twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 19:10:15#Koeman en #VanBronckhorst hebben met de zeven jong oranje spelers de wedstrijd tegen Zweden geanalyseerd. #Feyenoord reageer retweet
In ieder geval nog het maximale uit de 1 dag training deze week kunnen halen dus.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 19:13:27#Koeman: ''We hebben situaties van dom balverlies lijden geanalyseerd, Ik hoop dat de spelers van dit soort gesprekjes leren'' #Feyenoord reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Bazenverhaal, vond hem wel het plaatsen waard
bron: www.defeijenoorder.nl
Ja maar dan moet het wel kunnen. Wij worden meestal gedwongen om het spel te maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:11 schreef Caland het volgende:
Lastig ja, ik zou er zelf dan denk ik voor kiezen om Fer te behouden en iets opportunistischer (lees: op de counter) gaan spelen. Hoef je jezelf in ieder geval ook niet weer in de schulden te steken bij de zgn. vrienden.
Met het huidige middenveld en de verdediging die fit is kan je heel goed op de 0 spelen imo. Dan maar een jaartje afbraakvoetbal, fuck it. Daar hebben we nou eenmaal de selectie naar. Liever dat dan weer heel naïef het spel willen maken terwijl je het niet kan. Ook countervoetbal kan prachtig zijn trouwens, zie AZ dat kampioen werd.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 19:10:15#Koeman en #VanBronckhorst hebben met de zeven jong oranje spelers de wedstrijd tegen Zweden geanalyseerd. #Feyenoord reageer retweet
In ieder geval nog het maximale uit de 1 dag training deze week kunnen halen dus.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 19:13:27#Koeman: ''We hebben situaties van dom balverlies lijden geanalyseerd, Ik hoop dat de spelers van dit soort gesprekjes leren'' #Feyenoord reageer retweet
Ik hou die paupertyfusherrie verantwoordelijk voor het versneld zingen, en dus verneuken, van ieder mooi Feyenoordlied dat ten gehore wordt gebracht door het publiek. Dat je überhaupt naar die tyfusherrie ken luisteren, niet normaalquote:
Laat gaan joh. Stiekem vond je DJ Paul na Feyenoord - PSV ook wel mooi toch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik hou die paupertyfusherrie verantwoordelijk voor het versneld zingen, en dus verneuken, van ieder mooi Feyenoordlied dat ten gehore wordt gebracht door het publiek. Dat je überhaupt naar die tyfusherrie ken luisteren, niet normaal. Ze mogen van mij nog wel een Legioenzaal openen met normale muziek en een barretje ofzo, waar spelers ook langskomen.
Het overgrote deel wat ik daarvan heb gehoord was happy hardcore. Dat valt niet te vergelijken met deze zooi.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Stiekem vond je DJ Paul na Feyenoord - PSV ook wel mooi toch.
Ik ben daar sowieso voor, gewoon 4 verdedigers, en dan een teruggetrokken middenveld Fer/Clasie, Mokotjo en El Ahmadi, en voorin Biseswar/Fernandez/Cissé laten storen en gaten in duiken. Bij elke gelegenheid snel uitbreken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:11 schreef Caland het volgende:
Lastig ja, ik zou er zelf dan denk ik voor kiezen om Fer te behouden en iets opportunistischer (lees: op de counter) gaan spelen. Hoef je jezelf in ieder geval ook niet weer in de schulden te steken bij de zgn. vrienden.
Met het huidige middenveld en de verdediging die fit is kan je heel goed op de 0 spelen imo. Dan maar een jaartje afbraakvoetbal, fuck it. Daar hebben we nou eenmaal de selectie naar. Liever dat dan weer heel naïef het spel willen maken terwijl je het niet kan. Ook countervoetbal kan prachtig zijn trouwens, zie AZ dat kampioen werd.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 19:10:15#Koeman en #VanBronckhorst hebben met de zeven jong oranje spelers de wedstrijd tegen Zweden geanalyseerd. #Feyenoord reageer retweet
Hoor sowieso veel positieve verhalen over Koeman en co. Legt vaak het spel stil, veel uitleggen. Nu is dat eigenlijk heel normaal, maar Been deed dat echt nooit
Ben zelf totaal niet van de stampherrie, maar hier ben ik het mee eens jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Stiekem vond je DJ Paul na Feyenoord - PSV ook wel mooi toch.
Ik deel je mening hoor, wat een pleuris herrie daar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het overgrote deel wat ik daarvan heb gehoord was happy hardcore. Dat valt niet te vergelijken met deze zooi.
Maar over die tweede Legioenzaal ben ik wel serieus trouwens, dat zou ik echt kunnen waarderen.
Het eerste nummer is happy hardcore, vanaf 2:10 ofzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het overgrote deel wat ik daarvan heb gehoord was happy hardcore. Dat valt niet te vergelijken met deze zooi.
Maar over die tweede Legioenzaal ben ik wel serieus trouwens, dat zou ik echt kunnen waarderen.
Mooi man, vooral in de winter. Beetje opwarmen enzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik deel je mening hoor, wat een pleuris herrie daar.![]()
Ja, daar kom ik toch nooit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het eerste nummer is happy hardcore, vanaf 2:10 ofzo.
Maar onder W en Z zit toch ook zo'n normale bar. Vooral die onder Z is opzich wel relaxed. Gelijk na de wedstrijd echt bier enzo.
Bij W ook ja inderdaad. Zit meestal ook stampvol.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het eerste nummer is happy hardcore, vanaf 2:10 ofzo.
Maar onder W en Z zit toch ook zo'n normale bar. Vooral die onder Z is opzich wel relaxed. Gelijk na de wedstrijd echt bier enzo.
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi man, vooral in de winter. Beetje opwarmen enzo.
Legioenzaal is geslotenquote:
Ja, dat dacht ik eerst ook. Maar zag dat hij met de open dag wel gewoon open was incl. DJ.quote:
Tegen Malaga was het wel open. Vreemd. Dan zal het morgen ook wel open zijn joh. Had het ergens gelezen maar die zullen het wel fout hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik eerst ook. Maar zag dat hij met de open dag wel gewoon open was incl. DJ.
Tegen Malaga weet ik niet, ben er toen niet heengegaan...maar was hij toen dicht ja?
Een actie goed laten keuren door de tegenstanderquote:Het nieuwe seizoen is inmiddels al lang en breed begonnen, maar het TIFO-Team ligt stil. De reden is natuurlijk het opzeggen van vertrouwen in de directie en RvC. Vanuit de club is er zoveel tegenwerking op ons gebied dat het onmogelijk is om nog acties te organiseren. Eisen vanuit de club zijn o.a. dat we acties vooraf altijd laten keuren door de tegenstander en dat de schoonmaakkosten (á ¤5000,- per actie) zelf bekostigd moeten worden. Deze ontwikkelingen zorgen ervoor dat het nog lang gaat duren voordat er weer spectaculaire acties verzorgd kunnen worden zoals bijvoorbeeld in het seizoen 2001-2002 toen TIFO uitverkozen werd tot Europa’s beste team.
Tot die tijd werken we aan allerlei zaken waaronder de site, vandaag heeft de website een poetsbeurt gekregen door de programmeurs van Red-Leaf (ook verantwoordelijk voor: De Feijenoorder.nl) die diverse features hebben ge-upgrade, toegevoegd en problemen hebben verholpen! Daarnaast hebben we het fotoverslag toegevoegd van onze laatste actie, deze vind je hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |