Daarom ben jij ook een welbekende fokinternetheld en niet een agent die daar stond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Door mij wel, had er veel meer neergeknald
En dat soort dingen gebeurd in NL niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:19 schreef t-8one het volgende:
[..]
Het eerste wat mij te binnen schiet zijn de steekpartijen onder tieners van ongeveer een half jaar gelden.
Minder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat soort dingen gebeurd in NL niet?
niet op zo'n grote schaal nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat soort dingen gebeurd in NL niet?
Sommige mensen hebben gewoon een goed pak slaag nodig, die leren niets van de fluwelen handschoen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:13 schreef Gulo het volgende:
[..]
Pleit je nu serieus voor de herinvoering van lijfstraffen? Wil je anderhalve eeuw terug in de tijd?
Veel van de daders geven al aan zich gediscrimineerd en onderdrukt te voelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon een goed pak slaag nodig, die leren niets van de fluwelen handschoen.
Als er 1 land in europa is waar mensen met een kleurtje alle kansen krijgen maatschappelijk wat te bereiken is het de uk wel. Ga je fucking school afmaken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:40 schreef Gulo het volgende:
[..]
Veel van de daders geven al aan zich gediscrimineerd en onderdrukt te voelen.
.
Ga jij je eigen kind wat iets steelt uit een winkel maar in elkaar meppen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon een goed pak slaag nodig, die leren niets van de fluwelen handschoen.
Er komt nog niet het kleinste beetje positiefs uit dat deel van de bevolking, waarom zou je ze dan wel gaan behandelen alsof het kostbare kwetsbare entiteiten zijn die iets bij te dragen hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:40 schreef Gulo het volgende:
[..]
Veel van de daders geven al aan zich gediscrimineerd en onderdrukt te voelen.
Wat denk je dat er gebeurt als je lijfstraffen gaat uitvoeren op dergelijke lieden (denk daarbij ook even aan hun achtergrond en het verleden)?
Dan krijg je een opstand van ongekende schaal.
Ontbreken van ouderlijke opvoeding is idd een belangrijke oorzaak van het probleem. Stoere pappie blaft een pauperwijf zwanger en wiebert hem. Daar ligt de belangrijkste oorzaak.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga jij je eigen kind wat iets steelt uit een winkel maar in elkaar meppen.
Piet, heb jij ooit een Engelse school bekeken van binnen? Da's wel een andere realiteit dan de onze, kan ik je uit ervaring vertellen. Met geld kan je een goeie opleiding krijgen in de UK, zonder geld is het nauwelijks mogelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als er 1 land in europa is waar mensen met een kleurtje alle kansen krijgen maatschappelijk wat te bereiken is het de uk wel. Ga je fucking school afmaken.
Dus die schrijf je bij voorbaat af?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:45 schreef Boosbaard het volgende:
[..]
Er komt nog niet het kleinste beetje positiefs uit dat deel van de bevolking, waarom zou je ze dan wel gaan behandelen alsof het kostbare kwetsbare entiteiten zijn die iets bij te dragen hebben.
Het is een vlek die de rest van de maatschappij besmeurt
Ik heb op een britse school gewerkt...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:50 schreef Drive-r het volgende:
Piet, heb jij ooit een Engelse school bekeken van binnen? Da's wel een andere realiteit dan de onze, kan ik je uit ervaring vertellen. Met geld kan je een goeie opleiding krijgen in de UK, zonder geld is het nauwelijks mogelijk.
Ja die schrijf ik idd af, waarom zorg dragen voor iets waar niemand iets aan heeft ? Terwijl de normale mens al genoeg moeite heeft voor zichzelf alles goed voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus die schrijf je bij voorbaat af?
Lijkt me niet dé oplossing eerlijk gezegd.
Onzin, echt, crap.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
Realiteit is dat Groot-Brittannië nog immer een op klassen gestoelde maatschappij is waar je als penny verdomd moeilijk een pound wordt.
Nou, nou.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als er 1 land in europa is waar mensen met een kleurtje alle kansen krijgen maatschappelijk wat te bereiken is het de uk wel. Ga je fucking school afmaken.
Goed stukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:52 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
http://blogs.telegraph.co(...)e-top-as-the-bottom/
Kom dan eens een tijdje hier wonen, zul je zien wat voor crap dat is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Onzin, echt, crap.
Heb je de slachtoffers van de plunderingen gezien? Gros daarvan waren allochtoon
Als ze wat willen bereiken moeten ze dat zelf doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus die schrijf je bij voorbaat af?
Lijkt me niet dé oplossing eerlijk gezegd.
http://www.dailymail.co.u(...)rs-World-War-II.htmlquote:
Tsja...zo werkt het. Je kunt zelf voor tienduizenden ponds de boel oplichten en dan heel hard roepen dat er draconische straffen moeten komen voor deze verschrikkelijke looters.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:52 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
http://blogs.telegraph.co(...)e-top-as-the-bottom/
quote:Yesterday, the veteran Labour MP Gerald Kaufman asked the Prime Minister to consider how these rioters can be “reclaimed” by society. Yes, this is indeed the same Gerald Kaufman who submitted a claim for three months’ expenses totalling £14,301.60, which included £8,865 for a Bang & Olufsen television.
Or take the Salford MP Hazel Blears, who has been loudly calling for draconian action against the looters. I find it very hard to make any kind of ethical distinction between Blears’s expense cheating and tax avoidance, and the straight robbery carried out by the looters.
Ik heb in de UK gewoond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:57 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Kom dan eens een tijdje hier wonen, zul je zien wat voor crap dat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |