Ben je gebleven jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:42 schreef delano.888 het volgende:
Wie is er hier nog meer vanaf 12 uur? Ik ben brak joh..
Ben blij dat ik net even van 7 tot 10:30 heb geslapen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:42 schreef delano.888 het volgende:
Wie is er hier nog meer vanaf 12 uur? Ik ben brak joh..
Nachtbagger mischien ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:42 schreef marc1982 het volgende:
zijn er topics die sneller lopen dan deze tijdens een hunt?
denk bepaalde showchats en nachtbaggers welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:42 schreef marc1982 het volgende:
serieus? ben hier al redelijk verbaast over, redelijk actief zijn om bij te blijven.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
denk bepaalde showchats en nachtbaggers wel
mjah, hij is incl. verzendkosten maar 20 euro goedkoper dan in de winkel ofzo. Dan gaat het niet zo hard neequote:
Nu gaat het langzaam, vannacht rond 00:00 ging het aardig snel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:42 schreef marc1982 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop