SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
[ Bericht 0% gewijzigd door tuut-chips op 11-08-2011 12:53:57 ]![]()
Fout in TT:Is = eensquote:Minecraft is een sandboxgame gemaakt in Java, waardoor hij in je browser speelbaar is, en ook nog is op elk besturingsysteem![]()
![]()
Voor wie m nog niet gezien heeft: Blackmajik's moveable airship mod:
Om de details te lezen ga naar t minecraft forum:
http://www.minecraftforum.net/topic/488434-17307-zeppelin-wip/
Ik wacht met smart op de Survival update en hoop dat Notch de zeppelin mod ook gaat implementeren en hem gelijk compatible maakt met Multiplayer maps..What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012![]()
Notch heeft al 1001x gezegd dat ie nooit mods speelt, of ze zal implementeren omdat hij niet zijn unieke kijk op minecraft wilt verpesten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:55 schreef B-FliP het volgende:
Voor wie m nog niet gezien heeft: Blackmajik's moveable airship mod:
Om de details te lezen ga naar t minecraft forum:
http://www.minecraftforum.net/topic/488434-17307-zeppelin-wip/
Ik wacht met smart op de Survival update en hoop dat Notch de zeppelin mod ook gaat implementeren en hem gelijk compatible maakt met Multiplayer maps..
Het hoe en wat van pistons laat ik maar even in het midden dan
Dum de dum![]()
![]()
![]()
TvPleehttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Wat een kut tt zeg.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dit.quote:
Sneu dat zo'n infantiele dwaas weer TT moet maken.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Notch speelt ze niet maar is wel van ze op de hoogte.. En grey wolves is ook geimplementeerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:56 schreef Fe2O3 het volgende:
Notch heeft al 1001x gezegd dat ie nooit mods speelt, of ze zal implementeren omdat hij niet zijn unieke kijk op minecraft wilt verpesten.
Het hoe en wat van pistons laat ik maar even in het midden danWhat you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012![]()
Weet iemand nog een leuke fysieke shop plugin voor SMP?
We hadden Tradecraft, maar die doet het om 1 of andere reden sinds 1,7 niet meer
NIEUW: Foto's!![]()
Gewoon een nieuwe maken en deze sluiten.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Jeej.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Sweet!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:16 schreef -Datdus- het volgende:
https://plus.google.com/116872576248355504859/posts/UH2NKMy1ACo like a boss.
Gaat hier eigelijk iemand naar: http://minecon.mojang.com/.
Verwacht het niet![]()
![]()
Eerste reactie: 99 dollar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Sweet!
Gaat hier eigelijk iemand naar: http://minecon.mojang.com/.
Verwacht het niettweede reactie: Las vegas.
![]()
![]()
RT @lachrob: Releasing my Minecraft map to the public, made a quick website for it: bit.ly/p5cNv9 #minecraft
TweetDeck • 12-08-11 14:20http://www.syfy.com/tinman/oz/
Retweet van jeb. Ben benieuwd.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Wat een top tt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Er was een poll voor dat Minecon: zou je 90 dollar ervoor betalen.
Bijna iedereen neemaar toch een paar procent ja. Maar die paar procent was genoeg dus voor Notch om 90 te gaan vragen en zelfs wat er bovenop te doen
Lekker op vakantie straks zeker![]()
Held.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:53 schreef Davyyy het volgende:
zijn niet de servers, maar Minecraft zelf...
Zou 1.8 komen?![]()
En eindelijk:
Steve hoofd is te koop! http://www.jinx.com/p/min(...)review=1&s=minecraft![]()
Onverwachte vrijdagupdate?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Nu nog afwachten voor hoelang, want het is elke keer aan, uit, aan, uit........
EDIT: wat zou notch bedoelen met deze tweet; Deploying surprise in.. 29873.. 29872..
als het seconde is, dan komt de suprise over 8 uur (12 uur dus) LASTIG :S
[ Bericht 27% gewijzigd door Davyyy op 12-08-2011 16:10:42 ]![]()
kartonnen doos met geprint papier hahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik hoop het!
En eindelijk:
Steve hoofd is te koop! http://www.jinx.com/p/min(...)review=1&s=minecraft
weet iemand een goede SMP stackable item mod? vooral voor "food" ?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ik heb een keer antwoord gekregen in een tweet van notch
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Reken daar maar niet opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:00 schreef igottagun het volgende:
Vannacht 1.8? Zou mooi zijn heb er lang op gewacht.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
wat is er dan op 11-11-11?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jij was toch niet die "creeper door je raam?"quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:44 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb een keer antwoord gekregen in een tweet van notch![]()
creeper door je raam?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:22 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Jij was toch niet die "creeper door je raam?"
wat dan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
fijn heb ik voor niks 15 euro extra uitgegeven...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ja oke dat kloptmaar ik had daarvoor al illegale versie
Doet me er aan denken dat ik nog twee gift codes heb van toen het nog 10 dollar was. Dus twee levenslange gratis updates gift codesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:08 schreef igottagun het volgende:
Als je nu minecraft koopt krijg je er gratis een extra redeemcode bij.. leukGeen idee wat ik er mee moet doen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
verkopen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef Jump het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat ik nog twee gift codes heb van toen het nog 10 dollar was. Dus twee levenslange gratis updates gift codesGeen idee wat ik er mee moet doen
![]()
idd wat anders, weggeven aan een vriend ofzo die jarig is?quote:moet ie wel eerst t spel kennen, anders is t zonde, want dan denkt ie wat een kut spel en dan speelt ie t nooit
Hmmmm, file in de mobtrap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:43 schreef TJV het volgende:
Hmmmm, file in de mobtrap?WAT IS HET ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat is wat betere pics zien
fuck mn hele oogst verpest, ik had mn wheat te lang laten liggen omdat ik ff wat anders ging doen.... 200 wheat weg ¬.¬Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Je ziet toch al die nummers? Elk nummer staat voor één mob.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WAT IS HET ?
laat is wat betere pics zien
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
jaa weet ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Je ziet toch al die nummers? Elk nummer staat voor één mob.
maar ik bedoel waar gaan die mobs in?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
dan moet je het wel heel lang laten liggen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:07 schreef bobbernaut het volgende:
fuck mn hele oogst verpest, ik had mn wheat te lang laten liggen omdat ik ff wat anders ging doen.... 200 wheat weg ¬.¬![]()
langer dan 5 minuten!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je het wel heel lang laten liggen?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jaa weet ik
maar ik bedoel waar gaan die mobs in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
thanks
heb je dit legaal gemaakt of met cheaten?
en ehm heb je er mobspawners geplaats? of spawnen ze er zelf?
hoe groot moet de kamer zijn om mobs te laten spawnen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij mij gaan de mobs in een lift waarna ze te pletter vallen op bedrock. 100% legaal.
Is allemaal met de hand gemaakt, Hij is van Duploh maar er zijn mensen die mee hebben geholpen, weet alleen niet wie allemaal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:35 schreef bobbernaut het volgende:
thanks
hoe groot moet de kamer zijn om mobs te laten spawnen?
Geen monster spawners ze spawnen omdat het zo donker is.
De hoogte van elke kamer is 4 hoog, en op het 5de blokje komt dan een "dak".![]()
Niet zo moeilijk om legaal te doen hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:35 schreef bobbernaut het volgende:
thanks
hoe groot moet de kamer zijn om mobs te laten spawnen?
Gewoon een groot stuk water vinden, daarboven dan een flinke holle kubus maken, en de kans is groot dat ze daar flink spawnen.
Vooral als er dan daaronder amper caves zitten!das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
kennen jullie de paintball mod?
http://www.minecraftforum(...)-%E2%98%85-grenades/
ik vind m wel geniaal
Maak dan gewoon een shooter, dit heeft niks met paintball te maken... :Squote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:15 schreef bobbernaut het volgende:
kennen jullie de paintball mod?
http://www.minecraftforum(...)-%E2%98%85-grenades/
ik vind m wel geniaal's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:![]()
Ik moet dit spel hebben. Maarja heb geen Ipad2![]()
![]()
![]()
Toffe stijl.quote:A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
heb je uberhaupt wel gekeken? het is gewoon een paintball mod, dus het heeft wel iets met paintball te maken ¬.¬quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een shooter, dit heeft niks met paintball te maken... :SOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
¬.¬quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
heb je uberhaupt wel gekeken? het is gewoon een paintball mod, dus het heeft wel iets met paintball te maken ¬.¬A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Doet me trouwens aan de flashgame Is it loved? denken, dat donkere en vage onduidelijke.quote:
http://www.alexanderocias.com/loved.phpA new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Wie speelt atm op welke servers btw?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Wij maken nu dorpjes welke we hopelijk kunnen over copieren na de nieuwe map met de dus de verbeterde biomes in 1,8 en dan maken we onze server public. Hardcore pvp met rpg invloeden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie speelt atm op welke servers btw?
(ik haat het trouwens dat notch geen datums geeft wanneer hij iets uitbrengt, grootste zak hooi qua planning, zodat wij een planning kunnen maken)![]()
1.8 stond toch vast op 18 november?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:42 schreef matchline het volgende:
[..]
Wij maken nu dorpjes welke we hopelijk kunnen over copieren na de nieuwe map met de dus de verbeterde biomes in 1,8 en dan maken we onze server public. Hardcore pvp met rpg invloeden.
(ik haat het trouwens dat notch geen datums geeft wanneer hij iets uitbrengt, grootste zak hooi qua planning, zodat wij een planning kunnen maken)A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Het is een shooter, en ze hebben markers als wapen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
heb je uberhaupt wel gekeken? het is gewoon een paintball mod, dus het heeft wel iets met paintball te maken ¬.¬
Dit is paintball!!!!!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Afgezien van aidsmuziek, dansende hipsters, booty-shots en tieten.. Dan ja, dat is paintball.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het is een shooter, en ze hebben markers als wapen.
Dit is paintball!!!!!A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
¬.¬quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
heb je uberhaupt wel gekeken? het is gewoon een paintball mod, dus het heeft wel iets met paintball te maken ¬.¬![]()
paintball is bij teun een gevoelig onderwerp.
ps ik speel toch dan liever even ace of spades. en laat ik minecraft zoals het is. wil geen shooter in minecraft liever rpg style.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:15 schreef corkydiggles het volgende:
paintball is bij teun een gevoelig onderwerp.
ps ik speel toch dan liever even ace of spades. en laat ik minecraft zoals het is. wil geen shooter in minecraft liever rpg style.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
aai doe je aan paintball? ik had gister een aflevering van community gezien dat ze gingen paintballen op kantoor!quote:
seizoen 1 of seizoen 2? (en het is een "school" geen "kantoor")quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
aai doe je aan paintball? ik had gister een aflevering van community gezien dat ze gingen paintballen op kantoor!Every war is different, every war is the same.![]()
uit mn hooft is dat seizoen 1, oja ik heb alle afleveringenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
seizoen 1 of seizoen 2? (en het is een "school" geen "kantoor")i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
eind 2012...quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:03 schreef maurisioo het volgende:
Is de update er nou nog steeds niet.![]()
Wanneer kwam hij ook alweer?![]()
Sodehannes leef jij ook nog?quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ja, maar niet in minecraft....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey gasten, ik wilden jullie dit even laten zien. Meet the admins, op onze server. Let maar niet op de engelse taal van sommige :3
Volledig random, we lullen maar wat![]()
![]()
/MUTE.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:10 schreef Berend. het volgende:
Hey gasten, ik wilden jullie dit even laten zien. Meet the admins, op onze server. Let maar niet op de engelse taal van sommige :3
Volledig random, we lullen maar wat
Argh!http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik heb de hele tijd dat mijn render distance veranderd van Far naar short of tiny. Hoe kan dat? En kun je far misschien ook forceren met codes?
En mijn specs zijn goed: Quad Core @ 2.8GHZ en een HD4890 en 4GB ram.![]()
Druk eens op Fquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:17 schreef Rivalo het volgende:
Ik heb de hele tijd dat mijn render distance veranderd van Far naar short of tiny. Hoe kan dat? En kun je far misschien ook forceren met codes?
En mijn specs zijn goed: Quad Core @ 2.8GHZ en een HD4890 en 4GB ram.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
woh jump. Waar speel jij zoal ?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: