quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zit hier vanaf 12 uur al met het idee de tablet of box te scoren, en ik ga niet weg voordat het afgelopen is, of ik mijn doel bereikt heb.
Zal meer de hype zijn idd.. En de advies prijs is vaak ook veel hoger dan dat je hem op internet kan kopen,.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:18 schreef Maraca het volgende:
Ik heb het idee dat de producten niet veel goedkoper zijn tijdens de hunt dan tijdens een gewone aanbieding van ibood
ja hèquote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:18 schreef Maraca het volgende:
Ik heb het idee dat de producten niet veel goedkoper zijn tijdens de hunt dan tijdens een gewone aanbieding van ibood
Dat word toch ook nergens gezegd? Alleen dat er heel veel achter mekaar komtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:18 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij ook niet. Het verkoopt allemaal toch wel, waarom zouden dan ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:18 schreef Maraca het volgende:
ja, had iets gekocht en dat was ergens anders goedkoperquote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:19 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Zal meer de hype zijn idd.. En de advies prijs is vaak ook veel hoger dan dat je hem op internet kan kopen,.
Volgens mij welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat word toch ook nergens gezegd? Alleen dat er heel veel achter mekaar komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |