Ik ontvang geen History, maar zag op Nat Geo een paar keer zo'n uitzending waarin ze dat weerleggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:28 schreef Ayca het volgende:
Ik kijk nu een docuserie over Ancient Aliens.
TVPquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:41 schreef Ayca het volgende:
Ach, blijft vermakelijk.
Ze staan op youtube:
Oeh...Interessant. Ik zag ooit een docu waarin iemand beweerde dat Chinezen afstammen van aliens en dat iedereen weer afstamt van Chinezen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:41 schreef Ayca het volgende:
Ach, blijft vermakelijk.
Ze staan op youtube:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:05 schreef AliceWonder het volgende:
Oeh...Interessant. Ik zag ooit een docu waarin iemand beweerde dat Chinezen afstammen van aliens en dat iedereen weer afstamt van Chinezen.
quote:
iedereen weet toch dat Lucy een Turkse was?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:05 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Oeh...Interessant. Ik zag ooit een docu waarin iemand beweerde dat Chinezen afstammen van aliens en dat iedereen weer afstamt van Chinezen.
Volgens mij refereren jij en ik naar dezelfde docu, daar zeiden ze dat nl. ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:05 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat kan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Volgens mij refereren jij en ik naar dezelfde docu, daar zeiden ze dat nl. ook"Why else would there be so many more Chinese people? Because they got here first" was zijn argument.
Pics.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
iedereen weet toch dat Lucy een Turkse was?
Ik snap wel wie Lucy is maar ik bedoelde pics dat ze Turks is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Lucy_Mexico.jpg
Trusten Weissmann.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:21 schreef Weissman het volgende:
Shattering the skies above
I want to destroy all that you love
I wont rest 'till I am drenched in blood
en trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Daar zijn geen pics van maar dat zij Turks was is een gegeven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik snap wel wie Lucy is maar ik bedoelde pics dat ze Turks is.
Oh op die fiets....Dat is wel logisch ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar zijn geen pics van maar dat zij Turks was is een gegeven.
Zij was de eerste moderne mensch, Turken zijn altijd nummer bir derhalve was Lucy een proto-Turkse.
Wie het daar niet mee eens is noemt zichzelf een Armeen, Zionist of Koerd.
Ezekiel not only describes what he sieee he also describes what he hears.Vreselijk.quote:
Iyi gecelerquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:21 schreef Weissman het volgende:
I want to destroy all that you love
I wont rest 'till I am drenched in blood
en trusten
Welterustenquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:04 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ga slapen.Welterusten en smakelijk eten zometeen.
Que?quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:58 schreef zarGon het volgende:
What the hell met die beschietingen op de snelweg?.
Was net op het journaal. http://www.nu.nl/binnenla(...)enten-snelwegen.html & Twaalf voertuigen op A13 beschoten.quote:
Wat is 'verkeersbord' op z'n Turks?quote:Op maandag 15 augustus 2011 04:32 schreef msnk het volgende:
Ayca, je hebt nog steeds niet uitgelegd wat je met verkeersbord bedoelde.
[..]
Lukt niet.
Trafik levhasi?quote:Op maandag 15 augustus 2011 04:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is 'verkeersbord' op z'n Turks?
Ik zeg dan trafik esaretquote:Op maandag 15 augustus 2011 04:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is 'verkeersbord' op z'n Turks?
Hier ging het omquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 05:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je weet wel wat verkeerslicht is maar niet wat uyduruyor is? Apart.
Işaret in de zin van teken, gok ik. Blijkbaar kunnen beide vormen (volgens Google), maar ik vind 'trafik işareti' raar. Wat zou het verschil zijn tussen dat en 'trafik levhası'? Zo'n verschil is er vast. Hm. Moeilijk doen om twee voor kwart voor vijf.quote:
Levha is de teyyare van uçak.quote:Op maandag 15 augustus 2011 04:45 schreef msnk het volgende:
Levha heb ik nog nooit van gehoord, dus ik heb geen idee.
Ik moest teyyare even opzoekenquote:
Neen. 'Levha' is deftiger en klinkt toffer dan 'işaret'. 'Uçak' klinkt als ZWOP en POW die je tegenkomt in stripboeken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 04:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik moest teyyare even opzoekenJe bedoelt dat het de oude vorm is van dezelfde definitie is?
Wtfquote:Op maandag 15 augustus 2011 04:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neen. 'Levha' is deftiger en klinkt toffer dan 'işaret'. 'Uçak' klinkt als ZWOP en POW die je tegenkomt in stripboeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |