Jaquote:
Het huis was heel op wat onderdelen naquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
rewimo hoe was je laatste dag retour post?
Oognip was je huis nog heel?
Cat werd je wat vrolijker van de mini's thuis?
En ik heb een zwaantje
Oh dat is ook fijn dat ze dan nog even door gaat bahquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
gespuugd niet maar gespoten wel. Gewoon nog even lekker doorgaan als ik aan het verschonen ben
Met zus en neefje alles goed haar katten waren bang voor de stofzuigrobot
Goed, alleen balen dat het de laatste dag wasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
rewimo hoe was je laatste dag retour post?
Ben je zenuwachtig voor morgen, ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:34 schreef Oognip het volgende:
'Over de streep' (challenge day) is weer begonnendat wordt weer janken
ach ja geeft niks, ik sta de hele tijd al op punt van janken dus dit kan er wel bij
Tof! Het was ook een heel mooie hangerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:50 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, Joel was heel erg blij met zijn hanger. We hadden er een rubberen koord bij gekocht. Vanochtend voor ik naar mijn werk ging, om 7 uur, hebben we hem wakker gemaakt en hem zijn cadeautje gegeven. Hij had ook een tijdje terug een pluk leeuwenmanen van mij gekregen. Die zaten nog in het zakje waar ze in zaten van de winkel. Daarvoor heb ik een lijstje gevonden en daar heb ik ze in gedaan in dezelfde vorm als dat dierenriemteken leo. En dan die hanger. Mijn moeder had voor hem een tattoobon gemaakt en gestuurd. Hij was echt superblij met zijn cadeautjes.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waren de brossen nog mee naar NL gekomen?
Ja nogal.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ben je zenuwachtig voor morgen, ik zal voor je duimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |