Hey, bedankt voor die lijst met films.quote:
Waar hou je eigenlijk van qua films?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hey, bedankt voor die lijst met films.![]()
De films die ik ervan heb gezien waren best goed, dus dat geeft hoop.
Belle & Sebastian.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar komt die TT nou ineens vandaan?
Je lijkt KK wel
Hoiquote:
Altijd leuk dat iedereen veel mensen denkt dat ik een trol ben >.>quote:
Niet echt iets specifieks, maar ik hou wel van films met een goed (ingewikkeld) verhaal (Inception, Waking Life, Into the Wild).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Waar hou je eigenlijk van qua films?.
Nja, de dingen die je post- en meemaakt zijn niet echt doorsnee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Altijd leuk dat iedereen veel mensen denkt dat ik een trol ben >.>
Okee, daar ben ik het denk ik mee eens... idk, ik weet niet, sta er zelf nooit zo bij stil vind mezelf best doorsnee >.>quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nja, de dingen die je post- en meemaakt zijn niet echt doorsnee.
Waking Life kan ik niet, morgen even naar kijken. Die andere twee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Niet echt iets specifieks, maar ik hou wel van films met een goed (ingewikkeld) verhaal (Inception, Waking Life, Into the Wild).![]()
Mag die persoon best wel bagger veel fantasie hebben >.>quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:20 schreef Steve het volgende:
Het verleden leert dat newbies die met allemaal bizarre verhalen aankomen een kloon zijn of gewoon zitten te geinen. Het komt gewoon ongeloofwaardig over. Ook door hóe het er staat. Vandaar de scepsis.
Waking Life is wel wat vaag. Ik heb hem laatst één keer gezien en heb maar de helft meegekregen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Waking Life kan ik niet, morgen even naar kijken. Die andere twee..
Het is eigenlijk zó obvious dat het wel waar moet zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mag die persoon best wel bagger veel fantasie hebben >.>
Diemen heeft nu een waterig zonnetje maar dat zal wel niet heel de dag stand houden.quote:
Ja ja!quote:
Hoe kan iemand in hemelsnaam midden in de klas een vinger in je achterste steken? Zit je niet op je achterste in de klas? Heb je geen broek aan in de klas?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
"hopelijk doe je dat niet bij mij als je een keer boos bent" Zei hij, nadat ik had verteld dat ik iemand in z'n hand had gestoken met een passer nadat die gene midden in een klas met mensen ongevraagd een vinger in m'n achterste had gestoken en een hand in de voorkant van m'n broek had zitten.
Ik heb als kind een bank overvallen... dat vertel ik toch ook gewoon?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kan iemand in hemelsnaam midden in de klas een vinger in je achterste steken? Zit je niet op je achterste in de klas? Heb je geen broek aan in de klas?
Pfff wat een gedrama. In het echte leven vertel je ook niet meteen alles wat je ooit hebt meegemaakt als je je voor de eerste keer voorstelt. Dan begin je ook niet meteen over je opname in een instelling, anale bloedingen, dildo's en rare gewoontes.
Internet. Laat mensen gewoon fatsoen vergeten.
Was het een tweezits of een driezits?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:14 schreef Vlarp het volgende:
Niet als ik vertel dat het een overval met kots was...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was het een tweezits of een driezits?
Ik snap 'm nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was het een tweezits of een driezits?
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb als kind een bank overvallen... dat vertel ik toch ook gewoon?
Je hebt duidelijk StBabylon uit [Singles] nog niet ontmoet, dat zie ik welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kan iemand in hemelsnaam midden in de klas een vinger in je achterste steken? Zit je niet op je achterste in de klas? Heb je geen broek aan in de klas?
Pfff wat een gedrama. In het echte leven vertel je ook niet meteen alles wat je ooit hebt meegemaakt als je je voor de eerste keer voorstelt. Dan begin je ook niet meteen over je opname in een instelling, anale bloedingen, dildo's en rare gewoontes.
Internet. Laat mensen gewoon fatsoen vergeten.
Hoe dan? Je komt nu al amper boven de toonbank uit, laat staan als kind!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb als kind een bank overvallen... dat vertel ik toch ook gewoon?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe dan? Je komt nu al amper boven de toonbank uit, laat staan als kind!
Jij ergert je dood aan iedere nieuwelingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik erger me dood aan Demon... kloon of niet!
Ik heb me aan breezer, lasco en ook aan gastwatdefok me eigenlijk niet of nauwelijks geergerd eigenlijk... dit is een heel ander niveauquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij ergert je dood aan iedere nieuweling
Hoedjes, sjaaltjes, maakt niet uit
Aan Breezerslet ben ik trouwens inmiddels gewend
Lasco ook
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:45 schreef Waxxer het volgende:
Ah joh, na zijn examens volgen er nog vijf weekjes psychiatrie, kunnen we het allemaal ff laten bezinken.
Hij kan niet bij je hoofdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Oei. Gaat Vlarp nu mijn hoofd er af bijten tijdens Friso XL?
Jamaar... Vlarpiewarpie, ik ben het maar! Je weet wel, die stomme nicht die zijn bravoure wil laten zien en zijn onzekerheden verbergt met een schuild vol valsnichterige humor! AMG3L!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Voorspelling voor de drama vandaag:
- Verslapen voor examen
- Vertraging trein/bus/tram
- Natuurlijk examen verneukt
- Vriendje boos
- Oma is langs geweest
- Krokodillentranen
- Komkommer in zijn anus, ongeschild
Ik denk ik ga niet spotten met geestelijke tekortkomingen.. maar laat het maar aan de NOG valsere nicht over dat wel te doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:45 schreef Waxxer het volgende:
Ah joh, na zijn examens volgen er nog vijf weekjes psychiatrie, kunnen we het allemaal ff laten bezinken.
Omgdriejel?quote:
Tweede komme-komme-kommer gratis. Krijgt em cadeau... krijgt em cadeau....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ohja, ik wist niet leuks om in zijn anus te stoppen
XD ^_^ :3 -=<(^.^)>=-quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tweede komme-komme-kommer gratis. Krijgt em cadeau... krijgt em cadeau....
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tweede komme-komme-kommer gratis. Krijgt em cadeau... krijgt em cadeau....
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk ik ga niet spotten met geestelijke tekortkomingen.. maar laat het maar aan de NOG valsere nicht over dat wel te doen
Want je had er tijdens de les Frans al een vinger ingestoken en je inspiratie was verder op?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ohja, ik wist niet leuks om in zijn anus te stoppen
Jij bent best een valse nicht hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, zo ben ik normaal gesproken ook niet.Maar dit is een... speciaal geval.
Je bent wellicht subtieler Waxx.... maar je kunt net zo vals zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, zo ben ik normaal gesproken ook niet.Maar dit is een... speciaal geval.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Oei. Gaat Vlarp nu mijn hoofd er af bijten tijdens Friso XL?
Jamaar... Vlarpiewarpie, ik ben het maar! Je weet wel, die stomme nicht die zijn bravoure wil laten zien en zijn onzekerheden verbergt met een schuild vol valsnichterige humor! AMG3L!!!!!!!!!
Hey!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]Ik snijd m'n eigen polsen wel door dan
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]Ik snijd m'n eigen polsen wel door dan
Dat het een raar verhaal is ben ik het met je eens jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:04 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja zeg!![]()
Ja maar kom op, een hand aan de achterkant en een hand aan de voorkant, geen leraar die er wat van zegt en een passer in de hand (of was er een L vergeten, typo..?)... Dan móet ik wel.
Ja nou, maar dan moeten die niet zo doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet alleen dit geval waar je vals bent hoor. Ook in het verleden kan je echt venijnig uit de hoek komen. Gemaskeerd door je waxxeriaanse chaos, maar desalniettemin vals.
Het was midden in de klasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
[..]
Dat het een raar verhaal is ben ik het met je eens ja(maar was het wel IN de les? Dat stond er volgens mij niet... misschien wel in de fietsenstalling!
)
Dat je soms een valse nicht ben, daar ben ik het OOK mee eens, met Erik. En mezelf
Of latex! Als daar een gaatje in zit dan zie je dat niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb eerder het idee dat het skinny jeans zijn wat hij draagt
Dan heb ik liever een losse broek waar de boxer gewoon wat bovenuit komtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:26 schreef Ang3l het volgende:
En een skinny jeans kan een ietwat losse boxer best ver naar beneden trekken als je gaat zitten hoor!
MSN onder werktijdquote:
Oh dat heb ik ookquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zou een passer in zijn hand steken
En daar zit maar 1 persoon uit m'n vriendenkring inquote:
in welke hand, die hand bij je kruis of die bij je reet, hij zou op tijd wegtrekken zodat je missteektquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zou een passer in zijn hand steken
Doe geen moeitequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in welke hand, die hand bij je kruis of die bij je reet, hij zou op tijd wegtrekken zodat je missteekt
Ik dacht dat ik de dramaqueen was hier
misschien moet ik nu ook verhalen van mij gaan vertellen om mijn positie te bewaken
Ik heb er geen behoefte aanquote:
Zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou mijn drama's maar persoonlijk en voor mezelf.
Ik ben nooit zo van dat al mijn info op het internet zetten.
Ik hou bv binnen dat ik heimelijk verliefd op je ben en dat ik heel graag een keer met je mee naar furball wil om me daar enorm shitmysheetsachtig in een sling te laten pakken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet. Nou ja, dat lijkt misschien van wel, maar er is genoeg wat ik nog binnenhoud.
Oh jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Het was sarcastisch TV, het was sarcastisch!!!
Ik word er toch altijd beticht dat ik al mijn info en vuile was hier neerplemp?
Je houdt het toch binnen? Dat staat er.quote:
Ruilen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef Steve het volgende:
Ik héb niet eens drama om achter te houden..
Je woont bijna in Belgie én Limburgquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef Steve het volgende:
Ja en als dat dan ook nog 's ochtends is dan kan ik hem dat zelf ook wijsmaken... dan wa shet gewoon tijdens de medicatie0tijdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Ang3l... je kunt altijd nog TMM de schuld geven als je iets te persoonlijk bent geweest en er achteraf spijt van hebt... zeg je gewoon dat hij per abuis op je account heeft zitten tikken
Shall we?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef Steve het volgende:
Zulke grote handen heb je nu ook weer nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je een beetje een losse broek aan?
Ah, dat moet goed voelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:26 schreef wonderer het volgende:
http://www.vrolijk.nu/boek-top10-man-c-56.html
Goed man!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:26 schreef wonderer het volgende:
MOOI!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:26 schreef wonderer het volgende:
Voor jou altijdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
MOOI!
ik heb m gebookmarkt, als mn salaris binnen is wil je m vast wel signen he
ofcourse, ofcourse!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor jou altijd
Eerste hoofdstuk speelt zich bijna helemaal in Arnhem af
Daar zullen we eens wat aan doen danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en als dat dan ook nog 's ochtends is dan kan ik hem dat zelf ook wijsmaken... dan wa shet gewoon tijdens de medicatie0tijd
De TMM-TMI!
What's in a name......
Joh... valt Arthur op een hetero?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:26 schreef wonderer het volgende:
Ik ben bezig met het vertalen van een deel zodat ik het naar een agent kan sturen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:35 schreef Xiance het volgende:
Wonderer, is er eigenlijk ook een engelse versie van? en zo ja waar besteld men die? en zo nee waarom niet?
Dat stond al in de planning van voor ik jou kende, dus vlei jezelf maar nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Joh... valt Arthur op een hetero?
Wat een verrassing
ohhh da's goed om te wetenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het vertalen van een deel zodat ik het naar een agent kan sturen.
Een agent als in politieagent, of agent als in vertegenwoordigerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het vertalen van een deel zodat ik het naar een agent kan sturen.
Een literair agentquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een agent als in politieagent, of agent als in vertegenwoordiger?
Très toevallig danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat stond al in de planning van voor ik jou kende, dus vlei jezelf maar niet
Nou ja, het is natuurlijk wel een terugkerend thema in het leven van de gemiddelde homo. Maar inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |