ferrari_rood het volgende:
tombo?
ja?
pi_100618950
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:34 schreef Oognip het volgende:
'Over de streep' (challenge day) is weer begonnen O+ dat wordt weer janken :') ach ja geeft niks, ik sta de hele tijd al op punt van janken dus dit kan er wel bij :+
Ben je zenuwachtig voor morgen, ik zal voor je duimen :*
pi_100619134
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja?
Waren de brossen nog mee naar NL gekomen?
pi_100619321
@Rewimo, Joel was heel erg blij met zijn hanger. We hadden er een rubberen koord bij gekocht. Vanochtend voor ik naar mijn werk ging, om 7 uur, hebben we hem wakker gemaakt en hem zijn cadeautje gegeven. Hij had ook een tijdje terug een pluk leeuwenmanen van mij gekregen. Die zaten nog in het zakje waar ze in zaten van de winkel. Daarvoor heb ik een lijstje gevonden en daar heb ik ze in gedaan in dezelfde vorm als dat dierenriemteken leo. En dan die hanger. Mijn moeder had voor hem een tattoobon gemaakt en gestuurd. Hij was echt superblij met zijn cadeautjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_100619538
Nokwanda was Joel vandaag jarig, :o dan nog van harte gefeliciteerd met je zoon :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 augustus 2011 @ 21:58:23 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100619688
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:50 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, Joel was heel erg blij met zijn hanger. We hadden er een rubberen koord bij gekocht. Vanochtend voor ik naar mijn werk ging, om 7 uur, hebben we hem wakker gemaakt en hem zijn cadeautje gegeven. Hij had ook een tijdje terug een pluk leeuwenmanen van mij gekregen. Die zaten nog in het zakje waar ze in zaten van de winkel. Daarvoor heb ik een lijstje gevonden en daar heb ik ze in gedaan in dezelfde vorm als dat dierenriemteken leo. En dan die hanger. Mijn moeder had voor hem een tattoobon gemaakt en gestuurd. Hij was echt superblij met zijn cadeautjes.
Tof! Het was ook een heel mooie hanger O+ Leeuwenmanen, dat is ook heel bijzonder! Gefeliciteerd met Joel! *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100619733
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Waren de brossen nog mee naar NL gekomen?
:o Ja! Ik ga van het weekend sturen als het lukt :*
pi_100619786
*O* jaaaaa. We hebben er niet veel aan gevierd. Hij had zelf repetities en ik moest werken. Maar ik had gisteravond wel een aardbeien kwarktaart gemaakt voor vandaag. Hij is uit gaan eten met zijn vriendin en daarna samen naar de bioscoop. En toen hij op de repetities kwam werd ie helemaaal onthaald en zo. Heel leuk.

We hebben nog wel zo'n gesprekje gehad vandaag. zo een met de sfeer van afronding: zo, dat was mijn jeugd en nu de volgende fase. Moest ie effe kwijt O+
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_100619825
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:41 schreef indaha het volgende:

[..]

Ben je zenuwachtig voor morgen, ik zal voor je duimen :*
Ja nogal.
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: