Nee, dat denk ik niet. Jij wel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Denk je niet dat het in de boeken een beetje geromantiseerd is?
Op de manier hoe jij het beschrijft lijkt het net op een hollywood filmquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Jij wel?
Dat idee krijg ik ook jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Op de manier hoe jij het beschrijft lijkt het net op een hollywood film
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Op de manier hoe jij het beschrijft lijkt het net op een hollywood film
Goedzo, altijd bir zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef AliceWonder het volgende:
Ik kijk nu een documentaire over Atatürk.Atatürk altijd nummer bir!
Ben pas begonnen maar het is redelijk neutraal zelfs positief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
quote:
Ik ontvang geen History, maar zag op Nat Geo een paar keer zo'n uitzending waarin ze dat weerleggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:28 schreef Ayca het volgende:
Ik kijk nu een docuserie over Ancient Aliens.
TVPquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:41 schreef Ayca het volgende:
Ach, blijft vermakelijk.
Ze staan op youtube:
Oeh...Interessant. Ik zag ooit een docu waarin iemand beweerde dat Chinezen afstammen van aliens en dat iedereen weer afstamt van Chinezen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:41 schreef Ayca het volgende:
Ach, blijft vermakelijk.
Ze staan op youtube:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:05 schreef AliceWonder het volgende:
Oeh...Interessant. Ik zag ooit een docu waarin iemand beweerde dat Chinezen afstammen van aliens en dat iedereen weer afstamt van Chinezen.
quote:
iedereen weet toch dat Lucy een Turkse was?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:05 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Oeh...Interessant. Ik zag ooit een docu waarin iemand beweerde dat Chinezen afstammen van aliens en dat iedereen weer afstamt van Chinezen.
Volgens mij refereren jij en ik naar dezelfde docu, daar zeiden ze dat nl. ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:05 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat kan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Volgens mij refereren jij en ik naar dezelfde docu, daar zeiden ze dat nl. ook"Why else would there be so many more Chinese people? Because they got here first" was zijn argument.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |