Totaal niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja....
Maar dean is pickups verwisselen lastig?
Is et een kwestie van schroeven en kabels inpluggen als bij een computer? XDquote:
Een vracht dezelde LP's, ik zou het verschil niet merken/horenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:48 schreef LeNick het volgende:
fufufufuf
[ afbeelding ]
Joe Bonamassa's gear
Solderen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is et een kwestie van schroeven en kabels inpluggen als bij een computer? XD
Of moet er echt gesoldeert worden.
Tbh zou ik zo niet meer weten wat voor pickups er op mijn RGa zitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Solderen.
Mits van EMG naar EMG, dat kan je zo omklikken.
Dat is ook vrij foutquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
mijn burny lp is oorspronkelijk all-silver haha...
[ afbeelding ]
nu gelukkig met zwarte plastics
Wel goedequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tbh zou ik zo niet meer weten wat voor pickups er op mijn RGa zitten.
NeckPU: LZ3-Nquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel goede
Als je die dan over houd moeten we even een dealtje sluiten.
Staat er EMG op de cover/pickup? Zo niet, dan is het iets anders.
Ibanez' eigen dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
NeckPU: LZ3-N
BridgePU: LZ3-B
Bah ik heb een scheithekel aan solderen.quote:
Kom je langs. Soldeer ik ze om, kan jij ondertussen de amp testen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bah ik heb een scheithekel aan solderen.
eerst ff kijken waar ik setje EMG's kan bestellequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kom je langs. Soldeer ik ze om, kan jij ondertussen de amp testen.
duitse cyberstore?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:05 schreef The_Dean het volgende:
Thomann is meestal het voordeligst geloof ik.
op EMG website hebben ze audioclips bij de Bridge position staan van de 85 en die is best bruut.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Meestal is het andersom, maar dat kan best
de EMG 85x ziet er ook best badass uit ipv de EMG85 de x heeft langere sustainquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:09 schreef The_Dean het volgende:
Als het niet bevalt kan je ze zo zonder solderen omwisselen
Dat is een set met potmeters en al? Blijkbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:11 schreef stefanhaan het volgende:
Package Includes: EMG's exclusive Solderless Install System; split shaft volume/tone control set, output jack, battery clip set, screws & springs.
Volgens de officiele EMG site krijg je dat erbij
Hmm zou je dan nog steeds moeten solderen?
Bij die duitse winkel staat er ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is een set met potmeters en al? Blijkbaar
Dan niet nee, kan je er zo in hangen.
Naja die X versie met meer sustain klinkt echt aanlokkelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:14 schreef The_Dean het volgende:
Dan hoef je weinig meer te solderen inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |