My feelings for you? Beter dan die kut anouk of andere depressieve aandachtshoeren zonder talent.quote:
Plas of poep dan in een plastic zak!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik durf niet naar de wc te gaan
Heftig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:05 schreef FCTVCF het volgende:
Tis dat ik niet kan slapen van die meuk wat ik heb gesnoven vanavond maarrrr anders.
Wat moet dat voorstellen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/js/stock/nl.js
Klopt dat wel, elke keer dat ik kijk staat er 2%quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/js/stock/nl.js
Je hebt wel problemen met lezen en zulks, oder?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt dat wel, elke keer dat ik kijk staat er 2%
Net stond de blauwe balk ongeveer op 50, maar die site op 2.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:07 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je hebt wel problemen met lezen en zulks, oder?
ctrl+f5quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt dat wel, elke keer dat ik kijk staat er 2%
Count me in. Later.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:08 schreef SuperRogier het volgende:
Ik denk dat er bij het verschijnen van dat toetsenbord weer 15 mannen zijn gaan fappen
Hé meid, ik ga fappen. Doei.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:08 schreef Lyza666 het volgende:
Ik lees nou wel zo veel over die Box, maar stel dat je er een te pakken krijgt... Zit er allemaal van dit soort zut in. Top.
Terug sturen binnen 8 dagenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:08 schreef Lyza666 het volgende:
Ik lees nou wel zo veel over die Box, maar stel dat je er een te pakken krijgt... Zit er allemaal van dit soort zut in. Top.
Welterustenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:09 schreef j95 het volgende:
Het was een goede hunt, de buit is binnen. Welterusten schavuiten!
Helaas, dat mag dus nietquote:
Wil je er een lenen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Als ik een piemel had, was ik nu ook gaan fappen. Wat een onzindingen tot nu toe
Van ibood niet, van de consumentenbond wel.quote:
Lukt ook wel op een andere manier hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Als ik een piemel had, was ik nu ook gaan fappen. Wat een onzindingen tot nu toe
Als ik een vrouw was had ik nu zachtjes aan me tepel gevoeld net zolang totdat ie hard wordt.. dan zou ik mijn vinger nat maken en dan en dan en dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:09 schreef 08gnoT. het volgende:
werd je wakkerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:10 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was had ik nu zachtjes aan me tepel gevoeld net zolang totdat ie hard wordt.. dan zou ik mijn vinger nat maken en dan en dan en dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |