ja genoeg mensenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al wat gekocht
Wat denk je zelf?!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ja maar ik heb het geannuleerdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:
in 14:45 uurquote:
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:46 schreef tralalala het volgende:
Deze duurt ook wel een uur denk ik
mine mine mine minequote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:46 schreef rubbereend het volgende:
Hoe laat komt de Russische bruid?
wtf?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:46 schreef Rem-koe het volgende:
Daar krijg je unne Bas bai!
[ afbeelding ]
Op jouw aanraden gekochtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:47 schreef delano.888 het volgende:
Zou ze bijna nog een keer kopen want ben echt heel blij met mijn zwarte, echt een aanrader jongens!
je weet niet wat je mistquote:
tof!quote:
Alles goed verder?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:47 schreef computerprobleem het volgende:
Als ik straks thuis ben van rijles ga ik films kijken, heel veel films, echt veel. Gewoon 2 achterelkaar he, en dan ga ik blu-rays op film kijken. Nee wacht, dat klopt niet. Films op blu-ray bedoel ik. En dan ga ik beginnen met theorie examen oefenen want die examen heb ik over 6 dagen al dus moet wel beginnen nu. OKE
En ik heb zo'n box in de pocket. Ik hoop dat die vol komt met dvd's, blu-ray's, games, ps3 controllers enz.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:47 schreef computerprobleem het volgende:
Als ik straks thuis ben van rijles ga ik films kijken, heel veel films, echt veel. Gewoon 2 achterelkaar he, en dan ga ik blu-rays op film kijken. Nee wacht, dat klopt niet. Films op blu-ray bedoel ik. En dan ga ik beginnen met theorie examen oefenen want die examen heb ik over 6 dagen al dus moet wel beginnen nu. OKE
En ik heb zo'n box in de pocket. Ik hoop dat die vol komt met dvd's, blu-ray's, games, ps3 controllers enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |