Alleen voor dat plaatje zou je moeten kijkenquote:
Het is dan ook herfstweer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kijk nu al de hele dag Jekyllop de bank, met een dekentje. En ik ben niet ziek, en het is augustus
.
Doe je nog een beetje aan beweging, gezond eten en genoeg slapen de laatste tijd?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:49 schreef loveli het volgende:
Geen kans om bij te lezen.voor iedereen die het nodig heeft.
Moet iets vinden om m'n energie terug te krijgen, ben te foutloos voor mijn doen. Zit nu in cafetaria met koffie zonder taart, omdat ik er totaal geen zin in heb. Weird.
wat bij mij wel eens helpt als ik me zo voel is onder de zonnebank gaan.. een paar keer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:49 schreef loveli het volgende:
Geen kans om bij te lezen.voor iedereen die het nodig heeft.
Moet iets vinden om m'n energie terug te krijgen, ben te foutloos voor mijn doen. Zit nu in cafetaria met koffie zonder taart, omdat ik er totaal geen zin in heb. Weird.
Ze is niet futloos, maar foutloos!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:00 schreef progje het volgende:
[..]
wat bij mij wel eens helpt als ik me zo voel is onder de zonnebank gaan.. een paar keer.
Om je vitamine zonwat op te krikken. Dit belachelijke weer van de laatste tijd maakt veel mensen ook futloos
Oh, morgen al verkansie!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb gister gewerkt van 10-15:30 en vandaag van 8:15-15:45.. Dat is wel iets meer dan 50%... en dat met best wel pijn. Nu gevloerd op de bank en morgenochtend nog 1 dingetje doen voor het werk en dan is het verkansie!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze is niet futloos, maar foutloos!
Misschien een combi, kan ik me zo voorstellen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die mag wel ff zakken idd. Misschien komt het doordat de maandelijkse pret er weer aan komt ofzo, geen idee.
je bent iig niet foutloosquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:09 schreef anna82 het volgende:
Weet iemand een lekker doch snel receptje voor een avondmaal?
Ik ben namelijk wel een beetje futloos, ik kijk As The World Turns.
Of juist wel, want jij ziet er dan wellicht niet uit alsof je ieder moment weg kan vliegenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ link | afbeelding ]
Holy crap, die tieten![]()
Geen jurkje voor mij geloof ik
ik vind het er in combinatie met die jurk vooral vrij ordinair uitzienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of juist wel, want jij ziet er dan wellicht niet uit alsof je ieder moment weg kan vliegen![]()
Don't take me wrong, groote bewbs kunnen best mooi zijn, maar hier lijkt wel helium in te zitten![]()
Nou, het gaat 'm niet worden, want qua taille heb ik XL nodig en qua borst Squote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of juist wel, want jij ziet er dan wellicht niet uit alsof je ieder moment weg kan vliegen![]()
Don't take me wrong, groote bewbs kunnen best mooi zijn, maar hier lijkt wel helium in te zitten![]()
eensch!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ik heb 'm al aangezwengeldquote:
Boo!(bs)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:28 schreef Viking84 het volgende:
Zag net ook iemand lopen met boobs waar zelfs ik van schrok
Ik stel me hier echt ook zo'n bibberend pruilmondje bij voorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:29 schreef anna82 het volgende:
Maar dat is toch niet echt?
*kijkt vertwijfeld naar eigen bust(j)e
Photoshop?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ link | afbeelding ]
Holy crap, die tieten![]()
Geen jurkje voor mij geloof ik
beetje kwak uit zitten lachen..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Er zit een jonge vrouw naast me te breien. Sorry hoor maar wat ziet dat er stom uit
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Er zit een jonge vrouw naast me te breien. Sorry hoor maar wat ziet dat er stom uit
Leuk!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:36 schreef Ewelina het volgende:
XM, nu wil ik die jurk in zwart/witte polkadotsEn met kersjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik in het rood en donkerblauw. Zelfs al een aan-foto van hier gepostquote:
het ziet er raar uitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
Dat zou ik ook nog willen leren!
quote:
Ik zie jou eerder in dit:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je moet er wel een beetje het type voor zijn op een of andere manier... A-lijn staat me helaas niet en ben ook niet zo dol op mouwloos, maar kan fifties jurken wel hebben qua stijl.
quote:
Spiksplinternieuwquote:
Low carb is eh..... weinig koolhydraten, toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Renzell! Mooi lijstjeVind het wel lastig om in te schatten hoeveel het is, aan de lengte lijkt het weinig, maar er staan goeie dingetjes op denk ik. Doe je low carb of eet je altijd al zo?
Wat is andijvie stamp met spekjes toch lekker
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Renzell! Mooi lijstjeVind het wel lastig om in te schatten hoeveel het is, aan de lengte lijkt het weinig, maar er staan goeie dingetjes op denk ik. Doe je low carb of eet je altijd al zo?
Wat is andijvie stamp met spekjes toch lekker
Dan zou ik je aanraden om nu wat te meten: gewicht eventueel, maar vooral her en der wat omtrek. Taille, borst, bovenbeen, kuit, van die dingen. En dan over twee à drie weken weer eens, en dan beoordelen of je op de goeie weg bent.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:24 schreef renzell het volgende:
Hey Prog en anderen!![]()
@sigme: Ik heb gisteren van mijn tante 2 boeken van Dr Frank gekregen. Die ga ik gebruiken als inspiratie. Weinig koolhydraten dus. En veel eiwitten. Dus 's avonds niet die toastjes met Franse kaas, niet dat bakje chips en ook niet die extra lading gebakken aardappels. En ja, inderdaad een wijntje minder. Hoewel helemaal stoppen voor mij nu (nog) even te optimistsch is. Sporten heb ik de hele zomer niet kunnen doen, vanwege de schoolvakantie van mijn zoontje, maar ik ben van plan dat vanaf nu weer op te pakken. Doel is 3 keer per week. Ik ben vandaag al geweest!Dat heb ik een tijd gedaan, maar vanwege mijn freelance werkzaamheden als theatermaker wisselt mijn schema vaak ZO extreem, dat het soms gewoon niet lukt. De komende tijd moet 3 a 4 keer goed te doen zijn!
ik ken je ook alleen maar als hyperslankquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:28 schreef renzell het volgende:
Ghehe, thanks Prog. Ik heb nog nooit 'officieel' gelijnd. Maar nu dacht ik.... kom, die stapel broeken uit dat verre verleden zijn toch wel heel leuk!
Thanks.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:40 schreef renzell het volgende:
Wow uniekhoorn!!! Wat goed!!!Hulde zeg.
*klaarzitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom renzell.
En wij hadden een mooie faal. Duvel komt het zo wel vertellen.
De spanning!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom renzell.
En wij hadden een mooie faal. Duvel komt het zo wel vertellen.
Dan zullen ze nog wel erg zout zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:59 schreef Phaidra het volgende:
Huu, dat lijkt me echt vies, gezouten boontjes die niet geweekt hebben! Moet je je voorstellen dat je het niet op tijd had gelezen.
Nee, ze liggen weer in de koelkast. Ik eet morgen in m'n upje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
Dus nu staan ze in de week voor morgen?
Mwehehe, klinkt als iets wat mij zou kunnen overkomenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:58 schreef Duvel het volgende:
Moeha! Dus we zitten zo Masterchef te kijken, met heerlijk "fuuuud", en ik zou koken. Dus: oven aan, Valess-nepvlees op het aanrecht, rösti's op de bakplaat... Oven bijna warm, even de groenten erbij pakken: "gezouten boontjes". Bereidingswijze: "laat de boontjes een nacht in een pan met water staan...".
Pizza it is.
Oh ik dacht, snijboontjes met wat zout. Voorgesneden en wel, even opwarmen en kláár. Easypeasyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mwehehe, klinkt als iets wat mij zou kunnen overkomen. Vroeger dan, tegenwoordig lees ik van tevoren goed wat de bedoeling is!
.
Sperziebonen doen het bij mij altijd goedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:12 schreef MarMar het volgende:
Hebben jullie behalve verse soep nog tips voor makkelijk binnen te krijgen/houden voedsel waar een maag niet al te heftig op reageert en waar behoorlijk wat vitamientjes om aan te sterken in zitten?
Groente als sperziebonen of broccoli met een heel basic tomatensausje eroverheen misschien (blik tomatenblokjes, wat ingekookt zonder toevoegingen als knoflook/ui eventueel voor extra smaak tomatenpurree)?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:12 schreef MarMar het volgende:
Hebben jullie behalve verse soep nog tips voor makkelijk binnen te krijgen/houden voedsel waar een maag niet al te heftig op reageert en waar behoorlijk wat vitamientjes om aan te sterken in zitten?
Autocorrect enzo (nee geen autocoureur grmpf). Bewegen doe ik niet echt, slapen gaat zozo, maar zo nu en dan een middagslaapje tussendoor. Eten zo gezond als lukt, mis zelfs trek in ongezond voer. Vitamine D krijg ik dagelijks binnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze is niet futloos, maar foutloos!
Niet helemaal meegekregen waarom je zo voelt..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Autocorrect enzo (nee geen autocoureur grmpf). Bewegen doe ik niet echt, slapen gaat zozo, maar zo nu en dan een middagslaapje tussendoor. Eten zo gezond als lukt, mis zelfs trek in ongezond voer. Vitamine D krijg ik dagelijks binnen.
Beetje probeer te ont-meh-en
Zomerherfstdipje of andere reden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Autocorrect enzo (nee geen autocoureur grmpf). Bewegen doe ik niet echt, slapen gaat zozo, maar zo nu en dan een middagslaapje tussendoor. Eten zo gezond als lukt, mis zelfs trek in ongezond voer. Vitamine D krijg ik dagelijks binnen.
Beetje probeer te ont-meh-en
Hier heb ik wel wat aan dank jequote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Groente als sperziebonen of broccoli met een heel basic tomatensausje eroverheen misschien (blik tomatenblokjes, wat ingekookt zonder toevoegingen als knoflook/ui eventueel voor extra smaak tomatenpurree)?
Dan kunnen kids + man er eventueel rijst/aardappelen en vlees bij eten.
In het algemeen: zorg dat groenten goed gaar zijn, geen koolsoorten, niet te vet, geen kruiden, ui, knoflook. Sterkte, pff. Zou zo graag iets voor je doen...
Heel erg leukquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Big bang theory een leuke serie?? (die van MarMar is gekocht) maar nu zie ik ook deze...Verzamelen voor de winter als ik hometrain
ja, weet ik, maar ik zocht een beetje stabiele plekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
Altijd op 1 plek wegen Moik weeg altijd op dezelfde tegel.
Het is wel leuk dat ik op een andere tegel lichter ben maar dat valt vies tegen als ik mijn spijkerbroek probeer dicht te doen
Gebruik ook een [ afbeelding ]
Wauw da's idd prijzig! Waarheen? Wel erg leuk!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen echt een tussentijdse zonvakantie boeken!
Duur zeg.. min. 700 e pp voor 4 dagen maar ja beloofd aan stiefzoonlief en vriendin
Tx slankies. Normaal gesproken kan ik terugvallen op fysiek als 'meh' om de hoek komt kijken, dat laat het nu een beetje afweten. Voelt een beetje als verkeerde reactie op voeding, maar zou niet weten wat de boosdoener zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zomerherfstdipje of andere reden?![]()
Ok! Ik kende 'm niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Van sigme geleerd henk, de haarschubjes gaan er mooi van dicht en het wordt minstens zo zacht als met cremespoeling!
Maar het is natuurlijk niet geurloos, zou wel een goede uitvinding zijn!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche, dat is geen D. al eet je een kg wortel. Maar je weet ook beter
Oh iewl witbrood.. dat vind ik al niet te pruimen als ik niet ziekjes ben. Nah, ik ga dat maar niet doen met het oog op verstoppingen nog een leuke bijwerking van de opiaatjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:54 schreef V1z0R het volgende:
Mar, dingen als beschuitjes of witbrood dan? Is wat lichter verteerbaar dan gezondere types brood.
En krijg je nog iets vast binnen in ieder geval.
Dan zeg je toch geen nee? Proef met mate. Dan heeft zij ook langer plezier van haar scheepslading dan wanneer deze in één avond opgeschrokt wordtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:07 schreef renzell het volgende:
Nogmaals dank voor 't warme welkom!
Wat zijn jullie allemaal die hard aan het sporten zeg!Goed!!! Ik wil eigenlijk ook wel weer vandaag. Maar ik denk dat ik nog te veel ziekigheid in mijn lijf heb om de bodyshape van Jermain te overleven.
Misschien maar op eigen houtje een beetje cardio vanmiddag...
Wat ik wel nog lastig vind is hoe ik het in godesnaam voor elkaar ga krijgen om keurig vol te houden als ik morgen mijn goede vriendinnetje na lange tijd weer zie, die hele scheepsladingen worst, kaas en goede wijn heeft meegenomen uit Corsica. Ik bedoel; daar kun je toch geen nee tegen zeggen?!
Ah, dus ik kan me morgen gewoon he-le-maal volproppen met kaas en worst, zolang ik maar heel keurig GEEN broodje eet, want: koolhydraten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:08 schreef progje het volgende:
naja worst en kaas passen prima in een low-carb dieet
Hoe meer medicijnen erbij komen, hoe meer ik de behoefte heb aan gezonde dingen als tegenhanger, hoef ik helemaal niet mijn best voor te doen, dat doet mijn lijf voor mequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:52 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen!
Wat goed van je MarMar dat je toch nog goed voor jezelf zorgt!
Dat gaat de uitdaging zijn ja!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan zeg je toch geen nee? Proef met mate. Dan heeft zij ook langer plezier van haar scheepslading dan wanneer deze in één avond opgeschrokt wordt.
Dat is lief van lief.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hoe meer medicijnen erbij komen, hoe meer ik de behoefte heb aan gezonde dingen als tegenhanger, hoef ik helemaal niet mijn best voor te doen, dat doet mijn lijf voor meEn als ik niet voor mezelf zorg, doet lief het wel voor me
Mijn trucje bij dat soort avondjes is altijd een bordje met rauwkost; komkommer, wortel, snoeptomaatjes..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:12 schreef renzell het volgende:
[..]
Ah, dus ik kan me morgen gewoon he-le-maal volproppen met kaas en worst, zolang ik maar heel keurig GEEN broodje eet, want: koolhydraten.Jij weet het goed te verkopen!
Dat is een goeie! Dan krijg je ook niet de opmerkingen van 'ben je aan de lijn?' 'je kan het makkelijk hebben hoor'quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn trucje bij dat soort avondjes is altijd een bordje met rauwkost; komkommer, wortel, snoeptomaatjes..
Tuurlijk snaai ik dan ook wel wat worst en kaas, maar drie van de vier hapjes neem ik rauwkost en ik heb dan toch het idee dat ik lekker meedoemakkelijker dan helemaal nee zeggen.
Je zal zelf moeten bedenken en uitproberen welke tactiek voor jou werkt. Porties halveren of rigoureus géén worst en kaas happen. Wat hou je vol?quote:
Nee ik ben niet aan de lijn, ik blijf graag zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat is een goeie! Dan krijg je ook niet de opmerkingen van 'ben je aan de lijn?' 'je kan het makkelijk hebben hoor'
Dat zal allemaal best, maar ik wil niet
Vind ik wel ja!! Wat dat betreft heb ik het geluk dat ik geen worst/kaas liefhebber ben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:22 schreef V1z0R het volgende:
Soms zijn gezonde hapjes ook net zo lekker... Gevulde cherrytomaten met garnaal/pepertjes salade of zo.
Maar dan verbrand je extra calorieën door het snijwerkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:29 schreef V1z0R het volgende:
Alleen ben je daar weer langer mee bezig dan even worst en kaas in stukken snijden en op een prikkertje drukken
Hier nog 1, "ík lus alles"quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
MarMar
en ik ben een liefhebber van bijna alles maar dat was al wel duidelijk
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net een gesprek gehad met de supervisor, kwam erop neer dat als ik in opleiding wil ik het maar moet zeggen.
Niet perse mijn plan, maar betekent wel dat ie tevreden is
Lusten doe ik ook alles, maar ik heb sommige dingen nou eenmaal lieverquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hier nog 1, "ík lus alles"![]()
Niks mis mee!
Net een gesprek gehad met de supervisor, kwam erop neer dat als ik in opleiding wil ik het maar moet zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Radio 4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jompels voor Puffert!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
[..]
Uh, zeggen dat het niet verderfelijk is en de werksfeer ten goede komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook geen muziek, dan is het te gezellig![]()
[..]
of de discussie aangaan of oordopjes in en muziek luisteren maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Eindeloze discussie waar je niet uitkomt, zo'n mening is niet rationeel en overtuig je ook niet van iets anders met ratioquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
of de discussie aangaan of oordopjes in en muziek luisteren maar
Mijn kamer it isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Eindeloze discussie waar je niet uitkomt, zo'n mening is niet rationeel en overtuig je ook niet van iets anders met ratiooordopjes it is!
Envoor Puff
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:
Als je daar verderfelijke muziek op hoort heb je wel een hele zieke geest
Nou ja, ik eet sommige dingen niet uit principe of omdat ik t idee vies vindt, als in kikkerbilletjes, ganzeleverpaté, orgaanvlees, bloedworst enzo. Maar voor de rest vind ik heel veel wel lekker!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:54 schreef V1z0R het volgende:
Alles?![]()
Ik lust een boel, maar zal nooit zeggen dat ik alles lust...
Al moet ik zeggen dat ik zelfs haggis lekker vond, al was het niet helemaal zoals het hoort.
[..]
Low carben?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:06 schreef Perruche het volgende:
Razz, hoe gaat het sportprogramma? Merk je verbetering? Ik ben echt te lui ervoor geloof ik.
En ik doe geen lijstje want nu is het al zo:
O: 250 ml aardbeien/appelsap, 75 gr belegen 30+ kaas
T: 2 wortels
Euh... Nou, ik ben eergisteren pas weer begonnen, daarvóór 6 dagen niks gedaan, dus ik ben ook niet zo'n heldquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:06 schreef Perruche het volgende:
Razz, hoe gaat het sportprogramma? Merk je verbetering? Ik ben echt te lui ervoor geloof ik.
En ik doe geen lijstje want nu is het al zo:
O: 250 ml aardbeien/appelsap, 75 gr belegen 30+ kaas
T: 2 wortels
Ja! Na de bloemen volgde een goed gesprek. Wil best straks even PM'en.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:09 schreef _aurum_ het volgende:
Razz, heb je nou nog iets besproken met je man?
Ze hadden laatst wel een cover van Aphex Twin maar niet Window Licker of zo...quote:
Dat is dan weer jammer want je noemt nu wel heel lekker eten opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou ja, ik eet sommige dingen niet uit principe of omdat ik t idee vies vindt, als in kikkerbilletjes, ganzeleverpaté, orgaanvlees, bloedworst enzo. Maar voor de rest vind ik heel veel wel lekker!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ze hadden laatst wel een cover van Aphex Twin maar niet Window Licker of zo...
[..]
Dat is dan weer jammer want je noemt nu wel heel lekker eten op![]()
![]()
graagquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja! Na de bloemen volgde een goed gesprek. Wil best straks even PM'en.
even voor mijn beeldvorming; jouw kantoor? gedeeld kantoor? Wat is het beleid met betrekking tot muziek?quote:
Ja of je moet nog een lekker receptje voor kikkerbilletjes hebben? Is dat gezond eigenlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer want je noemt nu wel heel lekker eten op![]()
![]()
Gewoon bakken met wat peper en zoutquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:18 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja of je moet nog een lekker receptje voor kikkerbilletjes hebben? Is dat gezond eigenlijk
Mijn kantoor, er staat wel een extra bureau maar dat gebruik ik eigenlijk ook zelf als ik ruimte nodig heb.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
even voor mijn beeldvorming; jouw kantoor? gedeeld kantoor? Wat is het beleid met betrekking tot muziek?
Mjaah, dan heeft je collega imo pech. Aanpassen of opbokkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn kantoor, er staat wel een extra bureau maar dat gebruik ik eigenlijk ook zelf als ik ruimte nodig heb.
Muziek staat hier overal altijd aan, geen beleid.
SPOILER: shockingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week vrijdag weer meten/wegen
Knop is weer aanwezig en omgezet..Ja doei.
SPOILER: Who loves Rugrats!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Het gaat erom waar jij je goed bij voelt! Dan pas ben je zelf tevreden!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja
maar ik zie dit nog steeds niet als 'goed' ofzo
Korte tijd werkzaam + een geloofskwestie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mjaah, dan heeft je collega imo pech. Aanpassen of opbokken
Waarom maakt deze collega nu ineens problemen als er muziek aanstaat?
Niet zo pessimistisch jij!quote:
^^quote:
Ja maar het kan wel dat je dan een stuk lekkerder in je vel zit! Dat had ik wel namelijk. Zeker voor zelfvertrouwen en uitstraling en dergelijke!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Ik weet niet wat je verwachtingen waren, maar het gaat toch goed zo? Er zit vooruitgang in?
En er is niks mis met je verhoudingen? Dus ik snap de drama niet.
Ik heb een dikkere kont en benen dan jij hebt, maar het gaat er niet om hoe groot je reet is. Het gaat erom hoe jij er mee omgaat en wat je uitstraalt.
Verwacht niet dat alles ineens beter is als je bijv. 5 of 10 kg kwijt bent....
Dat dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar het kan wel dat je dan een stuk lekkerder in je vel zit! Dat had ik wel namelijk. Zeker voor zelfvertrouwen en uitstraling en dergelijke!
Goeie instelling!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat dusde rest zit namelijk nu wél goed
en wil graag een lichaam dat daarbij past!
Vanmiddag weer hardlopen!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Met een bolle bips is trouwens helemaal niks mis
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Met een bolle bips is trouwens helemaal niks mis
Ik vind ze mooiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi, maar jammer van de sleehak. Ik heb een grote aversie jegens sleehakken![]()
.
Laagste temp. die je oven heeft en dan een paar uur drogen. Wel even met wat zout bestrooien, droogt beter uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
uniek! jou moest ik hebben!
Jij had laatst chips gemaakt van bietjes? Ik wil dat van koolraap gaan doen, maar vroeg me af hoe jij de bietjeschips maakte, welke temperatuur in de oven en hoe lang enzo
Vind dat juist wel fijn lopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi, maar jammer van de sleehak. Ik heb een grote aversie jegens sleehakken![]()
.
Borsten en heupen zelfde maat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat zijn eigenlijk "de ideale maten" ?
In my book: als je kleren kunt kopen die je tof vindt!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat zijn eigenlijk "de ideale maten" ?
van mij win je!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gooi m'n maten hier niet meer neer geloof ik. Veul hogere getallen dan jullie slankerds allemaal
.
En ik vind sleehakken altijd net lijken alsof je klompvoeten hebt. Zag gister ook nog een meisje erop wiebelen, enorme spillepoten en dan van die hompen eronder. Neah.
Het haar heb ik gehad, de heupmaat ook.... alleen mijn borsten waren altijd te grootquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef Ml-etje het volgende:
Vroegah (16 jr) had ik maatje barbie incl. het haar
Huh, ik meen me te herinneren dat wij niet zoveel schelen in centimeters?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gooi m'n maten hier niet meer neer geloof ik. Veul hogere getallen dan jullie slankerds allemaal
.
En ik vind sleehakken altijd net lijken alsof je klompvoeten hebt. Zag gister ook nog een meisje erop wiebelen, enorme spillepoten en dan van die hompen eronder. Neah.
Alleen qua taille, voor de rest is het redelijk gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef Nallie het volgende:
Ideale maten zijn 90-60-90 dacht ik.. maatje Barbie
Ik zal vanavond eens meten
En toch pas je in maatje M en in spijkerbroek maat 29.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Ik vind ze vaak wel mooi en het loopt lekker.quote:En ik vind sleehakken altijd net lijken alsof je klompvoeten hebt. Zag gister ook nog een meisje erop wiebelen, enorme spillepoten en dan van die hompen eronder. Neah.
Die zijn er ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:50 schreef Nallie het volgende:
Hoe meet je taille dan?
Want als je omvang net onder je borsten 60 is, dan zou je ook bh's moeten hebben in 60?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:50 schreef Nallie het volgende:
Hoe meet je taille dan?
Want als je omvang net onder je borsten 60 is, dan zou je ook bh's moeten hebben in 60?
Ja want ik heb ook 70 omvang en dat is al lastig te vinden inderdaad, en soms zelfs te groot!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]drama. Nu 70 en dat is ook nog best lastig.
ben je nou in de je ondergoed naar de computer gerend om je maten on zhe interwebzz te zetten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef Phaidra het volgende:
Oeh, in ieder geval 1 daarvan heb ik in de pocket! Nu nog een operatie voor 10 cm extra bewbs en ik kom een heel eind. En nu ga ik me weer aankleden, toch wel koud zo
.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind die enorme plateau's die je onder een hoop pumps ziet gruwelijk lelijk.
www.sandrabra.nlquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja want ik heb ook 70 omvang en dat is al lastig te vinden inderdaad, en soms zelfs te groot!
Bij mij is het vanaf navel tot onder borstomvang vrijwel gelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:52 schreef Phaidra het volgende:
Je taille is het smalste deel van je bovenlichaam. Voor veel vrouwen zit dat punt net boven de navel, maar er zijn idd ook vrouwen waar dat punt hoger ligt.
Mja, van een italiaans merk pas ik waarschijnlijk ook niet in 29 hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En toch pas je in maatje M en in spijkerbroek maat 29.
Dat hoef ik niet te proberen!
Die plateaus vind ik meestal ook lelijk!quote:Ik vind ze vaak wel mooi en het loopt lekker.
Ik vind die enorme plateau's die je onder een hoop pumps ziet gruwelijk lelijk.
quote:
Ik moest toch ergens m'n maten noteren, dus maar gelijk in het reply-venster gedaan jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ben je nou in de je ondergoed naar de computer gerend om je maten on zhe interwebzz te zetten?
Wauw, dat is wel heel speciale maat inderdaad!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:54 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Freya, fantasie, en aubade hebben vaak die maten, hebben alle 3 een site. Aubade is wel stuk duurder dan Freya en Fantasie hoor.
Maar vaak vanaf omvang 60 denk, en cups, is best veel mogelijk, ikzelf heb 65F, 65FF, en 65E gehad. nu richting de 70-75 FF etc...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij had gewoon schijt aan onbetaalde rekeningen!
ik vind zelf de hunkemoller een rotwinkel. Toen ik nog jong was, en mijn maat niet wist, zeiden ze altijd: ja hij past goed hoor, past mooi bij je etc... en terwijl ze echt gewoon niet goed waren...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel heel speciale maat inderdaad!
Ik vind mijn 70C nog weleens bij de hunkemoller!
Je bedoelt Naron?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:00 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
En in breda zit ook zo'n soort sandrabra.
En in Gorinchem ook.
quote:
Curvesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben ook ff gaan meten:
bewbs: 102
borstlijn: 86,5
taille:83
It all goes wrong from here![]()
buik: 102
heupen: 118
bovenbeen: 70
en ik ben 164 en 78,5 kg
Oh ik lijk op jou!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb ook eens gemeten, voor de grap. Ik weet helemaal niks van maten en hoe standaard of niet-standaard ik ben, maar here goes:
Borst: 97 cm
Taille: 76 cm
Buik: 93 cm
Heupen: 100 cm
Bovenbeen: 59 cm
Bovenarm: 26 cm
En ik ben 1,80m lang en weeg 70,4 kilo (Na het ontbijt, vóór het poepen)
Ik geloof dat ik al met al wel tevreden ben, het mag alleen wel wat strakker, vandaar het push-up/sit-up/squat programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |