Zij hebben jouw lul in jouw mond? Kun je dat painten voor mij?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef Haifisch het volgende:
Omdat ze mijn lul in mn mond hebben
die paint moet ik ook zienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zij hebben jouw lul in jouw mond? Kun je dat painten voor mij?
Even voor het nageslachtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef Haifisch het volgende:
15 jaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:29 schreef icedtea het volgende:
Je mag ook niet met de passagiers praten als buschauffeur zijnde. Dan raak je afgeleid en alles tijdens het rijden.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:29 schreef bang_bros het volgende:
ik denk dat ze denken dat ik al een vriendin heb
das het probleem niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:29 schreef DeRakker. het volgende:
kijk is in de spiegel, daar vind het antwoord
tvpquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
eey ja dat kan t zijn want soms zit ik met 4 op de achterbank maar die zijn skeer ik ipod gucci jacka alles zij adidas en bbquote:
tevens ook een pic van je zusjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:37 schreef bang_bros het volgende:
volgensmij heb ik ooit gepost ff kijken bij topics
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:41 schreef bang_bros het volgende:
hoe zie jij er nu uit #63 4e pagina
Nja teveel moeite om daar helemaal heen te gaan zoeken enzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:41 schreef bang_bros het volgende:
hoe zie jij er nu uit #63 4e pagina
Nee, een link.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:50 schreef bang_bros het volgende:
kan je wel haten op een marokkaan
post jij foto danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:54 schreef dada3322 het volgende:
Je bent lelijk swa hahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahaha
And now I want yaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:54 schreef dada3322 het volgende:
Je bent lelijk swa hahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahaha
van z'n maquote:
je bent gewoon kaki kaki mang, kk bezemquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:11 schreef dada3322 het volgende:
Nee ik mag geen foto op FOK! gooien omdat mijn sponsoren dat niet willen...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:13 schreef bang_bros het volgende:
[..]
je bent gewoon kaki kaki mang, kk bezem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
Oke, vertaling?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:13 schreef bang_bros het volgende:
[..]
je bent gewoon kaki kaki mang, kk bezem
ja bb hoertjes met adidasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:32 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Meisjes gaan altijd meteen op me schoot zitten in de bus
Zeg jij het maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:33 schreef Saisai het volgende:
Wie heeft er nou weer een nieuwe kloon aangemaakt?
Kanker ik lol'dequote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:32 schreef bang_bros het volgende:
[..]
eey ja dat kan t zijn want soms zit ik met 4 op de achterbank maar die zijn skeer ik ipod gucci jacka alles zij adidas en bb
en ik maar grapjes maken over dat je autist bentquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:36 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Ik zit nu toch niet in de busDus geen pics van kwaliteit dames.
Tja toch niet. Ik ben model gast.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:39 schreef bang_bros het volgende:
[..]
en ik maar grapjes maken over dat je autist bent
Mooier worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:46 schreef SawIt het volgende:
Maar heb je al een oplossing gevonden of wat?
Dan ben je ook meteen geen autist meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:45 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Tja toch niet. Ik ben model gast.
autisten hebben vaak geen eigen en echt zelfbeeldquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Dan ben ook meteen geen autist meer.
Autisten zoals jij hebben geen baan. Ik daarentegen ben model en heb een redelijke maandloonquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:50 schreef bang_bros het volgende:
[..]
autisten hebben vaak geen eigen en echt zelfbeeld
Male model, dat is toch zo'n waarin je je weg omhoog neukt met allerlei gladde modeontwerpers?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:57 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Autisten zoals jij hebben geen baan. Ik daarentegen ben model en heb een redelijke maandloon
Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:00 schreef SawIt het volgende:
[..]
Male model, dat is toch zo'n waarin je je weg omhoog neukt met allerlei gladde modeontwerpers?
modelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:57 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Autisten zoals jij hebben geen baan. Ik daarentegen ben model en heb een redelijke maandloon
Ik denk eerder dat hij omhoog word geneukt door al die gay ontwerpers..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:00 schreef SawIt het volgende:
[..]
Male model, dat is toch zo'n waarin je je weg omhoog neukt met allerlei gladde modeontwerpers?
Link aubquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:39 schreef sciter het volgende:
Die foto in dat topic op de 4de pagina
Ik vind het dan wel weer stoer dat je dat gewoon toegeeft en niet gaat janken als de zoveelste homofiele malemodel.quote:
Inderdaad.quote:
Waarschijnlijk denken ze dat je van de mannenliefde bent TS.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoewel je het belachelijk brengt heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:39 schreef Mr.Officer het volgende:
Swag is meer als vies kijken broeder.. Its bout the nonchalance..
Iemand met swag geeft geen fuck om dat die chickies ni met hem praten, be confident, be a go-getter, get off this forum en spreek ze zelf aan;). En as ze dr niks van moet hebben: don't give a fuck..
Kleine minicursus swag;)
hoe kun je nou geen fuck geven om die chickies en ze toch gaan aansprekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Hoewel je het belachelijk brengt heb je wel gelijk.
Swag is meer dan een trainingsvestje, horloge en patta's.
Je moet doen alsof hé.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:04 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
hoe kun je nou geen fuck geven om die chickies en ze toch gaan aanspreken
Wat Smegmanus zegt, hij snapt het.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:04 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Niet allemaal, als je continu op chicks af stapt heb je ballen. 'uiteindelijk is iedereen onzeker'quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:11 schreef sciter het volgende:
[..]
Wat Smegmanus zegt, hij snapt het.
Je doet altijd alsof, iedereen die zegt dat hij ''swag'' heeft is eigenlijk zo onzelfverzekerd als de pest. Vooral die boi's met kleding en shit als op die foto van TS.
TS is onzelfverzekerd en daarom praat niemand tegen hem, hij straalt het uit.
Nouja, iedereen is natuurlijk een beetje overdreven maar ik denk dat minstens 85% van de mensen in de hedendaagse hippe clubs en kroegen onzeker zijn en swaggergedrag gaan vertonen om zeker over te komen. Fake it till you make it.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:22 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Niet allemaal, als je continu op chicks af stapt heb je ballen. 'uiteindelijk is iedereen onzeker'
haha, ja truequote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Nouja, iedereen is natuurlijk een beetje overdreven maar ik denk dat minstens 85% van de mensen in de hedendaagse hippe clubs en kroegen onzeker zijn en swaggergedrag gaan vertonen om zeker over te komen. Fake it till you make it.
Als je constant op chicks kan afstappen kan je nogsteeds onzeker zijn, als je constant word afgewezen helpt dit echt niet. Als je echter relatief vaak scoort dan helpt dit.
Maar meestal zijn de mensen met kleding als TS aardig onzeker (denk ik in ieder geval). De meest zelfverzekerde mensen die ik ken gedragen zich normaal terwijl de meest onzelfverzekerde mensen zich gaan kleden als TS of bijvoorbeeld een nikepetje, bomberjack en kistjes.
onzeker + ineens gaan schuren = niet goedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:43 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
haha, ja true
@ TS, vrouwen kunnen je gedachten aardig goed lezen
onzeker + afwachten = niks
onzeker + praatje maken = al veel beter
bang_brosquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:32 schreef bang_bros het volgende:
[..]
eey ja dat kan t zijn want soms zit ik met 4 op de achterbank maar die zijn skeer ik ipod gucci jacka alles zij adidas en bb
Ok.. Basiscursus swag deel 2quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:04 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
google selecteerd reclame/ads op de pagina's die jij hebt bezocht, dit betekent dat jij naar gay sites gaat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:06 schreef Mr.Officer het volgende:
Zien jullie dezelfde google ads bij die foto? "Ga naar gay matchmaking site"
Looks like google found your answer my friend..
Damn..damn.. Kots.. Ik zat op de pc van mijn oma...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:11 schreef bang_bros het volgende:
[..]
google selecteerd reclame/ads op de pagina's die jij hebt bezocht, dit betekent dat jij naar gay sites gaat?
niks mis meequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:54 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ik zag er een van Donald Duck
Spreek zelf mensen aan en ga niet als een mietje zitten wachten.quote:
nog meer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Spreek zelf mensen aan en ga niet als een mietje zitten wachten.
Wha?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:27 schreef Haifisch het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:39 schreef sciter het volgende:
Die foto in dat topic op de 4de pagina
Ik bezoek nooit gay sites op mijn laptop en ik krijg ook gay ads.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:11 schreef bang_bros het volgende:
[..]
google selecteerd reclame/ads op de pagina's die jij hebt bezocht, dit betekent dat jij naar gay sites gaat?
Ja, ze heeft mijn lul in haar mondquote:
haha wat een stereotypetjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ff quoten voor het nageslacht.
deze post zegt al genoeg waarom meisjes nooit tegen je pratenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |