Jup, het is hier een ware Duplosiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat soort momenten komen altijd samen ja
au!! foei!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:27 schreef freecell het volgende:
Daar zij ze het zelf niet mee eens
Vanmorgen beet de oudste de jongste. Zomaar.
Dat vond de jongste geen klein probleempje
Leuk zegquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:10 schreef FutureFairytale het volgende:
dank jullie allemaal, ik hoop dat het net zowordt als jullie zeggen.
durfde gisteren ook niet te vertellen dat we toen de gordijnen konden ophalen en op hebben gehangen want dan werd het officieel en geen weg meer terug enzo...
dan al?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker het helemaal je eigen paleisje maken en dan net voordat je aan een nieuwe verbouwing toe bent geef je een house-warming voor ons.
dat zeg ik ook de hele dag; "zooo bijna op vakantie. bijna klaar met inpakken".quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat inderdaad, eerst is het een beetje een vakantiehuisje voor je gevoel en over een paar weken besef je je dat je je eigenlijk gewoon thuisvoelt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan al?
als er geinteresseerden zijn wil ik best een CUL housewarmingkje geven
vnv ga ik hier naartoe met mn ouders want het is een gezellige tent en het eten is altijd ok. geen poespas, daar houden mn ouders niet van.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk zeg
Zal eerst als een vakantiehuisje voelen, alsof je naar Center Parcs gaat, maar het wordt al snel je huis. Of niet, dan blijft het eeuwig vakantie - zo is het bij mij hier gegaan.
ooohja die reclames had je natuurlijk nog niet gezien...quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
http://www.bistrodegelaarsdekat.nl/bistrokaart
Groot gelijk heeft-iequote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooohja die reclames had je natuurlijk nog niet gezien...
We zijn geen maanden het land uitgeweest hoor, maar drie wekenquote:
Een salade van veldsla en rucola met parmezaan en pijnboompitjes?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:29 schreef LieLie het volgende:
Oké, ik zag dat ze kabeljauwfilet in de aanbiedingen hebben bij de winkel. En ik heb nog een seafood rub. Dus er komt in elk geval vis.. Met een salade denk ik. Maar wat voor salade?
Hm, ik weet niet of ik de parmezaan zo lekker vind bij de gekruide vis. Ik zat aan iets frissers te denken. Misschien een soort mango-tomatensalsa ofzo..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een salade van veldsla en rucola met parmezaan en pijnboompitjes?En dan lekker geroosterde aardappeltjes erbij
Klinkt ook goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of ik de parmezaan zo lekker vind bij de gekruide vis. Ik zat aan iets frissers te denken. Misschien een soort mango-tomatensalsa ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |