Misschien zelfs nog een turqoise panterpatroon op de slagplaat erbijquote:
Hun eerste album is erg goed te doen, daarna werd het wat minder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Sinds tijden weer eens Velvet Revolver opstaan
Best vet ja, en zeker met slash erbij \m/quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hun eerste album is erg goed te doen, daarna werd het wat minder.
Had jij ook niet zo'n pet?
Wij hebben al de hele middag de Foo Fighters live op Pinkpop 2011 DVD opstaan op het werkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Sinds tijden weer eens Velvet Revolver opstaan
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschien zelfs nog een turqoise panterpatroon op de slagplaat erbij![]()
Hij moet zo psychedelic mogelijk worden
Ja het is wel best erg XDquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:33 schreef Griebus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het kan wel in die kleuren maar het is wel een beetje kijk-mij-nou
Lijkt een beetje op de mijnequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:33 schreef Griebus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het kan wel in die kleuren maar het is wel een beetje kijk-mij-nou
Woow wtf!! Ziet er goed uit man! En die action is superlaag zo te zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de mijne
[ afbeelding ]
Balen man, had je er nog veel voor betaald?quote:
Wel voor knalprijzen, dat scheelt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht nog zo, lekker voordelig in Afghanistan gitaren voor een budgetprijs kopen. Maarnee hoor, alleen opblaas gitaren
Misschien het begin even kijken en daarna naar Karnivool.quote:
Slechte woordgrap is slecht manquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Wel voor knalprijzen, dat scheelt.
Daar bouwt dit hele topic op, slechte opmerkingenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Slechte woordgrap is slecht man
ja dat is waar.Maar vergeet de geile gold tops niet hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:26 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Daar bouwt dit hele topic op, slechte opmerkingen
Muah vind deze persoonlijk niet zo vet, maar ik denk dat dat door dat sierstuk bij de bridge komt. Ben ik niet zo'n fan van.quote:
Baas, ik hoop er over een weekje ook een te hebben. Wel een cheap versie geen dure Les paul custom gold topquote:
Merci! Dit is trouwens geen custom, maar een zgn "deluxe ltd.". Dat houdt in dat hij ook met de relatief onbekende gibson-mini-humbuckers is uitgerust en daardoor wat meer presence heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Baas, ik hoop er over een weekje ook een te hebben. Wel een cheap versie geen dure Les paul custom gold top
hij ziet er wel echt strak uit met die witte lining
dank!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |