Nou ja, dat is ook weer zo. Justice is served!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In vergelijking zijn die ondernemers rijker.
de normale aanvoer zal hier ook wel tussen zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu de eerste veroordelingen er door komen, lijkt het mij dat er bizarre situaties in de gevangenissen gaan ontstaan. Waar laat je pakweg 1000 man bovenop de normale aanvoer gevangenen?
En dan nog. Als je dan een dergelijk punt zou willen maken, dan moet je met z'n allen naar de City trekken en een paar bank- en overheidsgebouwen te lijf gaan. Dan sta je in ieder geval voor de 'juiste' deur.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja "its the goverments fault, conservatives" wat ze dan wel niet fout hebben gedaan komt niet aan de orde"it's showing the rich people we can do what we want"
En daar zit hem denk ik de krux, dat is wat ze willen niet werken en wel lol hebben. Erg simpel.
Er zijn opmerkelijk veel veroordeelden die wél een baan hebben en dat dit soort rellen altijd uitbreken als de conservatives aan de macht zijn is ook geen toeval.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja "its the goverments fault, conservatives" wat ze dan wel niet fout hebben gedaan komt niet aan de orde"it's showing the rich people we can do what we want"
En daar zit hem denk ik de krux, dat is wat ze willen niet werken en wel lol hebben. Erg simpel.
engeland klan je verdelen in upper class, middel class en lower/working class, iedereen die een winkel heeft zit dus in een hogere klasse dan waar die 2 toe behoren en hoort daardoor bij de rijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef MrJones het volgende:
[..]
En dan nog. Als je dan een dergelijk punt zou willen maken, dan moet je met z'n allen naar de City trekken en een paar bank- en overheidsgebouwen te lijf gaan. Dan sta je in ieder geval voor de 'juiste' deur.
hooligan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
het zou wel een leuk spel zijn
ja zoiets hooligans storm over europe een rts met hooligansquote:
Valt best tegen, dat hooligans. Laatst nog een keertje geprobeert te spelen maar is zelfs als je het met andere RTS games uit die tijd vergelijkt onder de maat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
het zou wel een leuk spel zijn
Omdat linksfiguren er niet tegen kunnen als anderen aan de macht zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:47 schreef Kingstown het volgende:
Er zijn opmerkelijk veel veroordeelden die wél een baan hebben en dat dit soort rellen altijd uitbreken als de conservatives aan de macht zijn is ook geen toeval.
Heb daar volgens mij nog ergens een illegaal kopietje van liggen.... Ben nooit ver gekomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja zoiets hooligans storm over europe een rts met hooligans
En niet vergeten om een paar aandelenmakelaars en -handelaren te molesteren en (hoofd)kantoren van multinationals in de fik te steken. Dán maak je een statement, in tegenstelling tot wanneer je je eigen woonwijk met de grond gelijk maakt...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef MrJones het volgende:
[..]
En dan nog. Als je dan een dergelijk punt zou willen maken, dan moet je met z'n allen naar de City trekken en een paar bank- en overheidsgebouwen te lijf gaan. Dan sta je in ieder geval voor de 'juiste' deur.
Ja de jeugd van tegenwoordig is erg in de politiek geintreseed. HAHAHAquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat linksfiguren er niet tegen kunnen als anderen aan de macht zijn?
Illegaal?! 9 maanden cel!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb daar volgens mij nog ergens een illegaal kopietje van liggen.... Ben nooit ver gekomen.
Was nog die leuke tijd waarin je kopietjes maakte van elkaars games... En ik was nog minderjarig dus de internetpolitie kan me niks maken!quote:
Showtje maken voor de dombo's achter de tv.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:08 schreef Kingstown het volgende:
Video van de invallen die vandaag zijn gedaan bij vermoedelijke looters.
De hoeveel politie doet vermoeden dat men Al-Quada op heeft gerold.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja de jeugd van tegenwoordig is erg in de politiek geintreseed. HAHAHA
Hoor je het ook van iemand anders, Kingstown.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:47 schreef Kingstown het volgende:
Er zijn opmerkelijk veel veroordeelden die wél een baan hebben en dat dit soort rellen altijd uitbreken als de conservatives aan de macht zijn is ook geen toeval.
Met 12 man naar binnenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:08 schreef Kingstown het volgende:
Video van de invallen die vandaag zijn gedaan bij vermoedelijke looters.
De hoeveel politie doet vermoeden dat men Al-Quada op heeft gerold.
Klopt, maar ja, de conservatives kijken ook niet op een paar deuren te ver als het om de rekening van de crisis gaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef MrJones het volgende:
[..]
Nee totaal niet mee eens. Het is terecht dat het hier zwaarder gestraft wordt omdat je feitelijk medepleger ben van een veel groter iets, nml massale rellen en plunderingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omstandigheden...net zoals ik een beetje moe wordt van die "moeilijke jeugd excuses", word ik dat ook hiervan. Een fles water jatten is een fles water jatten. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |