Hopelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:12 schreef Hamilcar het volgende:
Bereiden ze ons voor op een overname door een Chinese havenbaron?
Leerdams kwaliteit ligt het hem juist in het positie kiezen en ook opkomen voor de goal, dat zag je vorig jaar ook best veel. Voor een verdedigende mid scoorde hij op die positie ook enorm veel goals in de jeugd, nu is dat natuurlijk niet 1 op 1 te vergelijken met nu puur omdat het fysiek/technisch gezien wel anders ligt natuurlijk. Maar dat Leerdam nooit voor de goal komt is echt grote onzin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:22 schreef Paul-89 het volgende:
Het probleem is dat ook een Leerdam nooit voor de goal komt, Fer heeft stootkracht en dat gaan we missen als hij vertrekt.
Zeker voor een avondwedstrijd inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 05:51 schreef Stokstaart het volgende:
Lang geleden dat de eerste thuiswedstrijd van het seizoen niet uitverkocht was
Mooi... Ga ik dus vanavond voor het eerst van mn leven naar een wedstrijd van feyenoord...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 05:51 schreef Stokstaart het volgende:
Lang geleden dat de eerste thuiswedstrijd van het seizoen niet uitverkocht was
Leeg is het nooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Mooi... Ga ik dus vanavond voor het eerst van mn leven naar een wedstrijd van feyenoord...Uitgenodigd door een rotterdamse vriend die mij eens "echte sfeer" wilde laten proeven. En nu blijkt dus dat het leeg gaat wezen?
Zorg jij er na vanavond dan maar voor dat er structureel weer eentje extra bij zit ter compensatie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Mooi... Ga ik dus vanavond voor het eerst van mn leven naar een wedstrijd van feyenoord...Uitgenodigd door een rotterdamse vriend die mij eens "echte sfeer" wilde laten proeven. En nu blijkt dus dat het leeg gaat wezen?
sfeer zal d'r sowieso wel wezen. pmds voor de win.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Gooi je er morgen wel even bij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:57 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
sfeer zal d'r sowieso wel wezen. pmds voor de win.
@ happel, waarom sta ik niet op W1 meer... kan wel janke!
Niet vol is wat anders dan leeg natuurlijk. Bovendien hoeft dat natuurlijk niks te zeggen over de sfeer. Sterker, ik heb misschien nog wel de mooiste wedstrijden qua sfeer meegemaakt tegen nietszeggende Europese dat het ook verre van vol zat. Overigens verwacht ik dat het vanavond gewoon heus aardig vol zal zitten. Echter over de sfeer hoef je je sowieso denk geen zorgen te maken, avondwedstrijden zijn geniaal in de kuip. Wat mijn betreft mogen alle 17 competitiewedstrijden dan ook 's avonds gespeeld worden..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niet vol is wat anders dan leeg natuurlijk. Bovendien hoeft dat natuurlijk niks te zeggen over de sfeer. Sterker, ik heb misschien nog wel de mooiste wedstrijden qua sfeer meegemaakt tegen nietszeggende Europese dat het ook verre van vol zat. Overigens verwacht ik dat het vanavond gewoon heus aardig vol zal zitten. Echter over de sfeer hoef je je sowieso denk geen zorgen te maken, avondwedstrijden zijn geniaal in de kuip. Wat mijn betreft mogen alle 17 competitiewedstrijden dan ook 's avonds gespeeld worden..
Inderdaad, geweldige wedstrijden qua sfeer meegemaakt in de avond, inclusief tijden dat risicowedstrijden ook gewoon nog in de avond plaats vonden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niet vol is wat anders dan leeg natuurlijk. Bovendien hoeft dat natuurlijk niks te zeggen over de sfeer. Sterker, ik heb misschien nog wel de mooiste wedstrijden qua sfeer meegemaakt tegen nietszeggende Europese dat het ook verre van vol zat. Overigens verwacht ik dat het vanavond gewoon heus aardig vol zal zitten. Echter over de sfeer hoef je je sowieso denk geen zorgen te maken, avondwedstrijden zijn geniaal in de kuip. Wat mijn betreft mogen alle 17 competitiewedstrijden dan ook 's avonds gespeeld worden..
Het is natuurlijk onzin dat Fer er van kan, het is gewoon een hele aardige speler. Maar persoonlijk vind ik Leerdam, zeker in potentie, beter dan Fer. Al zijn het natuurlijk hele andere voetballers. Maar een Leerdam moet gewoon zeker op het middenveld zeker als Fernandez weet terug is. Stiekem hoop ik dan ook nog steeds dat er een club voor Fer komt die ¤5M neer wil leggen(Twente?), dat Fernandez een heel seizoen fit blijft en dat Karim het eindelijk eens gaat laten zien waar ik overigens bes vertrouwen in heb.Dan heb je met Leerdam, Clasie en El Ahmadi en nog Mokotjo achter de hand gewoon een heel goed middenveld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:20 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als Dani Fernandez zijn oude niveau kan halen kunnen we Fer missen als kiespijn. Leerdam is stukken beter op het middenveld dan Fer. Dat geslof van die lange slungel is niet om aan te gluren en je ziet aan alles dat hij het spelletje niet begrijpt. Geen inzicht. Hier bij Feyenoord lijkt het misschien nog wat in een elftal met Ruben Schaken en Jerson Cabral maar in een goed functionerend elftal zal hij genadeloos door het ijs zakken. Fernandez rechtsback, Leerdam terug op het middenveld. Bespaard ook een hoop geld want Feyenoord kennende zal die over het paard getilde, nooit iets gepresteerd hebbende "Lerra" wel een godsvermogen verdienen.
Ik wil de bronbestanden ook wel bijhoudenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Gooi je er morgen wel even bij.
En zal de uitslag updaten. Misschien dat iemand ook de bronbestanden wil overnemen, voor het geval ik weer eens vergeetachtig ben?
quote:Nog enkele kaarten te koop voor duel met Roda JC
Voor de competitiewedstrijd tussen Feyenoord en Roda JC van komende zaterdag zijn nog kaarten beschikbaar. Feyenoord tegen Roda JC begint zaterdag om 20.45 uur in de Rotterdamse Kuip. Het zal de eerste thuiswedstrijd voor Feyenoord zijn in het nieuwe seizoen. Voor dit duel geldt geen clubkaartverplichting. Kaarten zijn al te koop vanaf 15,00,- euro.
X is sowieso steeds meer een dooie boel, ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:23 schreef Lastpost het volgende:
Ik raak af en toe gewoon gefrustreerd op het vak als het voor de zoveelste keer weer een dooie boel is, wetende hoe het is geweest ... nostalgie.![]()
Zware nacht gehad of zo? Of laat ik het anders zeggen: wat is dan zijn 'goede plek'? Ik hoop niet dat je nu 'rechtsback' antwoord want daar speelde hij dramatisch...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:35 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Leerdam is terecht opgemerkt, een zwaar ondergewaardeerde voetballer. Als hij eenmaal basis staat, op zijn goede plek, als bijvoorbeeld een Fer of El Ahmadi vertrekt dan zien we zijn kwaliteiten pas echt!
X is sowieso een paupervak.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
X is sowieso steeds meer een dooie boel, ja.
Eens.quote:
Laten we hopen dat ie dat vanavond ook een keer of 4 doet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:45 schreef Caland het volgende:
Cissé scoort trouwens altijd tegen Roda
quote:Cissé: "Van Veldhoven maakt me kwaad"
Sekou Cissé bewaart geen goede herinneringen aan zijn oud-trainer Harm van Veldhoven. In Sportweek blikt de Feyenoord-aanvaller terug op de trainers die hij in Nederland meemaakte.
Cissé, die zich nog niet wist te onderscheiden in het shirt van Feyenoord sinds zijn komst afgelopen zomer, heeft in het weekblad geen goed woord over voor zijn oud-trainer bij Roda JC. "Met hem kon ik écht niet opschieten! Zolang hij trainer van Roda is, zal ik er alles aan doen om zoveel mogelijk goals tegen die club te maken", aldus Cissé.
"Ik ben blij dat het al drie keer is gelukt. Als het aan mij ligt, maak ik er nog tien. Ik houd echt niet van die trainer. Ik had een blessure, maar hij smeekte me om toch te spelen, omdat hij geen spits had. Dat heb ik toen maar gedaan, om hem te helpen. En nu roept hij steeds dat ik niet met pijn kan spelen! Die man maakt me kwaad."
Zijn huidige trainer, Mario Been, kan Cissé wél bekoren. "Ik heb veel respect voor hem. Hij is een vakman en praat heel verstandig over voetbal. Dat zie je ook als hij op tv analyses geeft van Champions League-wedstrijden. Daar kijk ik altijd graag naar. Dit seizoen heb ik de trainer door een gebroken teen nog niet veel kunnen geven. Volgend seizoen wil ik hem terugbetalen voor het in mij gestelde vertrouwen."
quote:
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:50 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens, als die Derijck werkelijk naar PSV gaat zullen wij toch ook nog wel iets vangen, lijkt me ?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:47 schreef Paul-89 het volgende:
[quote]Cissé: "Van Veldhoven maakt me kwaad"
Sekou Cissé bewaart geen goede herinneringen aan zijn oud-trainer Harm van Veldhoven. In Sportweek blikt de Feyenoord-aanvaller terug op de trainers die hij in Nederland meemaakte.
Cissé, die zich nog niet wist te onderscheiden in het shirt van Feyenoord sinds zijn komst afgelopen zomer, heeft in het weekblad geen goed woord over voor zijn oud-trainer bij Roda JC. "Met hem kon ik écht niet opschieten! Zolang hij trainer van Roda is, zal ik er alles aan doen om zoveel mogelijk goals tegen die club te maken", aldus Cissé.
"Ik ben blij dat het al drie keer is gelukt. Als het aan mij ligt, maak ik er nog tien. Ik houd echt niet van die trainer. Ik had een blessure, maar hij smeekte me om toch te spelen, omdat hij geen spits had. Dat heb ik toen maar gedaan, om hem te helpen. En nu roept hij steeds dat ik niet met pijn kan spelen! Die man maakt me kwaad."
Zijn huidige trainer, Mario Been, kan Cissé wél bekoren. "Ik heb veel respect voor hem. Hij is een vakman en praat heel verstandig over voetbal. Dat zie je ook als hij op tv analyses geeft van Champions League-wedstrijden. Daar kijk ik altijd graag naar. Dit seizoen heb ik de trainer door een gebroken teen nog niet veel kunnen geven. Volgend seizoen wil ik hem terugbetalen voor het in mij gestelde vertrouwen."
Lijkt me een wekenoud interview... En als ie zo positief is over Been, waarom heeft ie dan niet 'voor' gestemd?quote:
Tegen bedoel je, en dat heeft hij ook gedaan. Hij was 1 van de 5.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me een wekenoud interview... En als ie zo positief is over Been, waarom heeft ie dan niet 'voor' gestemd?
Bedanktquote:
Je zit op W4, retardquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:57 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
@ happel, waarom sta ik niet op W1 meer... kan wel janke!
De andere groep is wel zo lekker zeker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:39 schreef Lastpost het volgende:
Twee structureel geblesseerden die moreel gezien niet voor kunnen stemmen, een derde doelman, een jongen waarvan niemand begreep dat ie het vertrouwen kreeg in de vorm van een basisplaats en een ventje dat alles prima en goed vind zolang ie te eten krijgt ... niet bepaald een indrukwekkend tegen-stemmend blok zullen we maar zeggen.
Dat (praktisch) de gehele basisopstelling de trainer liever ziet vertrekken is anders veelzeggend, dat die groep ook niet bijzonder geweldig is mag duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De andere groep is wel zo lekker zeker.Gast van 5 miljoen die afgeschreven was, iemand die weg wil naar Twente, jeugdspeler, speler die weg wil als Ryo komt, VVV-kneus, tweede doelman, jeugd, jeugd, jeugd, jeugd, doelman en oké de aanvoerder Vlaar.
Dat dus, ik kijk er al de hele week naar uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat (praktisch) de gehele basisopstelling de trainer liever ziet vertrekken is anders veelzeggend, dat die groep ook niet bijzonder geweldig is mag duidelijk zijn.![]()
Wel zin in vanavond, eindelijk weer in dat prachtige stadion voor een wedstrijd die er toe doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |