quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Voorspelling voor de drama vandaag:
- Verslapen voor examen
- Vertraging trein/bus/tram
- Natuurlijk examen verneukt
- Vriendje boos
- Oma is langs geweest
- Krokodillentranen
- Komkommer in zijn anus, ongeschild
Ik denk ik ga niet spotten met geestelijke tekortkomingen.. maar laat het maar aan de NOG valsere nicht over dat wel te doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:45 schreef Waxxer het volgende:
Ah joh, na zijn examens volgen er nog vijf weekjes psychiatrie, kunnen we het allemaal ff laten bezinken.
Omgdriejel?quote:
Tweede komme-komme-kommer gratis. Krijgt em cadeau... krijgt em cadeau....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ohja, ik wist niet leuks om in zijn anus te stoppen
XD ^_^ :3 -=<(^.^)>=-quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tweede komme-komme-kommer gratis. Krijgt em cadeau... krijgt em cadeau....
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tweede komme-komme-kommer gratis. Krijgt em cadeau... krijgt em cadeau....
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk ik ga niet spotten met geestelijke tekortkomingen.. maar laat het maar aan de NOG valsere nicht over dat wel te doen
Want je had er tijdens de les Frans al een vinger ingestoken en je inspiratie was verder op?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ohja, ik wist niet leuks om in zijn anus te stoppen
Jij bent best een valse nicht hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, zo ben ik normaal gesproken ook niet.Maar dit is een... speciaal geval.
Je bent wellicht subtieler Waxx.... maar je kunt net zo vals zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, zo ben ik normaal gesproken ook niet.Maar dit is een... speciaal geval.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Oei. Gaat Vlarp nu mijn hoofd er af bijten tijdens Friso XL?
Jamaar... Vlarpiewarpie, ik ben het maar! Je weet wel, die stomme nicht die zijn bravoure wil laten zien en zijn onzekerheden verbergt met een schuild vol valsnichterige humor! AMG3L!!!!!!!!!
Hey!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]Ik snijd m'n eigen polsen wel door dan
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]Ik snijd m'n eigen polsen wel door dan
Dat het een raar verhaal is ben ik het met je eens jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:04 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja zeg!![]()
Ja maar kom op, een hand aan de achterkant en een hand aan de voorkant, geen leraar die er wat van zegt en een passer in de hand (of was er een L vergeten, typo..?)... Dan móet ik wel.
Ja nou, maar dan moeten die niet zo doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet alleen dit geval waar je vals bent hoor. Ook in het verleden kan je echt venijnig uit de hoek komen. Gemaskeerd door je waxxeriaanse chaos, maar desalniettemin vals.
Het was midden in de klasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
[..]
Dat het een raar verhaal is ben ik het met je eens ja(maar was het wel IN de les? Dat stond er volgens mij niet... misschien wel in de fietsenstalling!
)
Dat je soms een valse nicht ben, daar ben ik het OOK mee eens, met Erik. En mezelf
Of latex! Als daar een gaatje in zit dan zie je dat niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb eerder het idee dat het skinny jeans zijn wat hij draagt
Dan heb ik liever een losse broek waar de boxer gewoon wat bovenuit komtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:26 schreef Ang3l het volgende:
En een skinny jeans kan een ietwat losse boxer best ver naar beneden trekken als je gaat zitten hoor!
MSN onder werktijdquote:
Oh dat heb ik ookquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zou een passer in zijn hand steken
En daar zit maar 1 persoon uit m'n vriendenkring inquote:
in welke hand, die hand bij je kruis of die bij je reet, hij zou op tijd wegtrekken zodat je missteektquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zou een passer in zijn hand steken
Doe geen moeitequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in welke hand, die hand bij je kruis of die bij je reet, hij zou op tijd wegtrekken zodat je missteekt
Ik dacht dat ik de dramaqueen was hier
misschien moet ik nu ook verhalen van mij gaan vertellen om mijn positie te bewaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |