Ik heb hoop.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je blijft maar denken dat er een tablet komt
lolquote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:12 schreef delano.888 het volgende:
Ik stond ff voor het raam naar buiten te kijken met me pizza in me hand, fietst er iemand langs, die kijkt me vaaaaaag aan
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:12 schreef delano.888 het volgende:
Ik stond ff voor het raam naar buiten te kijken met me pizza in me hand, fietst er iemand langs, die kijkt me vaaaaaag aan
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:12 schreef delano.888 het volgende:
Overduidelijk geen Fok!kerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:12 schreef delano.888 het volgende:
En jij maar denken dat het door je pizza komtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:12 schreef delano.888 het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:13 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
En jij maar denken dat het door je pizza komt
Hij is NU op. Komt door t posten hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:13 schreef SuperRogier het volgende:
Trouwens, je eet niet echt snel
Niet, cola light zit minder calorieën in dan normale cola.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
waar in mijn bericht heb ik het over pepsi max
ik zeg cola
cola = cola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |