Er ging 8% af bij de eerste drop, dus jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:19 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Gok je dat adhv de percentages?
Bonus puntenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:20 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb om 15:00 rijles, dacht vannacht om 16:00. Ik hoop dat ik dan wel wakker genoeg ben want wil niemand aanrijden enzo natuurlijk.
100 punten per oud vrouwtje jwzquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:20 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb om 15:00 rijles, dacht vannacht om 16:00. Ik hoop dat ik dan wel wakker genoeg ben want wil niemand aanrijden enzo natuurlijk.
dat er mensen zijn die deze troep kopenquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:19 schreef delano.888 het volgende:
Was echt lol vanochtend om 5 uur ofzo zat ik dus aan de pizza, ging ik even naar buiten kijken voor t raam met een stuk pizza in me hand, fietste er iemand langs, die zag me staan en keek alsof ik knettergek was, maarja, beetje logisch ook wel
Dat vraag ik me ook a;l de hele tijd af. Echt alles wordt gewoon verkocht..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat er mensen zijn die deze troep kopen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:19 schreef delano.888 het volgende:
Was echt lol vanochtend om 5 uur ofzo zat ik dus aan de pizza, ging ik even naar buiten kijken voor t raam met een stuk pizza in me hand, fietste er iemand langs, die zag me staan en keek alsof ik knettergek was, maarja, beetje logisch ook wel
Snap sowieso niet dat men dit soort geurtjes blind koopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat er mensen zijn die deze troep kopen
whehequote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef delano.888 het volgende:
Ik probeer t nog een keer aangezien niemand mn reactie zag door die drukte hier
[..]
Snap niet dat mensen zo snel iets durven te kopen ;p tv van 800 euro. Hoppa weg.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat men dit soort geurtjes blind koopt.
Aangezien vanochtend iedereen er om lolde wou ik t nog een keer delenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef bambino het volgende:
[..]
wheheik had al gereageerd op het moment zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |