Al paar keerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:53 schreef RoW_0 het volgende:
IBOOD BOX is aangekondigd op twitter.
Ja, een uur geleden ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:53 schreef RoW_0 het volgende:
Al laaaangggquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:53 schreef RoW_0 het volgende:
Neeeeeeeeeeee echt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:53 schreef RoW_0 het volgende:
Snap ik ook nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Snap ook niet dat mensen daar wakker van kunnen worden
Dekbedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:53 schreef Friek_ het volgende:
Doe maar een huishoudelijk middel. Een tosti-apparaat bijvoorbeeld. Of een stofzuiger. Of iets.
Mensen zonder ochtendhumeur vertrouw ik niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Snap ik ook niet
Het schijnt toch ook dat je er beter wakker van wordt ofzo, dus geen ochtendhumeur?
Koop een bank bij de (leenbakker dacht ik?) krijg je zon hele lading er bijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:53 schreef Friek_ het volgende:
Doe maar een huishoudelijk middel. Een tosti-apparaat bijvoorbeeld. Of een stofzuiger. Of iets.
Jep, zie youtubequote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:53 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
wat is de ibood box?? ik=noob toch zondoos met allemaal rommel voor een aardig prijsje
Haha. Ik kan er ook om lachen hoor. Ik wist dat uiteraard niet vantevorenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:52 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik moest stiekem best hard lachen. Iets kopen puur voor een functie die bij jou niet werkt
was dat maar jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:54 schreef Aalbers het volgende:
is er ergens te zien wat er allemaal vannacht wordt aangeboden?
is een verrassingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:54 schreef Aalbers het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mensen zonder ochtendhumeur vertrouw ik niet.
Was dat maar zo, dan lag de helft van de posters hier nu al onder zeil waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:54 schreef Aalbers het volgende:
Nee tuurlijk niet. Ze laten je net zo lang wachten op dat ene ding, en dan komt het niettt hihi. (net zoals ik nu met me XTC)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:54 schreef Aalbers het volgende:
Denk het ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dan lag de helft van de posters hier nu al onder zeil waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |