Ja zie je toch, de uitslag van Exc - Fey is al bijgewer..... ow wacht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:15 schreef Paul-89 het volgende:
Gaat dit seizoen de OP wel bijgehouden worden ?
Ik vind ze kut; dat is midden in de nacht voor mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:09 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind die avondwedstrijden wel fijn zo op z'n tijd
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:22 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ik vind ze kut; dat is midden in de nacht voor mij.
Vergeet het telkens.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:15 schreef Paul-89 het volgende:
Gaat dit seizoen de OP wel bijgehouden worden ?
Omdat ik gister een biertje op had en het even niet meer in de gaten had.quote:
quote:'Voor altijd Feyenoorder' Nelisse gedwongen te stoppen
Robin Nelisse had graag nog één of twee jaar gevoetbald, maar zijn lichaam vroeg hem om zijn kicksen aan de wilgen te hangen. 'Normaal bepaal je zelf wanneer je stopt. Bij mij deed mijn knie dat.'
De 33-jarige aanvaller die laatstelijk voor Red Bull Salzburg speelde,
kwam ijn 326 competitieduels tot 103 treffers en kan terugkijken op een mooie loopbaan. Eerder speelde hij voor Feyenoord, SC Cambuur Leeuwarden, AZ, FC Utrecht en Red Bull Salzburg.
Gisteren hakte hij de knoop door. 'Twee jaar geleden kreeg ik last van het gewricht', zegt hij in De Telegraaf. 'Elke keer leek ik te herstellen, maar telkens ging het weer fout, waarna ik in juli 2010 ben geopereerd. Ik bleek een scheurtje in mijn kniepees te hebben. Dat heelde goed. Totdat ik een ontsteking in mijn knie kreeg. Wat ik de laatste maanden ook probeerde: de pijn ging niet meer weg.'
Terugkijkend op zijn loopbaan vond Nelisse zijn periode bij Feyenoord het mooist. 'Ik ben bovenal een Rotterdammer, die tussen zijn 12de en 21ste bij Feyenoord heeft gespeeld. Ik zal altijd een Feyenoorder blijven', aldus de spits die twee jaar Feyenoord 1 in De Kuip speelde.
Pas je dat nu toch aanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat ik gister een biertje op had en het even niet meer in de gaten had.
Weet je dat ik helemaal niet weet of dat nog kan en hoe je dat moet.quote:
Komen bij Happel vandaan, ga die niet zomaar plaatsen zonder zijn toestemmingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
Of iemand geeft ook ff de sourcebestanden van de OP zodat deze bijgehouden kunnen worden.
Dan wachten we Happel even af. Lijkt mij handiger als er meerdere personen de PSD's hebben, dan kan het altijd netjes bijgehouden worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Komen bij Happel vandaan, ga die niet zomaar plaatsen zonder zijn toestemming
quote:Mogelijk wordt de interesse van Feyenoord nu verlegd naar NEC-middenvelder Lasse Schone. Intern zijn er echter nog steeds twijfels over de Deen. Binnen Feyenoord vinden sommigen dat de club al genoeg 'fluwelen' voetballers bezit en het aantrekken van de speler wordt dan ook niet door alle lagen binnen Feyenoord gesteund, zo weet FR12.nl.
Dat heb ik met 12u30 op zondag.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:22 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ik vind ze kut; dat is midden in de nacht voor mij.
Hebben ze opzich ook wel gelijk in, denk dat je in dit team niet veel aan Schone hebt.quote:
100x liever Schöne dan Immers.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze opzich ook wel gelijk in, denk dat je in dit team niet veel aan Schone hebt.
Plus straks speel je met een middenveld Schone - Clasie - El Ahmadi ofzo, enorm veel voetbal maar ook enorm licht.
Helemaal met je eens hoor, maar niet in dit team. Nu heb je weer meer aan een Immers imo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
100x liever Schöne dan Immers.
True. Daarom weet ik ook niet of het verstandig is om überhaupt te investeren dit seizoen. Je hebt al niet veel geld, dus dat wat je ophaalt met de transfers van Wijnaldum en eventueel Fer kan je mijn inziens beter in de bodemloze put knallen dan een Immers te halen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal met je eens hoor, maar niet in dit team. Nu heb je weer meer aan een Immers imo.
Als je Schone haalt moet je ook een aanspeelpunt hebben op 9 die redelijk in de kaats is, en laten we die nou net totaal niet hebben.
Ik ben al blij als hij er 10 maakt, en van Cissé, Cabral, Biseswar verwacht ik max. 5 goals.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True. Daarom weet ik ook niet of het verstandig is om überhaupt te investeren dit seizoen. Je hebt al niet veel geld, dus dat wat je ophaalt met de transfers van Wijnaldum en eventueel Fer kan je mijn inziens beter in de bodemloze put knallen dan een Immers te halen.
En alleen investeren in Schöne als we inderdaad nog een spits binnen kunnen halen. Want die Fernandez... hij gaat er echt geen 15 inschoppen voor ons dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |