Dat zing ik ook voor Rienkquote:Op woensdag 14 september 2011 15:21 schreef miss_sly het volgende:
Lekkere vraag bij de kassa, Vief
God gaat hier ook binnenkomen, vrees ik
Mijn schoonmoeder zingt voor Senna vaak het liedje "Senna gaat slapen, Senna is moe, ze doet haar beide oogjes toe, here houdt ook deze nacht, over Senna trouw de wacht".
Schaap zingt het ook wel eens, maar dan ipv here, zingt hij papa. Ik zou willen dat mijn schoonmoeder ook 'oma'zou zingen, want ik hoor Senna nu regelmatig heel lief voor haar poppen de gelovige variant zingen. Ben benieuwd wanneer ze zich af gaat vragen wie 'here' is
Briljant! Zelfvertrouwen kan een kind niet vroeg genoeg hebben!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:23 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
" wat zie je er prachtig uit,F ", zegt P
" ja,klopt,zelfs een vuilniszak staat mij uitstekend "
Waarschijnlijk wil oma 's nachts slapen en niet de wacht houdenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:21 schreef miss_sly het volgende:
Lekkere vraag bij de kassa, Vief
God gaat hier ook binnenkomen, vrees ik
Mijn schoonmoeder zingt voor Senna vaak het liedje "Senna gaat slapen, Senna is moe, ze doet haar beide oogjes toe, here houdt ook deze nacht, over Senna trouw de wacht".
Schaap zingt het ook wel eens, maar dan ipv here, zingt hij papa. Ik zou willen dat mijn schoonmoeder ook 'oma'zou zingen, want ik hoor Senna nu regelmatig heel lief voor haar poppen de gelovige variant zingen. Ben benieuwd wanneer ze zich af gaat vragen wie 'here' is
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:23 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Of deze: wat is een quark?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef Vivi het volgende:
Thies! Jakkiebakkie!!
Oeh..moeilijke vragen he..hier ook regelmatig, krijg je de vraag wat God is als je net staat af te rekenen ofzo.
Weet je zeker dat het om het sub-atomaire deeltje Quark gaat en niet gewoon om het zuivelproduct Kwark?quote:
Een spoedcursus atoomfysica: alles om ons heen is opgebouwd uit moleculen, dit zijn de kleinste deeltjes die nog de eigenschappen van de betreffende stof hebben, dus het kleinste deeltje suiker dat nog suiker is, het kleinste deeltje water dat nog water is.quote:
Ik zal wat vaker posten!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:36 schreef miss_sly het volgende:
KP![]()
ik vind je meiden zo leuk, ik mis de praatjes!
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:23 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
dat vind ik een zeer goede zaakquote:Op woensdag 14 september 2011 22:53 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik zal wat vaker posten!
quote:Op maandag 19 september 2011 12:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh dit is echt heel erg. Ik vertelde mijn typenummer van mijn foon: en de laatste is een uitroepteken op zijn kop. De ander: uhhh klodder, dat noemt men ook wel een i
quote:Op maandag 19 september 2011 12:34 schreef Lijnloos het volgende:
Heerlijk topic dit op de rustige momenten (lees: werk) mee door te komen...
En eindelijk mogen we meedoen! Minke is nog geen spraakwaterval, maar soms weet ze het precies goed te timen.
Zo waren we in Frankrijk op vakantie en de eerste dagen waren mijn schoonouders er ook bij. Opa wilde effe een ander shirt aan en trok dus zijn t-shirt uit buiten voor de tent. Minke kijkt dat zo es aan, wijst om hoog en roept: Tietuh!!! Opa wist effe niet meer wat ie moest zeggen terwijl wij op de grond lagen vna het lachen...
Volgens mij moet ie in het Delft-topic staan hier op FOK! zelfsquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 12:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh dit is echt heel erg. Ik vertelde mijn typenummer van mijn foon: en de laatste is een uitroepteken op zijn kop. De ander: uhhh klodder, dat noemt men ook wel een i
quote:Op maandag 19 september 2011 12:34 schreef Lijnloos het volgende:
Heerlijk topic dit op de rustige momenten (lees: werk) mee door te komen...
En eindelijk mogen we meedoen! Minke is nog geen spraakwaterval, maar soms weet ze het precies goed te timen.
Zo waren we in Frankrijk op vakantie en de eerste dagen waren mijn schoonouders er ook bij. Opa wilde effe een ander shirt aan en trok dus zijn t-shirt uit buiten voor de tent. Minke kijkt dat zo es aan, wijst om hoog en roept: Tietuh!!! Opa wist effe niet meer wat ie moest zeggen terwijl wij op de grond lagen vna het lachen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |