ik ben niet gekquote:
I dont know. Maar het gaat dan wel snellerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:12 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Bank is ook goed, wat moet ik met mannenparfum
Je kan ook cheatequote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
I dont know. Maar het gaat dan wel sneller
Ik heb al 4 gekocht ..quote:
En ik kan 'm voor 150 voor je kopen als je wilquote:
krijg jij korting ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
En ik kan 'm voor 150 voor je kopen als je wil
Raar..quote:
Neuhquote:
dat zou nou leuk zijn..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Raar..
Ik voel een Apple pakket aankomen, met een iPod, iPad en iPhone.
Ik denk dat de voornaamste reden is dat niemand het wil hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:16 schreef Maraca het volgende:
hoeveel pallets hebben ze gekocht van dit spul?
Neeeeeeeeeeeeeeeee hou nou eens op met dat zeggenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:17 schreef Plastic_zak het volgende:
delano is dood neergevallen na 17 uur lang ibood hunten ?
oh maar daar kan ik em ook halenquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee hou nou eens op met dat zeggen
Post dan wat meerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
nee pepertjes in zijn kont...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:17 schreef Plastic_zak het volgende:
delano is dood neergevallen na 17 uur lang ibood hunten ?
het gebeurd hoor er was pas geleden zo een chinees die dood ging na 24 uur gepc't te hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop