Alleen voor dat plaatje zou je moeten kijkenquote:
Het is dan ook herfstweer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kijk nu al de hele dag Jekyllop de bank, met een dekentje. En ik ben niet ziek, en het is augustus
.
Doe je nog een beetje aan beweging, gezond eten en genoeg slapen de laatste tijd?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:49 schreef loveli het volgende:
Geen kans om bij te lezen.voor iedereen die het nodig heeft.
Moet iets vinden om m'n energie terug te krijgen, ben te foutloos voor mijn doen. Zit nu in cafetaria met koffie zonder taart, omdat ik er totaal geen zin in heb. Weird.
wat bij mij wel eens helpt als ik me zo voel is onder de zonnebank gaan.. een paar keer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:49 schreef loveli het volgende:
Geen kans om bij te lezen.voor iedereen die het nodig heeft.
Moet iets vinden om m'n energie terug te krijgen, ben te foutloos voor mijn doen. Zit nu in cafetaria met koffie zonder taart, omdat ik er totaal geen zin in heb. Weird.
Ze is niet futloos, maar foutloos!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:00 schreef progje het volgende:
[..]
wat bij mij wel eens helpt als ik me zo voel is onder de zonnebank gaan.. een paar keer.
Om je vitamine zonwat op te krikken. Dit belachelijke weer van de laatste tijd maakt veel mensen ook futloos
Oh, morgen al verkansie!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb gister gewerkt van 10-15:30 en vandaag van 8:15-15:45.. Dat is wel iets meer dan 50%... en dat met best wel pijn. Nu gevloerd op de bank en morgenochtend nog 1 dingetje doen voor het werk en dan is het verkansie!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze is niet futloos, maar foutloos!
Misschien een combi, kan ik me zo voorstellen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die mag wel ff zakken idd. Misschien komt het doordat de maandelijkse pret er weer aan komt ofzo, geen idee.
je bent iig niet foutloosquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:09 schreef anna82 het volgende:
Weet iemand een lekker doch snel receptje voor een avondmaal?
Ik ben namelijk wel een beetje futloos, ik kijk As The World Turns.
Of juist wel, want jij ziet er dan wellicht niet uit alsof je ieder moment weg kan vliegenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ link | afbeelding ]
Holy crap, die tieten![]()
Geen jurkje voor mij geloof ik
ik vind het er in combinatie met die jurk vooral vrij ordinair uitzienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of juist wel, want jij ziet er dan wellicht niet uit alsof je ieder moment weg kan vliegen![]()
Don't take me wrong, groote bewbs kunnen best mooi zijn, maar hier lijkt wel helium in te zitten![]()
Nou, het gaat 'm niet worden, want qua taille heb ik XL nodig en qua borst Squote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of juist wel, want jij ziet er dan wellicht niet uit alsof je ieder moment weg kan vliegen![]()
Don't take me wrong, groote bewbs kunnen best mooi zijn, maar hier lijkt wel helium in te zitten![]()
eensch!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ik heb 'm al aangezwengeldquote:
Boo!(bs)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:28 schreef Viking84 het volgende:
Zag net ook iemand lopen met boobs waar zelfs ik van schrok
Ik stel me hier echt ook zo'n bibberend pruilmondje bij voorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:29 schreef anna82 het volgende:
Maar dat is toch niet echt?
*kijkt vertwijfeld naar eigen bust(j)e
Photoshop?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ link | afbeelding ]
Holy crap, die tieten![]()
Geen jurkje voor mij geloof ik
beetje kwak uit zitten lachen..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Er zit een jonge vrouw naast me te breien. Sorry hoor maar wat ziet dat er stom uit
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Er zit een jonge vrouw naast me te breien. Sorry hoor maar wat ziet dat er stom uit
Leuk!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:36 schreef Ewelina het volgende:
XM, nu wil ik die jurk in zwart/witte polkadotsEn met kersjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik in het rood en donkerblauw. Zelfs al een aan-foto van hier gepostquote:
het ziet er raar uitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
Dat zou ik ook nog willen leren!
quote:
Ik zie jou eerder in dit:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je moet er wel een beetje het type voor zijn op een of andere manier... A-lijn staat me helaas niet en ben ook niet zo dol op mouwloos, maar kan fifties jurken wel hebben qua stijl.
quote:
Spiksplinternieuwquote:
Low carb is eh..... weinig koolhydraten, toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Renzell! Mooi lijstjeVind het wel lastig om in te schatten hoeveel het is, aan de lengte lijkt het weinig, maar er staan goeie dingetjes op denk ik. Doe je low carb of eet je altijd al zo?
Wat is andijvie stamp met spekjes toch lekker
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Renzell! Mooi lijstjeVind het wel lastig om in te schatten hoeveel het is, aan de lengte lijkt het weinig, maar er staan goeie dingetjes op denk ik. Doe je low carb of eet je altijd al zo?
Wat is andijvie stamp met spekjes toch lekker
Dan zou ik je aanraden om nu wat te meten: gewicht eventueel, maar vooral her en der wat omtrek. Taille, borst, bovenbeen, kuit, van die dingen. En dan over twee à drie weken weer eens, en dan beoordelen of je op de goeie weg bent.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:24 schreef renzell het volgende:
Hey Prog en anderen!![]()
@sigme: Ik heb gisteren van mijn tante 2 boeken van Dr Frank gekregen. Die ga ik gebruiken als inspiratie. Weinig koolhydraten dus. En veel eiwitten. Dus 's avonds niet die toastjes met Franse kaas, niet dat bakje chips en ook niet die extra lading gebakken aardappels. En ja, inderdaad een wijntje minder. Hoewel helemaal stoppen voor mij nu (nog) even te optimistsch is. Sporten heb ik de hele zomer niet kunnen doen, vanwege de schoolvakantie van mijn zoontje, maar ik ben van plan dat vanaf nu weer op te pakken. Doel is 3 keer per week. Ik ben vandaag al geweest!Dat heb ik een tijd gedaan, maar vanwege mijn freelance werkzaamheden als theatermaker wisselt mijn schema vaak ZO extreem, dat het soms gewoon niet lukt. De komende tijd moet 3 a 4 keer goed te doen zijn!
ik ken je ook alleen maar als hyperslankquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:28 schreef renzell het volgende:
Ghehe, thanks Prog. Ik heb nog nooit 'officieel' gelijnd. Maar nu dacht ik.... kom, die stapel broeken uit dat verre verleden zijn toch wel heel leuk!
Thanks.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:40 schreef renzell het volgende:
Wow uniekhoorn!!! Wat goed!!!Hulde zeg.
*klaarzitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom renzell.
En wij hadden een mooie faal. Duvel komt het zo wel vertellen.
De spanning!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom renzell.
En wij hadden een mooie faal. Duvel komt het zo wel vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |