Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wil graag de Logitech Z906, gaat die nog komen ?
Welk formaat zoek je van 't tekentablet dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:47 schreef Audreyoot het volgende:
achja ik blijf sowieso nog wel tot 18 hangen, hopen dat ik dan OF een stofzuiger OF een tekentablet OF een mysterybox heb
Ik zou er een FB pagina van makenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Als er hierna weer een geurtje komt neuk ik een hoer. ZONDER condoom
Zo groot mogelijk ofcquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Welk formaat zoek je van 't tekentablet dan?
Kan van alles inzitten, ook hele dure dingenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:47 schreef The_Hives het volgende:
wat is er zo bijzonder aan die mysterybox?
Met 3 hete pepers in je reet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Als er hierna weer een geurtje komt neuk ik een hoer. ZONDER condoom
niksquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:47 schreef The_Hives het volgende:
nee is troep, niet kopenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:47 schreef The_Hives het volgende:
Hehe ok, als je 't professioneel gaat gebruiken zou ik de bamboo'tjes wel links laten liggen. Ze zijn leuk maar niet zo heel geweldigquote:
Ziet er zo wel mooi uitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb deze maar gekocht voor in de slaapkamer
[ afbeelding ]
¤500-, ipv de normale ¤900-,
Daar kan iBood nooit aan zitten qua prijs...
thnx voor de tip, ik hou me nu bezig met digi tekenen en wil het dus echt voor photoshop en illustrator gebruiken. Wil alleen een wacom maar heb verder geen ervaring in tekentabs, aanrader qua type?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hehe ok, als je 't professioneel gaat gebruiken zou ik de bamboo'tjes wel links laten liggen. Ze zijn leuk maar niet zo heel geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |