hmm iddquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is een totaal ander en goedkoper model op Neckermann
http://www.neck.nl/produk(...)Dsearch&welt=default
Mja dat heb ik niet zo vaak gedaan omdat ik vooral fotomanipulaties mee maakte. Maar je hebt wel gewoon die druk gevoeligheid wat er erg handig voor is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:05 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ook om echt digitale tekeningen in te maken?
25 media spelersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:07 schreef computerprobleem het volgende:
Terug van rijles. Volgens de rij-instructeur heb ik in 5 lessen gedaan waar veruit de meesten minstens het dubbele overdoen. En ik heb nog wel voor pakket A gekozen(29 fucking lessen).
Maar ja, wat is er de afgelopen 2 uur zoal voorbij gekomen? Waar kon je ook alweer zien wat er al voorbij is gekomen?
Waarom les je nu pas eigenlijk?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:07 schreef computerprobleem het volgende:
Terug van rijles. Volgens de rij-instructeur heb ik in 5 lessen gedaan waar veruit de meesten minstens het dubbele overdoen. En ik heb nog wel voor pakket A gekozen(29 fucking lessen).
Maar ja, wat is er de afgelopen 2 uur zoal voorbij gekomen? Waar kon je ook alweer zien wat er al voorbij is gekomen?
mediaplayers x 100quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:07 schreef computerprobleem het volgende:
http://www.watbenjedan.com/quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:07 schreef computerprobleem het volgende:
Gastquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:07 schreef computerprobleem het volgende:Waar kon je ook alweer zien wat er al voorbij is gekomen?
Omdat ik pas een paar maanden 18 ben geworden, ik niet meteen hard aan de bak wou gaan en ik mijn rijbewijs betaald krijg en er zelf geen cent aan uitgeef.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Waarom les je nu pas eigenlijk?
29 lessen van 1 uurquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar je hebt dus 29 lessen ingekocht van 2 uur?
Ja dr was nog een blu-ray box met 30 random films voor 15 euro.quote:
Waarvan?quote:
FUUUUquote:
En dan weer voor meer verkopen? :")quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef henkdepenk het volgende:
maar 4 van die hoofdtelefoons gekocht, schoot niet op anders..
drukgevoelig wel (tenminste, de graphire waren dat, hoe het met de bamboo zit weet ik niet) maar het schuin houden van de pen heeft bijvoorbeeld geen nut.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:06 schreef Audreyoot het volgende:
want ik wil wel dat de lijnen ook drukgevoelig zijn, zeg maar hoe harder ik duw hoe dikker de lijn, maar dat zal bij die cheapere wel niet zo zijn he?
Danku zal ik zeker doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:09 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
drukgevoelig wel (tenminste, de graphire waren dat, hoe het met de maboo zit weet ik niet) maar het schuin houden van de pen heeft bijvoorbeeld geen nut.
Kijk eens bij Tweakers in de pricewatch, de kleinste intuos is voor net geen 200 te koop
Hallo delanoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dr was nog een blu-ray box met 30 random films voor 15 euro.
Heb geen paypal. Dus als je je eigen gegevens ff gebruikt...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:10 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Oke, wat zijn je paypal gegevens?
Eet je dan een pepertje op?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:11 schreef OmniRocket het volgende:
hierna komt trouwens een tas ofzoiets
Let ook op de winkelscores he, pixmania is zo een beetje gelijk aan je geld weggooien...quote:
Bank is ook goed, wat moet ik met mannenparfumquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb geen paypal. Dus als je je eigen gegevens ff gebruikt...
Ja die check ik meestal idd wel eventjes, sommige shops kan je beter niet kopenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:12 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Let ook op de winkelscores he, pixmania is zo een beetje gelijk aan je geld weggooien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |