abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100654980
Bereiden ze ons voor op een overname door een Chinese havenbaron? :')
pi_100655306
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:12 schreef Hamilcar het volgende:
Bereiden ze ons voor op een overname door een Chinese havenbaron? :')
Hopelijk. :)

Geen Amsterdammers hier!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_100658215
Arsenal heeft die Campbell eindelijk binnen. Ik ben benieuwd of ze die gaan verhuren.
pi_100660140
Zou mooi zijn voor ons.
pi_100663039
Als Dani Fernandez zijn oude niveau kan halen kunnen we Fer missen als kiespijn. Leerdam is stukken beter op het middenveld dan Fer. Dat geslof van die lange slungel is niet om aan te gluren en je ziet aan alles dat hij het spelletje niet begrijpt. Geen inzicht. Hier bij Feyenoord lijkt het misschien nog wat in een elftal met Ruben Schaken en Jerson Cabral maar in een goed functionerend elftal zal hij genadeloos door het ijs zakken. Fernandez rechtsback, Leerdam terug op het middenveld. Bespaard ook een hoop geld want Feyenoord kennende zal die over het paard getilde, nooit iets gepresteerd hebbende "Lerra" wel een godsvermogen verdienen.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_100663106
Het probleem is dat ook een Leerdam nooit voor de goal komt, Fer heeft stootkracht en dat gaan we missen als hij vertrekt.
pi_100666345
Fer is oneindig veel beter dan Leerdam. Leerdam is een lompe sloper, een werkpaard, Fer is een krachtpatser met techniek en lef.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 03:57:51 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100669075
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:22 schreef Paul-89 het volgende:
Het probleem is dat ook een Leerdam nooit voor de goal komt, Fer heeft stootkracht en dat gaan we missen als hij vertrekt.
Leerdams kwaliteit ligt het hem juist in het positie kiezen en ook opkomen voor de goal, dat zag je vorig jaar ook best veel. Voor een verdedigende mid scoorde hij op die positie ook enorm veel goals in de jeugd, nu is dat natuurlijk niet 1 op 1 te vergelijken met nu puur omdat het fysiek/technisch gezien wel anders ligt natuurlijk. Maar dat Leerdam nooit voor de goal komt is echt grote onzin.

Leerdam kan best wel voetballen hoor, het ziet er alleen niet uit wat 'ie doet, onbehouwen techniek. Maar ga maar eens een wedstrijd op hem letten als hij op VM staat, positioneel echt een dikke prima...en juist daarom wint hij toch voor zo'n kindsoldaat best wel wat duels. Leerdam - Meeuwis liep daarom ook juist best goed. Je hoeft ook niet sterk te zijn om duels te winnen, beste voorbeeld: Kees van Wonderen _O_ Maar nu ga ik weer wat te ver in vergelijken. :+

De 15 goals (!) in de A van hem zeggen wat dat betreft wel genoeg. Het is ook niet voor jan lul dat hij onder Verbeek (of was dat Vlemmings?), Been en Koeman nu ook gewoon minuten maakt. Beetje onderschatte voetballer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100669962
Lang geleden dat de eerste thuiswedstrijd van het seizoen niet uitverkocht was :(
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:19:00 #160
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100670504
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 05:51 schreef Stokstaart het volgende:
Lang geleden dat de eerste thuiswedstrijd van het seizoen niet uitverkocht was :(
Zeker voor een avondwedstrijd inderdaad.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_100670543
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 05:51 schreef Stokstaart het volgende:
Mooi... Ga ik dus vanavond voor het eerst van mn leven naar een wedstrijd van feyenoord... :P Uitgenodigd door een rotterdamse vriend die mij eens "echte sfeer" wilde laten proeven. En nu blijkt dus dat het leeg gaat wezen? :P
pi_100670562
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 09:24 schreef muzas het volgende:

[..]

Mooi... Ga ik dus vanavond voor het eerst van mn leven naar een wedstrijd van feyenoord... :P Uitgenodigd door een rotterdamse vriend die mij eens "echte sfeer" wilde laten proeven. En nu blijkt dus dat het leeg gaat wezen? :P
Leeg is het nooit ;)
pi_100670672
Ik heb er hoe dan ook wel weer zin in, vol of niet vol.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:53:55 #164
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100670776
quote:

[..]

Zorg jij er na vanavond dan maar voor dat er structureel weer eentje extra bij zit ter compensatie. :+
pi_100670806
quote:

[..]

sfeer zal d'r sowieso wel wezen. pmds voor de win.

@ happel, waarom sta ik niet op W1 meer... kan wel janke!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:08:10 #166
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100670905
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 09:57 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

sfeer zal d'r sowieso wel wezen. pmds voor de win.

Gooi je er morgen wel even bij.

En zal de uitslag updaten. Misschien dat iemand ook de bronbestanden wil overnemen, voor het geval ik weer eens vergeetachtig ben?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:14:12 #167
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100670972
quote:

[..]

Niet vol is wat anders dan leeg natuurlijk. Bovendien hoeft dat natuurlijk niks te zeggen over de sfeer. Sterker, ik heb misschien nog wel de mooiste wedstrijden qua sfeer meegemaakt tegen nietszeggende Europese dat het ook verre van vol zat. Overigens verwacht ik dat het vanavond gewoon heus aardig vol zal zitten. Echter over de sfeer hoef je je sowieso denk geen zorgen te maken, avondwedstrijden zijn geniaal in de kuip. Wat mijn betreft mogen alle 17 competitiewedstrijden dan ook 's avonds gespeeld worden.. ^O^
pi_100671010
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef inZanity het volgende:

[..]

Niet vol is wat anders dan leeg natuurlijk. Bovendien hoeft dat natuurlijk niks te zeggen over de sfeer. Sterker, ik heb misschien nog wel de mooiste wedstrijden qua sfeer meegemaakt tegen nietszeggende Europese dat het ook verre van vol zat. Overigens verwacht ik dat het vanavond gewoon heus aardig vol zal zitten. Echter over de sfeer hoef je je sowieso denk geen zorgen te maken, avondwedstrijden zijn geniaal in de kuip. Wat mijn betreft mogen alle 17 competitiewedstrijden dan ook 's avonds gespeeld worden.. ^O^
Eens.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:23:28 #169
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100671123
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef inZanity het volgende:

[..]

Inderdaad, geweldige wedstrijden qua sfeer meegemaakt in de avond, inclusief tijden dat risicowedstrijden ook gewoon nog in de avond plaats vonden.
En Europees veelal met de mensen op de vakken die je er normaliter nooit zag was de sfeer geweldig.

Ik raak af en toe gewoon gefrustreerd op het vak als het voor de zoveelste keer weer een dooie boel is, wetende hoe het is geweest ... nostalgie. ;(
Hoop maar dat het ook op dat vlak weer beter wordt wanneer er sportief weer een sprankje hoop gloort in De Kuip want het is de laatste jaren toch huilen met de pet op, ondanks wat pogingen van groepen.
Waar ik me ook echt aan kan ergeren zijn al die bek-dicht-kijkers op de noordzijde, twijfel echt niet aan hun clubliefde en passie, maar ze staan/hangen/zitten er enkel en trekken hun bek nooit open bij liederen en ook dat was in het verleden wel anders.

Je zou eigenlijk een extra keuzevakje moeten hebben bij de seizoenskaartaanvraag en daarop de vak keuze laten baseren. })
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:30:24 #170
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100671212
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:20 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als Dani Fernandez zijn oude niveau kan halen kunnen we Fer missen als kiespijn. Leerdam is stukken beter op het middenveld dan Fer. Dat geslof van die lange slungel is niet om aan te gluren en je ziet aan alles dat hij het spelletje niet begrijpt. Geen inzicht. Hier bij Feyenoord lijkt het misschien nog wat in een elftal met Ruben Schaken en Jerson Cabral maar in een goed functionerend elftal zal hij genadeloos door het ijs zakken. Fernandez rechtsback, Leerdam terug op het middenveld. Bespaard ook een hoop geld want Feyenoord kennende zal die over het paard getilde, nooit iets gepresteerd hebbende "Lerra" wel een godsvermogen verdienen.
Het is natuurlijk onzin dat Fer er van kan, het is gewoon een hele aardige speler. Maar persoonlijk vind ik Leerdam, zeker in potentie, beter dan Fer. Al zijn het natuurlijk hele andere voetballers. Maar een Leerdam moet gewoon zeker op het middenveld zeker als Fernandez weet terug is. Stiekem hoop ik dan ook nog steeds dat er een club voor Fer komt die ¤5M neer wil leggen(Twente?), dat Fernandez een heel seizoen fit blijft en dat Karim het eindelijk eens gaat laten zien waar ik overigens bes vertrouwen in heb.Dan heb je met Leerdam, Clasie en El Ahmadi en nog Mokotjo achter de hand gewoon een heel goed middenveld.
pi_100671271
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Gooi je er morgen wel even bij.

En zal de uitslag updaten. Misschien dat iemand ook de bronbestanden wil overnemen, voor het geval ik weer eens vergeetachtig ben?
Ik wil de bronbestanden ook wel bijhouden ;)

Leerdam is terecht opgemerkt, een zwaar ondergewaardeerde voetballer. Als hij eenmaal basis staat, op zijn goede plek, als bijvoorbeeld een Fer of El Ahmadi vertrekt dan zien we zijn kwaliteiten pas echt!
pi_100672237
Ik dacht dat er nog maar enkele kaarten waren voor vanavond ? Of was dat weer Feyenoord propaganda ?
quote:
Nog enkele kaarten te koop voor duel met Roda JC

Voor de competitiewedstrijd tussen Feyenoord en Roda JC van komende zaterdag zijn nog kaarten beschikbaar. Feyenoord tegen Roda JC begint zaterdag om 20.45 uur in de Rotterdamse Kuip. Het zal de eerste thuiswedstrijd voor Feyenoord zijn in het nieuwe seizoen. Voor dit duel geldt geen clubkaartverplichting. Kaarten zijn al te koop vanaf 15,00,- euro.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:36:34 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100672271
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:23 schreef Lastpost het volgende:

Ik raak af en toe gewoon gefrustreerd op het vak als het voor de zoveelste keer weer een dooie boel is, wetende hoe het is geweest ... nostalgie. ;(
X is sowieso steeds meer een dooie boel, ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:37:20 #174
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_100672290
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:35 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]
Leerdam is terecht opgemerkt, een zwaar ondergewaardeerde voetballer. Als hij eenmaal basis staat, op zijn goede plek, als bijvoorbeeld een Fer of El Ahmadi vertrekt dan zien we zijn kwaliteiten pas echt!
Zware nacht gehad of zo? Of laat ik het anders zeggen: wat is dan zijn 'goede plek'? Ik hoop niet dat je nu 'rechtsback' antwoord want daar speelde hij dramatisch...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:37:34 #175
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100672298
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:36 schreef Caland het volgende:

[..]

X is sowieso steeds meer een dooie boel, ja.
X is sowieso een paupervak.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_100672317
Hopen dat er een van Roda een schandalige overtreding maakt dan gaat het al snel genoeg los. :)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:38:56 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100672330
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:37 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Eens.

Maar ik kan er 1 minuut van tevoren binnen wandelen en ik kan in de Kuip echt lastig zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:45:21 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100672472
Cissé scoort trouwens altijd tegen Roda :7
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:45:49 #179
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100672480
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:45 schreef Caland het volgende:
Cissé scoort trouwens altijd tegen Roda :7
Laten we hopen dat ie dat vanavond ook een keer of 4 doet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_100672487
Klopt, hij wil Harmke pijn doen. >:)
pi_100672508
quote:
Cissé: "Van Veldhoven maakt me kwaad"

Sekou Cissé bewaart geen goede herinneringen aan zijn oud-trainer Harm van Veldhoven. In Sportweek blikt de Feyenoord-aanvaller terug op de trainers die hij in Nederland meemaakte.

Cissé, die zich nog niet wist te onderscheiden in het shirt van Feyenoord sinds zijn komst afgelopen zomer, heeft in het weekblad geen goed woord over voor zijn oud-trainer bij Roda JC. "Met hem kon ik écht niet opschieten! Zolang hij trainer van Roda is, zal ik er alles aan doen om zoveel mogelijk goals tegen die club te maken", aldus Cissé.

"Ik ben blij dat het al drie keer is gelukt. Als het aan mij ligt, maak ik er nog tien. Ik houd echt niet van die trainer.
Ik had een blessure, maar hij smeekte me om toch te spelen, omdat hij geen spits had. Dat heb ik toen maar gedaan, om hem te helpen. En nu roept hij steeds dat ik niet met pijn kan spelen! Die man maakt me kwaad."

Zijn huidige trainer, Mario Been, kan Cissé wél bekoren. "Ik heb veel respect voor hem. Hij is een vakman en praat heel verstandig over voetbal. Dat zie je ook als hij op tv analyses geeft van Champions League-wedstrijden. Daar kijk ik altijd graag naar. Dit seizoen heb ik de trainer door een gebroken teen nog niet veel kunnen geven. Volgend seizoen wil ik hem terugbetalen voor het in mij gestelde vertrouwen."
_O_
pi_100672581
Trouwens, als die Derijck werkelijk naar PSV gaat zullen wij toch ook nog wel iets vangen, lijkt me ?
pi_100673403
Vormer speelt iig niet mee vanavond, dat scheelt nogal.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:02:35 #184
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100673547
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:37 schreef Tomasso het volgende:

[..]

:D
Het was het vak waar ik m'n supporters-debuut maakte als jong ventje en sindsdien ben ik er maar blijven hangen ook.
Ik vind het wel wat hebben, heerlijk dicht op het veld, geen gezeik als je staat, aan het schelden of blowen bent, je cola aan het mixen bent of gewoon een bak chinees weg werkt.

Maar ik begin toch ook te neigen naar een verhuizing qua vak.
pi_100673705
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:50 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens, als die Derijck werkelijk naar PSV gaat zullen wij toch ook nog wel iets vangen, lijkt me ?
Lijkt mij ook.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:10:03 #186
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100673746
Den Haag krijgt maar 7 ton, dus hoeveel zal feyenoord nou helemaal krijgen?
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:11:26 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100673786
Ligt eraan of er toen een doorverkooppercentage is bedongen. Geen idee eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:20:21 #188
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_100674015
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:47 schreef Paul-89 het volgende:
[quote]Cissé: "Van Veldhoven maakt me kwaad"

Sekou Cissé bewaart geen goede herinneringen aan zijn oud-trainer Harm van Veldhoven. In Sportweek blikt de Feyenoord-aanvaller terug op de trainers die hij in Nederland meemaakte.

Cissé, die zich nog niet wist te onderscheiden in het shirt van Feyenoord sinds zijn komst afgelopen zomer, heeft in het weekblad geen goed woord over voor zijn oud-trainer bij Roda JC. "Met hem kon ik écht niet opschieten! Zolang hij trainer van Roda is, zal ik er alles aan doen om zoveel mogelijk goals tegen die club te maken", aldus Cissé.

"Ik ben blij dat het al drie keer is gelukt. Als het aan mij ligt, maak ik er nog tien. Ik houd echt niet van die trainer. Ik had een blessure, maar hij smeekte me om toch te spelen, omdat hij geen spits had. Dat heb ik toen maar gedaan, om hem te helpen. En nu roept hij steeds dat ik niet met pijn kan spelen! Die man maakt me kwaad."

Zijn huidige trainer, Mario Been, kan Cissé wél bekoren. "Ik heb veel respect voor hem. Hij is een vakman en praat heel verstandig over voetbal. Dat zie je ook als hij op tv analyses geeft van Champions League-wedstrijden. Daar kijk ik altijd graag naar. Dit seizoen heb ik de trainer door een gebroken teen nog niet veel kunnen geven. Volgend seizoen wil ik hem terugbetalen voor het in mij gestelde vertrouwen."
_O_
[/quote]
Het is te hopen dat hij het ook doet onder Koeman :D
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:21:33 #189
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100674049
Been misschien naar Genk, zou een leuke club voor m zijn. Spelen nog (voorronde) CL ook.. :P
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:22:34 #190
124676 RobertoCarlos
pi_100674068
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:47 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

_O_
Lijkt me een wekenoud interview... En als ie zo positief is over Been, waarom heeft ie dan niet 'voor' gestemd? :P
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:24:31 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100674114
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Lijkt me een wekenoud interview... En als ie zo positief is over Been, waarom heeft ie dan niet 'voor' gestemd? :P
Tegen bedoel je, en dat heeft hij ook gedaan. Hij was 1 van de 5.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:27:34 #192
124676 RobertoCarlos
pi_100674191
Ok, voor het blijven van Been bedoel ik. Wie waren die andere 4 die dan wel voor Been waren? Ik dacht dat er alleen onthoudingen waren...

Edit: al gevonden Ruben Schaken, Dani Fernandez, Sekou Cissé, Kostas Lamprou en Kamohelo Mokotjo

[ Bericht 13% gewijzigd door RobertoCarlos op 13-08-2011 13:32:57 ]
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:31:32 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100674314
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:33:38 #194
124676 RobertoCarlos
pi_100674381
quote:
Bedankt ^O^ , had ik zelf ook ff kunnen opzoeken idd 8)7

(En dan schijnen El Ahmadi en Fer de leiders geweest te zijn, die de opstand hebben opgestart, lekker is dat, de een is pissig dat ie weg moest en de ander gaat weg... maar goed oude ):O ):O )
pi_100674467
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 09:57 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Je zit op W4, retard :')
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:39:18 #196
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100674525
Twee structureel geblesseerden die moreel gezien niet voor kunnen stemmen, een derde doelman, een jongen waarvan niemand begreep dat ie het vertrouwen kreeg in de vorm van een basisplaats en een ventje dat alles prima en goed vind zolang ie te eten krijgt ... niet bepaald een indrukwekkend tegen-stemmend blok zullen we maar zeggen.
  Moderator zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:43:38 #197
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100674635
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:37 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Je zit op W4, retard :')
W1 is het beste, jeweets.
4045
onlogisch
pi_100675536
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:39 schreef Lastpost het volgende:
Twee structureel geblesseerden die moreel gezien niet voor kunnen stemmen, een derde doelman, een jongen waarvan niemand begreep dat ie het vertrouwen kreeg in de vorm van een basisplaats en een ventje dat alles prima en goed vind zolang ie te eten krijgt ... niet bepaald een indrukwekkend tegen-stemmend blok zullen we maar zeggen.
De andere groep is wel zo lekker zeker. :') Gast van 5 miljoen die afgeschreven was, iemand die weg wil naar Twente, jeugdspeler, speler die weg wil als Ryo komt, VVV-kneus, tweede doelman, jeugd, jeugd, jeugd, jeugd, doelman en oké de aanvoerder Vlaar.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:36:41 #199
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100676171
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:14 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

De andere groep is wel zo lekker zeker. :') Gast van 5 miljoen die afgeschreven was, iemand die weg wil naar Twente, jeugdspeler, speler die weg wil als Ryo komt, VVV-kneus, tweede doelman, jeugd, jeugd, jeugd, jeugd, doelman en oké de aanvoerder Vlaar.
Dat (praktisch) de gehele basisopstelling de trainer liever ziet vertrekken is anders veelzeggend, dat die groep ook niet bijzonder geweldig is mag duidelijk zijn. :+

Wel zin in vanavond, eindelijk weer in dat prachtige stadion voor een wedstrijd die er toe doet.
  Moderator zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:45:35 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100676474
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:36 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat (praktisch) de gehele basisopstelling de trainer liever ziet vertrekken is anders veelzeggend, dat die groep ook niet bijzonder geweldig is mag duidelijk zijn. :+

Wel zin in vanavond, eindelijk weer in dat prachtige stadion voor een wedstrijd die er toe doet.
Dat dus, ik kijk er al de hele week naar uit :)
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')