Jaquote:
Het huis was heel op wat onderdelen naquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
rewimo hoe was je laatste dag retour post?
Oognip was je huis nog heel?
Cat werd je wat vrolijker van de mini's thuis?
En ik heb een zwaantje
Oh dat is ook fijn dat ze dan nog even door gaat bahquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
gespuugd niet maar gespoten wel. Gewoon nog even lekker doorgaan als ik aan het verschonen ben
Met zus en neefje alles goed haar katten waren bang voor de stofzuigrobot
Goed, alleen balen dat het de laatste dag wasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
rewimo hoe was je laatste dag retour post?
Ben je zenuwachtig voor morgen, ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:34 schreef Oognip het volgende:
'Over de streep' (challenge day) is weer begonnendat wordt weer janken
ach ja geeft niks, ik sta de hele tijd al op punt van janken dus dit kan er wel bij
Tof! Het was ook een heel mooie hangerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:50 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, Joel was heel erg blij met zijn hanger. We hadden er een rubberen koord bij gekocht. Vanochtend voor ik naar mijn werk ging, om 7 uur, hebben we hem wakker gemaakt en hem zijn cadeautje gegeven. Hij had ook een tijdje terug een pluk leeuwenmanen van mij gekregen. Die zaten nog in het zakje waar ze in zaten van de winkel. Daarvoor heb ik een lijstje gevonden en daar heb ik ze in gedaan in dezelfde vorm als dat dierenriemteken leo. En dan die hanger. Mijn moeder had voor hem een tattoobon gemaakt en gestuurd. Hij was echt superblij met zijn cadeautjes.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waren de brossen nog mee naar NL gekomen?
Ja nogal.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ben je zenuwachtig voor morgen, ik zal voor je duimen
Echo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:02 schreef ferrari_rood het volgende:
heb je onderzoeken morgen oognip?
Wat is er morgen?quote:
je darmen?quote:
Als het goed is alleen een echo en dan meteen van beide tetten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:07 schreef nokwanda het volgende:
Dank voor de felicitaties.
Maar hey Oognip, da's wel eng. Maar alleen een echo of ook een mamografie?
Pijn doet het inderdaad niet, maar zenuwachtig voor de uitslag ben ik wel heel erg.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:10 schreef ferrari_rood het volgende:
gelukkig doen echo's geen pijn. maar dat neemt je zenuwen niet weg natuurlijk
en ik wil slapen maar ean moet nog een fles en vriend is er niet
Oh dan zal 'ie er zo wel zijn en kan jij mooi naar bedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
tussen 22:00 en 22:30 zei hij.
Ik willum.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli met je grote zoon Nok![]()
En Oognip, succes morgen![]()
Ik had m'n Furminatorrrt binnen vandaag![]()
Nog nooit zoveel haar van een kat af zien komen![]()
2 vinden het heerlijk, 1 laat het grommend toe, 1 raakt in blinde paniek en eentje durf ik niet zo goed, omdat ze zo ielig is en een dun vachtje heeft.
Maar so far ben ik er heel erg blij mee! Nu snap ik die 30 euro
Maar wel gezelligquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik lig/zit al in bed en het is hartstikke warm met rossi tegen mij aangeplakt.
redelijk geslaagd dus maar blinde paniek? is dat de bange dame?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli met je grote zoon Nok![]()
En Oognip, succes morgen![]()
Ik had m'n Furminatorrrt binnen vandaag![]()
Nog nooit zoveel haar van een kat af zien komen![]()
2 vinden het heerlijk, 1 laat het grommend toe, 1 raakt in blinde paniek en eentje durf ik niet zo goed, omdat ze zo ielig is en een dun vachtje heeft.
Maar so far ben ik er heel erg blij mee! Nu snap ik die 30 euro
ze kan vanaf 22:00 komen dus ik ben aan het wachten zeg maarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe laat moet ze een fles dan?
Anders ging ik vast ff slapen
Neem dan wel de DeLuxe, want na 1 of 2 halen moet je er al vacht uithalen en met DeLuxe kan dat met 1 hand, terwijl je met de andere je katten platdruktquote:
Zorro was er wel op bed. Ik snap hem niet normaal komt hij heel hard aangerend als er mensen binnen komen. Hij zal nog wel boos geweest zijn ivm de inenting gisteren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar wel gezelligJammer dat Zorro er niet was
maar de arretjescake
Nee, haar broertjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
redelijk geslaagd dus maar blinde paniek? is dat de bange dame?
Knapt gelukkig weer aardig op, het kan alleen wel ff duren voordat ze er helemaal overheen is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:15 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ze kan vanaf 22:00 komen dus ik ben aan het wachten zeg maar
hoe is het met frummel?
Platdrukt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem dan wel de DeLuxe, want na 1 of 2 halen moet je er al vacht uithalen en met DeLuxe kan dat met 1 hand, terwijl je met de andere je katten platdrukt
Ach ja volgende keer beterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:15 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zorro was er wel op bed. Ik snap hem niet normaal komt hij heel hard aangerend als er mensen binnen komen. Hij zal nog wel boos geweest zijn ivm de inenting gisteren.
TerrorTom?quote:
Awww... frummelke.quote:[..]
Knapt gelukkig weer aardig op, het kan alleen wel ff duren voordat ze er helemaal overheen is.
Maar ze kan alweer lachen
Ik hoef niets plat te drukken Fire achtervolgt mij als ik hem kam met de furminator. Zorro loopt rondjes om mij heen alleen Rossi vindt het niet zo'n succes. Maar die moet ik van het weekend toch echt hebben die heeft nl klitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem dan wel de DeLuxe, want na 1 of 2 halen moet je er al vacht uithalen en met DeLuxe kan dat met 1 hand, terwijl je met de andere je katten platdrukt
Droop moet ik vasthouden in het nekje, maar ze laat het wel grommend toe.quote:
Haha Rossi vindt het inderdaad niet leukquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik hoef niets plat te drukken Fire achtervolgt mij als ik hem kam met de furminator. Zorro loopt rondjes om mij heen alleen Rossi vindt het niet zo'n succes. Maar die moet ik van het weekend toch echt hebben die heeft nl klitten.
Je gaat door voor de magnetronquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
tom bang voor de furminator? hij is toch zo stoer
En ing ik kan de namen van je poezels niet onthouden
-baileys
-tom
-luna???
-droopy
-melvin???
Kloppen ze?
Rossi heeft een hekel aan kammen hij valt bij ons de kam aan. Maar de DA kon hem zo kammen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha Rossi vindt het inderdaad niet leukvanmiddag kamde ik zijn rug 2x en begon bij de 2e keer al te mauwen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je gaat door voor de magnetron
Ja, met een draaiknop die het doetquote:
Hedde gij 'ne verse bento?quote:
Leuk!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, vandaag besteld
http://cgi.ebay.nl/Japane(...)&hash=item2eb6da9775
Nou, ik ben niet zo van de eieren in konijnenvorm enzoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk!![]()
En doe je ook van die lekkere japanse dingetjes erin gooien?Mijn brood moest op (en ik had geen beleg
) dus ik heb 2 dagen boterhammen meegenomen en op het werk gesmeerd. Saai.
Eitjes in eenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet zo van de eieren in konijnenvorm enzo![]()
maar wel verschillende foodz ja.
Het is toch bruin als het weer naar buiten komtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eitjes in eenvorm are tha bomb.
![]()
En verdorie Muis, daar staan veel teveel leuke dingetjes bij.
Dan hoef je het ook niet leuk in een bento te verpakken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is toch bruin als het weer naar buiten komt
En sorry
Is er een bentobijbel dan:')?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan hoef je het ook niet leuk in een bento te verpakken.
Nee, je mag pas Bob de Bouwer als je baksteentjes poept.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is er een bentobijbel dan:')?
Mag je alleen een Mickey Mousebroodtrommel op de basisschool als je ook Bob de Bouwer boterhamworst op je brood doet?
Ik snap em nietquote:
Die bovenste twee spandoeken over de cherries en de popcorn hadden ze beter niet naast elkaar kunnen hangenquote:
quote:
Ja kijk zie he, dawissikdusniequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cherry poppin' is ontmaagden
Oh ja dan is de grap een stuk minder leukquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja kijk zie he, dawissikdusnie
Fresh, local cherries ook nog he.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cherry poppin' is ontmaagden
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dan is de grap een stuk minder leuk![]()
Ik voel me dan ineens zo "onbraaf", dat ik dat wel weet...quote:
Omdat jij ook onbraaf bent denk ikquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik voel me dan ineens zo "onbraaf", dat ik dat wel weet...
Second thatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Omdat jij ook onbraaf bent denk ik
nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat jij ook onbraaf bent denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief!quote:
Wat lief!quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben aangevallen gisterenBoh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zit dat en door wie kwam het?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik hoop voor die knul dat mamma een héél eind weg isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
Wat lief!![]()
Maar ik vraag me dan meteen af waar zn moeder dan is
Dat is het toch nog steeds?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Second that
Weet je nog Ing, vroeger toen sex nog vies was en het gras nog groen?
Ja maar dat arme beertje danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop voor die knul dat mamma een héél eind weg is
Jij onbraverikjequote:
Als seks lekker vinden al onbraaf is, danquote:
Ik ben bang dat mama in de berenhemel isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop voor die knul dat mamma een héél eind weg is
Dan is je PI ghans onghepaschtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mama in de berenhemel is
Quote-faalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is je PI ghans onghepascht![]()
@Takaiki, ja, allebei!
Op mn onderbeen.. door Diazquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Boh!
Waar zit dat en door wie kwam het?
Oei, speelmisverstandje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Op mn onderbeen.. door Diaz
Diaz gebruikt zijn pootjes als klauwtjes.. hij legt dus niet lief zn pootje plat op je neer..nee.. dat is gewoon een klauw. Zijn nagels komen dan helemaal naar voren. Dit gebeurde toen hij van de bank afsprong toen Jazz achter hem aan kwam.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oei, speelmisverstandje?
Ik werd enthousiast met beide voorpoten van Bietje in mijn gezicht gekrabbeld vanmiddag.
Heel liefdevol
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is je PI ghans onghepascht![]()
@Takaiki, ja, allebei!
Ik ken iemand die door Beetle in heur tet gebeten werd. Ook heel liefdevolquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oei, speelmisverstandje?
Ik werd enthousiast met beide voorpoten van Bietje in mijn gezicht gekrabbeld vanmiddag.
Heel liefdevol
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken iemand die door Beetle in heur tet gebeten werd. Ook heel liefdevol
In 1993 live in Rusland gezien aan een kettingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik wilde ook weer niet meteen een grafstemming oproepen maar bij beertjes in gevangenschap in Oost Europa vraag ik me altijd af hoe en wat
.
EN wat nuquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
Had ik al verteld dat ik soep ging maken maar heul geen soeppan heb hier?
Nu ga ik morgen na mn werk snel soep maken en dan red ik het makkelijkquote:
*afklopt* Die valt héél erg mee!quote:
En iets waar je normaal aardappels in kookt ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
Had ik al verteld dat ik soep ging maken maar heul geen soeppan heb hier?
Die is te kleinquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En iets waar je normaal aardappels in kookt ofzo?
Hoe verschilt een soeppan van een gewone pan eigenlijk?
/keukenprinses
Dus die moet je morgen eerst ophalen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb 1 grote pan, maar die gebruik ik echt zelden, dus die staat bij mn moeder, want die maakt vaak (veel) soep en daar is ie perfect voor
Ja ik ben heel erg gelukkig!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is wel verrassend goed zeg![]()
![]()
Yaaaaaaay voor de pillen!
Dan laat je de soep lekker zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb 1 grote pan, maar die gebruik ik echt zelden, dus die staat bij mn moeder, want die maakt vaak (veel) soep en daar is ie perfect voor
Ja, niet te hard remmen Tomboquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Soep is ook het minst handige gerecht om mee te nemen
Oehquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze zijn het appartement boven mij aan het openbreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |